Weet je...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Ik maak baggeruser uit voor een Nekulturnie omdat ie alleen met een vork eet.
Zie dat helemaal voor me, arm om het bord, hoofd laag en dan maar shovelen.
De vraag is vrij simpel. Het antwoord ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Syrena het volgende:
Hoe hoort het nou?
Pimp-postquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef milagro het volgende:
Ik heb 3 Italiaanse vriendjes gehad en spaghetti aten zij en hun familie allemaal enkel met een vork.
ergo, klepel klepel klepel spaghetti eet je met een![]()
jij hebt zeker nooit Italiaanse vriendjes gehad, anders had je wel geweten dat het niet iets is om mee te pimpen, niets vermoeiender dan Italiaanse vriendjesquote:
Ik-ben-uitgewoond-door-3-italiaanse-loverboys-topicquote:
Ah. Maar daarna quote je mij met als reply:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Ik maak baggeruser uit voor een Nekulturnie omdat ie alleen met een vork eet.
Zie dat helemaal voor me, arm om het bord, hoofd laag en dan maar shovelen.
Heyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik-ben-uitgewoond-door-3-italiaanse-loverboys-topic
Klinkt goed, jammer alleen dat zelfs Hetero Italiaanen een moedercomplex hebben..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik-ben-uitgewoond-door-3-italiaanse-loverboys-topic
Je laten voeren door een vriendje is daarentegen wel weer spannend.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Hey![]()
In mijn tijd bestond dat beroep nog niet eens, man![]()
Spaghetti Aglio e Oglio![]()
![]()
![]()
met enkel een vork dan, hè![]()
Ligt eraan wat je haar voert...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je laten voeren door een vriendje is daarentegen wel weer spannend.
Waarom krijg je bij een 'niet-Italiaan' zo veel saus bij je pasta?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:59 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom krijg je bij een Italiaan eigenlijk zo weinig saus bij je pasta?
haha, strakke actie. Ik mag dat wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:18 schreef wimmel_1 het volgende:
'K heb ruim een jaar in Italië gewoont én de eerste keer dat ik het daar presteerde om m'n spaghetti door te snijden werd m'n bord weggehaald en kreeg ik een nieuw bord .... ditmaal zonder mes.![]()
Mét alleen een vork dus..... op een plat bord
Het spijt me, ik wist niet dat je kwaad werd, uilskuikenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef PLAE@ het volgende:Ik stel toch een normale vraag oelewapper.
Bij vrijwel iedereen die thuis spaghetti maakt of een andere vorm van pasta krijg je lekker veel saus er bij. Bij de Italiaan naar mijn smaak (en die van velen) veels te weinig.
Waarom doen ze er dus zo weinig saus bij bij de Italiaan...?
Ik eet nooit pasta bij een niet Italiaans restaurent. Ook niet bij een wel Italiaans restaurent overigens![]()
Bij de lunch ja. Maar je kunt verschillende soorten sauzen kiezen, en afaik wisselt de hoeveelheid saus dan ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden. Bij een Italiaans restaurent wordt het dus wel als hoofdgerecht aangeboden. Dan gaat die vlieger van 'niet te zwaar op de maag liggen' dus niet helemaal meer op.
Dus dan kan men er mijn inziens best een fatsoenlijke hoeveelheid saus bij doen
Pasta is een gerecht dat je tussen het voor en het hoofdgerecht eet..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef PLAE@ het volgende:Ik stel toch een normale vraag oelewapper.
Bij vrijwel iedereen die thuis spaghetti maakt of een andere vorm van pasta krijg je lekker veel saus er bij. Bij de Italiaan naar mijn smaak (en die van velen) veels te weinig.
Waarom doen ze er dus zo weinig saus bij bij de Italiaan...?
Ik eet nooit pasta bij een niet Italiaans restaurent. Ook niet bij een wel Italiaans restaurent overigens![]()
Iets met cultuur en historie....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden. Bij een Italiaans restaurent wordt het dus wel als hoofdgerecht aangeboden. Dan gaat die vlieger van 'niet te zwaar op de maag liggen' dus niet helemaal meer op.
Wat je zegt is vergelijkbaar met iemand die vind dat soep in een frans restaurant geen volledige maaltijd is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben een cultuurbarbaar, ik weet het.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat je zegt is vergelijkbaar met iemand die vind dat soep in een frans restaurant geen volledige maaltijd is.
Wikipedia:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:04 schreef MouseOver het volgende:
Maar wat ik weer niet logisch vind is waarom die elleboogjes dan zo populair zijn. Het lijken me maar lastige vormen om te maken. Schelpje lijken me bijvoorbeeld veel makkelijker.
Valt wel mee dus....quote:De macaroni wordt gemaakt van tarwemeel-gries en water. Deze wordt onder hoge druk door een matrijs geperst. De kromme elleboogjes krijgen hun typische kromme vorm doordat de pastasliert middels een scheefgeplaatste ring aan een zijde worden afgeremd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik wíst niet eens dat het wel eens met alleen een vork gegeten werd
Jaquote:Weleens een chinees zien eten?
Uhuh, charming.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Als je iets eet, kommetje naar je mond toe bewegen om de afstand te verkleinen.
Het lukt mij anders prima.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
Je ziet Nederlanders wel eens met stokjes hannesen op een groot bord. Werkt dus niet
Of je bestelt gewoon pizza.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:15 schreef karoltje het volgende:
Nog altijd liever met vork en lepel dan in stukjes hakken en/of naar binnen slobberen.
En plukje korrel per plukje korrel naar binnen werken?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het lukt mij anders prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |