Fok! jou! Dat wou ik posten!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
niet te vergeten zijn orthodontist.
ieder potje past een dekseltje en zo..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:19 schreef Sloffie het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/TARAraboemdijee
Net gedaan in jouw fotoboekquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:43 schreef kaspermols282 het volgende:
je mag me wel ff bedanken voor het melden![]()
beterquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Net gedaan in jouw fotoboek
Was dat op een Meet of nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sught, het is wel duidelijk dat dit PUB is, stelletje pubers.
Die Breezah-foto was geënsceneerd, daarbij zijn deze foto's al zeker een paar jaar oud (bovenstaande komt uit 2000)
geen na-aap?, bedoelt ze hiermee geen neppe zooi?quote:Favoriete kledingmerk GEEN.NA.AAP
Alsof ZIJ in God gelooftquote:yOu can talk abOut me behiind mY baCk
Or. yOu can lauGh in mY faCe
but deep in yOur heaRt yOu wanna.B in MY PLACE
that/z whY ii saY tO all the falCe ASS fella/sz&.d snitChesz
yOu better saY NOTHING abOut me
Cuz Only gOd Can Judge Me
Ja, om precies te zijn tijdens de finale van het EK in 2000 op het stadhuisplein in Rotterdam. De foto is om eerlijk te zijn een klein hoekje van het origineel (rechtsonder), ik sprong toevallig voor de camera langs.quote:
Ze is al 60?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef Woldo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is idd erg.quote:
Een meisje op het strand dinsdag had ook zon mooi broekjequote:
Overdosis pikken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:27 schreef Badabingea het volgende:
Wat is er toch met die meiden gebeurd?
Verbreezert toch!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:27 schreef Badabingea het volgende:
Wat is er toch met die meiden gebeurd?
gatverdamme, je zal na een hoop tijd en moeite maar zoiets tegenkomen als je dr naakt zietquote:
Die gozer is serieus verliefd op zichzelfquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kijk dit mannetje dan:
http://www.superdudes.nl/!!!%5EHEET_StYloW/pics
Bij welke cipier heeft ze die sleutelbossen vandaanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:59 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
die oorbellen!zowiezo ziet dat rechtermeisje er wel lief uit
alleen die ketting is dan weer minder
gaaf he?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef Cassius het volgende:
[..]
Bij welke cipier heeft ze die sleutelbossen vandaan![]()
bij de productielijn zijn ze niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:57 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Zou die gast zo naar een sollicitatiegesprek gaan. Of zal het nooit zover komen?
Zonnebril dumpen en die rechter moet z`n haren fixen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:57 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Zou die gast zo naar een sollicitatiegesprek gaan. Of zal het nooit zover komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |