quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Iedereen zit zo te zeuren om mensen die kamper zijn en 'pauper' enzo...
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? Neen
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? Neen
Draag je 2 polo's over elkaar heen?Neen
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)Neen
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? Neen
ben benieuwd.
Ben ik nu een kakker?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? niet meer
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? knul
Draag je 2 polo's over elkaar heen? Niet met dit weer...
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) soms
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? zijn eigen allicht, maar daar ben ik niet bij
ben benieuwd.
Wie z'n kankervader?quote:
Ssssst, we bouwen het langzaam op.quote:
jazekerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wie z'n kankervader?
Dapper ben je hè? En gelukkig maar dat er zo'n editknop zit hè?
Och jeetje zeg, knaap. Knoop je toch maar zo even een gesprek met me aan!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:00 schreef Lexie het volgende:
Niet iedereen die een beetje geestelijk vermogen heeft is een kakker, paupertje. Maar kan het me voorstellen dat een wereldbeeld nogal moeilijk te maken is zonder hokjes.
Een echte tokkie of pauper durft zijn gescheld te laten staan. Alleen kakkers zijn braaf en bang voor de eventuele gevolgen.quote:
als het er 2 zijn wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:01 schreef Bergie88 het volgende:
Ik draag een polo so-what ik ben geen kakker
tis waar. ik ben een kakker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een echte tokkie of pauper durft zijn gescheld te laten staan. Alleen kakkers zijn braaf en bang voor de eventuele gevolgen.
Ergo, je bent zelf een kakker.
En nou optiefen, laffe kutkneus.
Dat is te merken jaquote:
Jij ook aan zelf reflectie gedaan ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
-blaat-
und?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef hoM3r het volgende:
Triest dat iedereen ook nog antwoord gaat zitten geven op die kutvragen, kutpaupers, ga allemaal terug naar je kamp, verdorie.
Ga jij ff duckhunt spelen alleen op je kamer...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef hoM3r het volgende:
Triest dat iedereen ook nog antwoord gaat zitten geven op die kutvragen, kutpaupers, ga allemaal terug naar je kamp, verdorie.
dat isquote:
1 2 | niet stoer |
Als je op die foto niet sterker had geleken dan ik had je nu mooi de wind van voren gehad, dat je dat maar weet, pauper.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:09 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ga jij ff duckhunt spelen alleen op je kamer...
inderdaad, trouwens JE CAPS STAAN AAN!!!1!!1!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef ballieking het volgende:
[..]
SCHERP VAN JE DAT JE DAN GEWOON NEEN ZEGT AJHAAHAHAHSH JASDHSJDHAJ
NEE DAT IS NIET WAAR MAN IK DRUK SHIFT IN HASHAHAHAHHAAHDAGSDHAHBJDHGAJDquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
inderdaad, trouwens JE CAPS STAAN AAN!!!1!!1!
Wiens kloon bent gij overigens?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
NEE DAT IS NIET WAAR MAN IK DRUK SHIFT IN HASHAHAHAHHAAHDAGSDHAHBJDHGAJD
schreeuw niet zo manquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
Dat dus, en ben ook geen pauper/kamper.quote:
ohw fuck, wie hebben ze nu weer losgelaten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:12 schreef ballieking het volgende:
[..]
Niet waar.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Als je op die foto niet sterker had geleken dan ik had je nu mooi de wind van voren gehad, dat je dat maar weet, pauper.
Scherp!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:16 schreef hydrah het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat je zelf een pauper bent.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef ballieking het volgende:
[..]
wat zei je?
AHHAHAHAHA SNAP JE EM HEY>!?! HAHAHAH *kleine letters* --> 'wat zei je' HAHAHA
Je weet niet half hoe trots ik benquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef Vinno het volgende:
[..]
Jij hebt een plekje in mijn sig verdient!
je bent geen kakker maar een knakkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef ballieking het volgende:
[..]
wat zei je?
AHHAHAHAHA SNAP JE EM HEY>!?! HAHAHAH *kleine letters* --> 'wat zei je' HAHAHA
ow ow ow!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je bent geen kakker maar een knakker
in cijfersquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef Frappelsien het volgende:
Aan hoeveel van deze feiten moet je je schuldig maken om een echte kakker te zijn?
je kunt niet rekenen?quote:
ben ik nu kakkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? nee, maar vind t leuk om hockey te spelen
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? echt wel![]()
Draag je 2 polo's over elkaar heen? geen polo's wel meerdere kleding over elkaar heen soms![]()
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) ja 1 persoon wel soms
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? neen, maar mijn vader "deelt" het vlees wel vaak uit
woon je in een groot huis? ja![]()
ben benieuwd.
Dat stond niet in de vragen, uitslover.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat stond niet in de vragen, uitslover.
Ben jij de koning van de ballen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey?
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ?
Draag je 2 polo's over elkaar heen?
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.)
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond?
ben benieuwd.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:55 schreef ballieking het volgende:
Effe wat zelfreflectie
Zit je op tennis of hockey? NEE
Gebruik je woorden als 'donders' 'mieters' 'knaap' en 'vrind' ? NEE
Draag je 2 polo's over elkaar heen? NEE
Spreek je mensen aan met de eerste letter van voor en achternaam? (Jan Boom word dan J.B.) NEE
Snijd je vader het vlees aan op zondagavond? NEE
ben benieuwd. NEE
Dude, zelfreflectie, deze zaken zijn bij jou dus [b]JA/b] en dus ben jij de kakker.
ik zeg toch niet dat er wat mis is met kakkers of wel soms ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef Rikkert het volgende:
Trouwens, als je zo loopt te zeiken, wat doe je hier dan?![]()
ok sorryquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Toy boy!? Kom op zeg, hoe gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |