Wimbledon en plaatsingslijsten hč. Dat gaat niet zo goed samen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:23 schreef suus21 het volgende:
Kiefer is er uit en nu is Srichaphan ook geplaatst. Alleen snap ik niet waarom hij dan eerst niet geplaatst was, want hij staat nu als 29e en dus niet als laatste..?
Ik denk dat al de tegenstanders die je zojuist opnoemt er meer moeite mee hebben om tegen Roger te spelen als omgedraaid.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Federer-fan het volgende:
De lotingen staan op http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/draws/ms/index.html. Het ziet er zwaar voor Federer. Hij speelt in de 1e ronde tegen Gasquet in the 1st round. Dan misschien tegen Henman in de 2e ronde. De 3e ronde moeten hij misschien tegen Vliegen, die de laatste tijd goed op gras speelt. De 4e ronde is msischien tegen Haas. De kwartfinale is misschien tegen Ancic. De halve finale is misschien tegen Nalbandian. En dan misschien de finale tegen Roddick. Lijkt me niet makkelijk.![]()
Ja, maar als nummer 1 behoor je de grootste beschermde status te hebben. Volgens mij wil gewoon iedereen dat Nadal het ook op gras ver schopt, want wat moet die tegen een stelletje kneuzen zeg. Wat een aanfluiting van een loting. Ja, hij mag tegen Agassi die 45 is en net een half jaar geblesseerd is geweest. Nou, nou...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat al de tegenstanders die je zojuist opnoemt er meer moeite mee hebben om tegen Roger te spelen als omgedraaid.
Waarom? Er wordt gewoon geloot. Of wou je hem meteen in de finale zetten ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar als nummer 1 behoor je de grootste beschermde status te hebben.
Pech. Volgend jaar kan het weer andersom zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef twi het volgende:
Graag, ja. Maar als je kijkt naar de helft van Federer, heeft 'ie het gewoon ronduit slecht getroffen in de eerste ronden met Gasquet, Henman, Berdych.
Ze hebben er in elk geval wat betreft Federer alles aan gedaan met die achterlijke loting. Nog even gekeken, en Agassi is pas 3e ronde materiaal. 2e ronde speelt Nadal tegen een andere kneus uit Taipei of USA.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:52 schreef SCH het volgende:
Een andere winnaar dan Nadal of Federer, zou leuk zijn.
Ach kom op joh, als je een beetje verstand van tennissen hebt dan zie jij het verschil toch ook wel tussen de route die Federer af moet leggen en die die Nadal af moet leggen? Federer zal die partijen best wel kunnen winnen, maar het blijft een ongekende achterlijke zware loting, vergeleken met een standaard Grand Slam loting.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Jezus, wat kan jij uit je nek lullen.
Das een loting he, soms zit het mee, soms zit het tegen. Dat je als geplaatste speler niet tegen de beste 32 spelers hoeft in de eerste twee rondes is bescherming genoeg, schema hoeft niet helemáál vastgelegd te worden.
De beste wint uiteindelijk toch.
Dus?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ach kom op joh, als je een beetje verstand van tennissen hebt dan zie jij het verschil toch ook wel tussen de route die Federer af moet leggen en die die Nadal af moet leggen? Federer zal die partijen best wel kunnen winnen, maar het blijft een ongekende achterlijke zware loting, vergeleken met een standaard Grand Slam loting.
Ja?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:06 schreef suus21 het volgende:
Fed heeft al genoeg goede lotingen gehad. Nu een keer niet maar goed hij wint toch wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |