Ja dan heb ik die gehoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef ROG het volgende:
Rond 20u/21u zou er inderdaad een soundcheck zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de laatste trein van duivendrecht naar utrecht vertrekt als het goed is om 23.59? Tijd zat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:51 schreef Joesse het volgende:
volgens de NS site is het om 23:15u afgelopen
Ik moet de Intercity naar Nijmegen hebben, vandaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:26 schreef Joesse het volgende:
NS rijdt op 21, 22, 24 en 25 juni extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur.
Naar Utrecht is nooit zo'n probleem, het wordt alleen moeilijk als je verder van de randstad af woont, de NS doet altijd net alsof daar geen concertgangers wonen..
nu al 25 mensen? pff ik hoor dat ik optijd ben morgen rond half 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er liggen nu ca 25 mensen, hij heeft vanmiddag gesoundcheckt met prijswinnaars erbij waar hij nog meegevoetbald heeft
*Zucht*quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er liggen nu ca 25 mensen, hij heeft vanmiddag gesoundcheckt met prijswinnaars erbij waar hij nog meegevoetbald heeft
Dat voetballen met hem laat ik graag aan jou overquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:41 schreef Hare het volgende:
[..]
*Zucht*
Wat zou ik graag een keertje met hem voetballen zeg! Lijkt me echt te chill![]()
Je was gisteren nog op AT5 Crazy... samen met Woody Harrelsonquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |