quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Iedereen zit zo te zeuren om mensen die kamper zijn en 'pauper' enzo...
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? Neen
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Neen
Draag je 2 polo's over elkaar heen?Neen
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)Neen
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Neen
ben benieuwd.
Ben ik nu een kakker?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? niet meer
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? knul
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Niet met dit weer...
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) soms
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? zijn eigen allicht, maar daar ben ik niet bij
ben benieuwd.
Wie z'n kankervader?quote:
Ssssst, we bouwen het langzaam op.quote:
jazekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie z'n kankervader?
Dapper ben je hè? En gelukkig maar dat er zo'n editknop zit hè?
Och jeetje zeg, knaap. Knoop je toch maar zo even een gesprek met me aan!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:00 schreef Lexie het volgende:
Niet iedereen die een beetje geestelijk vermogen heeft is een kakker, paupertje. Maar kan het me voorstellen dat een wereldbeeld nogal moeilijk te maken is zonder hokjes.
Een echte tokkie of pauper durft zijn gescheld te laten staan. Alleen kakkers zijn braaf en bang voor de eventuele gevolgen.quote:
als het er 2 zijn wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:01 schreef Bergie88 het volgende:
Ik draag een polo so-what ik ben geen kakker
tis waar. ik ben een kakker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een echte tokkie of pauper durft zijn gescheld te laten staan. Alleen kakkers zijn braaf en bang voor de eventuele gevolgen.
Ergo, je bent zelf een kakker.
En nou optiefen, laffe kutkneus.
Dat is te merken jaquote:
Jij ook aan zelf reflectie gedaan ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
-blaat-
und?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef hoM3r het volgende:
Triest dat iedereen ook nog antwoord gaat zitten geven op die kutvragen, kutpaupers, ga allemaal terug naar je kamp, verdorie.
Ga jij ff duckhunt spelen alleen op je kamer...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef hoM3r het volgende:
Triest dat iedereen ook nog antwoord gaat zitten geven op die kutvragen, kutpaupers, ga allemaal terug naar je kamp, verdorie.
dat isquote:
1 2 | niet stoer |
Als je op die foto niet sterker had geleken dan ik had je nu mooi de wind van voren gehad, dat je dat maar weet, pauper.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:09 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ga jij ff duckhunt spelen alleen op je kamer...
inderdaad, trouwens JE CAPS STAAN AAN!!!1!!1!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef ballieking het volgende:
[..]
SCHERP VAN JE DAT JE DAN GEWOON NEEN ZEGT AJHAAHAHAHSH JASDHSJDHAJ
NEE DAT IS NIET WAAR MAN IK DRUK SHIFT IN HASHAHAHAHHAAHDAGSDHAHBJDHGAJDquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaad, trouwens JE CAPS STAAN AAN!!!1!!1!
Wiens kloon bent gij overigens?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET WAAR MAN IK DRUK SHIFT IN HASHAHAHAHHAAHDAGSDHAHBJDHGAJD
schreeuw niet zo manquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
Dat dus, en ben ook geen pauper/kamper.quote:
ohw fuck, wie hebben ze nu weer losgelaten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
Niet waar.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als je op die foto niet sterker had geleken dan ik had je nu mooi de wind van voren gehad, dat je dat maar weet, pauper.
Scherp!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef hydrah het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf een pauper bent.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef ballieking het volgende:
[..]
wat zei je?
AHHAHAHAHA SNAP JE EM HEY>!?! HAHAHAH *kleine letters* --> 'wat zei je' HAHAHA
Je weet niet half hoe trots ik benquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jij hebt een plekje in mijn sig verdient!
je bent geen kakker maar een knakkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef ballieking het volgende:
[..]
wat zei je?
AHHAHAHAHA SNAP JE EM HEY>!?! HAHAHAH *kleine letters* --> 'wat zei je' HAHAHA
ow ow ow!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je bent geen kakker maar een knakker
in cijfersquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef Frappelsien het volgende:
Aan hoeveel van deze feiten moet je je schuldig maken om een echte kakker te zijn?
je kunt niet rekenen?quote:
ben ik nu kakkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? nee, maar vind t leuk om hockey te spelen
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? echt wel![]()
Draag je 2 polo's over elkaar heen? geen polo's wel meerdere kleding over elkaar heen soms![]()
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) ja 1 persoon wel soms
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? neen, maar mijn vader "deelt" het vlees wel vaak uit
woon je in een groot huis? ja![]()
ben benieuwd.
Dat stond niet in de vragen, uitslover.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat stond niet in de vragen, uitslover.
Ben jij de koning van de ballen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey?
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?
Draag je 2 polo's over elkaar heen?
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond?
ben benieuwd.
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? NEE
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? NEE
Draag je 2 polo's over elkaar heen? NEE
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) NEE
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? NEE
ben benieuwd. NEE
Dude, zelfreflectie, deze zaken zijn bij jou dus [b]JA/b] en dus ben jij de kakker.
ik zeg toch niet dat er wat mis is met kakkers of wel soms ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef Rikkert het volgende:
Trouwens, als je zo loopt te zeiken, wat doe je hier dan?![]()
ok sorryquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Toy boy!? Kom op zeg, hoe gay.
Waarom staat het dan in Klaagbaak?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef ballieking het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat er wat mis is met kakkers of wel soms ?
(als het wel zo is dan ga ik wel weg.)
Wat ik me afvraag, waarom ben je meteen een kamper als je goud draagt?quote:
Neequote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
ben benieuwd.
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? Ja
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Alleen bij echte vrinden
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Alleen als het koud is
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) Alleen JP, RJ en PF
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Nee, onze kok
Wat voor auto rijd je? Een Saab 9.3t SE
ben benieuwd.
Stel je voor: morgen zegt iedereen: ja goud is maar kut, ik geef je een tientje voor een kilo. Kun je geeneens een brood kopen met een kettingquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, waarom ben je meteen een kamper als je goud draagt?
Stel je voor: de economie gek, wow gaat opeens gans naar onder.
Dus 1 brood kosten 5000 euro.
Goud behoud zijn waarde, dus kan ik hendig veel broods kopen en jullie mogen dan lekker niks.
Ik heb ook nog geld op de bank.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Stel je voor: morgen zegt iedereen: ja goud is maar kut, ik geef je een tientje voor een kilo. Kun je geeneens een brood kopen met een ketting.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goud behoud zijn waarde, dus kan ik hendig veel broods kopen en jullie mogen dan lekker niks.
het gaat hier over kakkers niet over goud.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Stel je voor: morgen zegt iedereen: ja goud is maar kut, ik geef je een tientje voor een kilo. Kun je geeneens een brood kopen met een ketting.
Als een brood 5000 euro kost dan heeft geld helemaal geen waarde weer. Dan koop je ook een kauwgombal voor 500 euro. Dus de redenatie gaat ook niet op!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Kakkers zijn kleine beeldjes die hun oorsprong vinden in een oude traditie uit Catalonië.
De reden waarom een beeld van een mannetje wordt gemaakt die bezig is zijn behoefte te doen is drievoudig:
1. door de ontlasting op de aarde te laten vallen maakt hij deze vruchtbaar, een symbool van voorspoed;
2. het "activeren" van de 'kakker' is een spel, vooral voor kinderen;
3. humor, spot en minachting met bepaalde hoog geplaatste publieke figuren
U hebt gezocht op opsodemieteren:quote:
U hebt gezocht op sodemiet:quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opsodemieteren:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
op·so·de·mie·te·ren (onov.ww.)
1 [inf.] weggaan
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? niet meer
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Knaap en vrind
Draag je 2 polo's over elkaar heen? neen
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) Soms
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Zijn vlees, niet het mijne
ben benieuwd.
ff gecheckt, het klopt.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
U hebt gezocht op sodemiet:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
so·de·mie·ter (de ~ (m.), ~s)
1 [archa.] homoseksueel
Welquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:04 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Als een brood 5000 euro kost dan heeft geld helemaal geen waarde weer. Dan koop je ook een kauwgombal voor 500 euro. Dus de redenatie gaat ook niet op!
Voordat jij een zo'n dingetje van je ketting hebt gehaald heb ik m al lang gejat onder het motto: Survival of the fittest..quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Welgoud gaat dan ook gewoon omhoog, dus doe ik 1 zoeen dingetje van mijn koningsketting verkopen en krijg ik 1 brood
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:09 schreef Charizma het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kakker
[..]
Wij distancieren ons van zulks platvloers volksvermaeck. Nadat onze dochter alweer door de tennisleraar veel te laat was thuisgebracht besloten we haar lid te maken van de schaakclub.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zulks een vocabulaire zal nimmer over mijn strak gebotoxte lippen vloeien.quote:Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?
Welnee confrere! Bent u dan niet op de hoogte dat ruitjesbloezen weer helemaal in zijn?quote:Draag je 2 polo's over elkaar heen?
Mijn achtenswaardige collegae Karel Uldrich Tenstelte heeft mij geopperd dit nimmer toe te passen.quote:Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
Daar hebben wij personeel voor.quote:Snijd je vader het vlees aan op zondagavond?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mijn achtenswaardige collegae Karel Uldrich Tenstelte heeft mij geopperd dit nimmer toe te passen.
maar jij bent oud.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wij distancieren ons van zulks platvloers volksvermaeck. Nadat onze dochter alweer door de tennisleraar veel te laat was thuisgebracht besloten we haar lid te maken van de schaakclub.
[..]
Zulks een vocabulaire zal nimmer over mijn strak gebotoxte lippen vloeien.
[..]
Welnee confrere! Bent u dan niet op de hoogte dat ruitjesbloezen weer helemaal in zijn?
[..]
Mijn achtenswaardige collegae Karel Uldrich Tenstelte heeft mij geopperd dit nimmer toe te passen.
[..]
Daar hebben wij personeel voor.
Begint U hier nu leeftijdsdiscriminatie te propageren op zulks een beleefd forum? Bent U daar niet wat te slim voor?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:40 schreef ballieking het volgende:
maar jij bent oud.
Nee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
ben benieuwd.
Discriminatie? Ik zeg alleen dat je oud benquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Begint U hier nu leeftijdsdiscriminatie te propageren op zulks een beleefd forum? Bent U daar niet wat te slim voor?
Alvolgens de bekrompen persoon van de dag.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:59 schreef ballieking het volgende:
[..]
Discriminatie? Ik zeg alleen dat je oud ben
en oude mensen zijn nooit kakkers.
die zijn of pauper of elite.
Dolletjes! wat een eer!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:00 schreef Furious het volgende:
[..]
Alvolgens de bekrompen persoon van de dag.
Neequote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
ben benieuwd.
Ben ik nu wel een kakker of niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? Nee, ik sport niet. Zusje hockeyt, broertje roeit, opa golft, verder doen opa, vader en broertjes ook nog een beetje aan wielrennen. Ook goed?
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?Nope. Die gebruikt bijna niemand in Eindhoven. Ik zeg altijd 'kerel' of 'gast', maar dat is niet zo bijzonder...
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Nee. Altijd een overhemd. Altijd, ja, óf over een t-shirt, óf onder een trui.
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)Kop op, zeg! Ik spreek mensen wel vaak aan met alleen de achternaam. Telt dat ook?
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Neu... Ik eet zelden bij mijn vader op zondagavond.
ben benieuwd.
nee dusquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? Tennis CHECK
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? DONDERS traal op CHECK
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Ja, vooral met dit weer CHECK
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) Mensen noemen mij "J.P." CHECK
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? ik heb geen vader.... no check
ben benieuwd.
Hoi Albert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Zit je op tennis of hockey? Ja, kerel, de beste feestjes heur.
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Vanzelfsprekend, vrind.
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Zeg, ben je helemaal beduveld, zo kan niemand mijn twee Lacoste krokodillen zien!
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? Nee, vrinden als Gert-Jan, Pieter-Paul en anderen met een lange voornaam spreek ik echter wel aan als G.J., P.P. of zulks.
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Nee, dat doet onze huisdienst.
Zo, nu ga ik even kakken. De ballen!
Effe wat zelfreflectie Ok
Zit je op tennis of hockey? Nope
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Nee
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Zie 2 vorige vragen
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) Ook al niet
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Nee
ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |