Volgens mij jij ook want als je goed kijkt verbrand je je fikken, de wuppie god zal je nog wel meer straffen nu je deze daad hebt begaan. TUIG!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Het was een genot om dat kutbeestje te zien kreperen in de vlammen .... hij schreeuwde het uit van de pijn!
Het was het waardquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgens mij jij ook want als je goed kijkt verbrand je je fikken, de wuppie god zal je nog wel meer straffen nu je deze daad hebt begaan. TUIG!
lol gottiksquote:
De een is de reden geweest voor de anderquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
OMFG TS, Eerst de clip van het wuppielied uploaden en dan nu in 1 keer wuppie in de fik zetten![]()
een braziliaanse wuppie ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu niet meer .... nu is ie zwart![]()
Doe nou gewoon eens gezellig mee en verbrand je wuppie ook ritueel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:42 schreef Canisfire het volgende:
Ban aanvraag !!
Omfg, kansloos.quote:
We moeten opofferingen doen .... uiteindelijk is het beter voor iedereen als alle wuppies vernietigd zijn!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omfg, kansloos.
Wuppies heb ik nog niet gezien, maar dat verbranden is slecht voor het milieu!
En waarom is het beter?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
We moeten opofferingen doen .... uiteindelijk is het beter voor iedereen als alle wuppies vernietigd zijn!
Omdat zij de bron van al het kwaad zijn! Alle oorlogen, milieuvervuiling, zinloos geweld, enz .... de schuld van de wuppies.quote:
Kijk, dát zijn nu goede ideeën!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:50 schreef i2Them2 het volgende:
Stoer man. Eigenlijk moet je gewoon een hele berg wuppies in de fik ztten, of gewoon alle AH winkels.
Geweldig! Alle kleine beetjes helpen .... we komen er welquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag nog een witte wuppie liggen op straat, dus daar fietse ik heel hard overheen
Je mag er eentje van mij adopteren. Maar niet om in de fik te steken of anderzijds te verminkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb nog geen eens een wuppie
wie doneert mij er een?
Van mij ook welquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag er eentje van mij adopteren. Maar niet om in de fik te steken of anderzijds te verminken.
Heb je dat filmpje niet gezienquote:
Ik heb er ook (geen) meerquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb nog geen eens een wuppie
wie doneert mij er een?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb er ook (geen) meer![]()
Wie doneert er mij een?
Niemand jij wuppiefoobquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb er ook (geen) meer![]()
Wie doneert er mij een?
In de magnetron .... levend koken/bakken ...... verpletteren onder een baksteen .....quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef i2Them2 het volgende:
Zo maar even bij de AH langs wat wuppies halen. Kijken wat ik ze allemaal kan aandoen. Iemand nog ideeën![]()
nee hoor doe er heel lief tegenquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag er eentje van mij adopteren. Maar niet om in de fik te steken of anderzijds te verminken.
't is geen speelgoed!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kansloos topic. Een nerd die een stukje speelgoed in de fik steekt, daar een filmpje vna maakt en dat op internet zet.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef t-8one het volgende:
Ander ga je naar de Albert Heijn toe en haal je voor 15 euro boodschappen.
Je krijgt dan een Wuppie van dat lieve kassameisje![]()
Vervolgens ga je naar buiten en steek je voor de AH je wuppie in brand
dat lieve kassameisje: wat doe je?![]()
Jij: is toch mijn wuppie?
LOLLERROFLCOPTERLMOAROFL![]()
![]()
![]()
Goed initiatiefquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:14 schreef Sala-adin het volgende:
[afbeelding]
Wuppie met uitgerukte ogen![]()
een wuppie is geen dier, pauperquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:58 schreef NordicBlue het volgende:
DIEREN MiSHANDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*stil* *mooi*quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
... te vernietigen!
Het wordt tijd dat die kutbeesten eens ophouden te bestaan. Zij zijn immers de bron van al het kwaad. Ik roep hierbij dan ook iedereen op om zoveel mogelijk wuppies te vernietigen ..... middels een zeer pijnlijke dood.
Ik ben reeds begonnen: http://www.youtube.com/watch?v=LzJBBgwmoiQ
[[url=http://i6.tinypic.com/14cb3fr.jpg]afbeelding][/url]
Dit filmpje is niet geschikt voor mensen met een zwakke maag
NEEEEEEEEEEEE!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
... te vernietigen!
Het wordt tijd dat die kutbeesten eens ophouden te bestaan. Zij zijn immers de bron van al het kwaad. Ik roep hierbij dan ook iedereen op om zoveel mogelijk wuppies te vernietigen ..... middels een zeer pijnlijke dood.
Ik ben reeds begonnen: http://www.youtube.com/watch?v=LzJBBgwmoiQ
[[url=http://i6.tinypic.com/14cb3fr.jpg]afbeelding][/url]
Dit filmpje is niet geschikt voor mensen met een zwakke maag
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef t-8one het volgende:
![]()
![]()
KK Sala-Adin!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef Sala-adin het volgende:
KK wuppies!
ik moest lachenquote:Op donderdag 15 juni 2006 06:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Zelfs Elmo heeft het begrepen! ...
[afbeelding]
huiliequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:55 schreef k-Rin het volgende:
Ik moest huilen van dit gruwelijke filmpje
Eigenlijk zouden de eigenaren van die wuppies moeten branden (ze zijn een schande voor het menselijk ras) ..... dát zou een hoop schelen. Maar ik kan moeilijk zo'n josti in m'n tuintje in de fik stekenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:03 schreef ErXtiO het volgende:
Eikels! Dat is dierenbul!
En misschien kunnen we mensen die een wuppie hebben herkenbaar maken door het dragen van een badge of zo ....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:08 schreef Sala-adin het volgende:
TS zullen we een wereldwijde offensief beginnen?
Het bouwen van ''verbrandings douches'' bijv
beginnen we weer??quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef t-8one het volgende:
![]()
![]()
quote:
Laat ze maar komen ... vuur genoeg!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef TheThirdMark het volgende:
Trouwens nooit Toy Story gekeken?
ZE KOMEN JE HALEN!!!!!!!!!1
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:34 schreef YesButNoBut het volgende:
M'n kat heeft ook wat tegen wuppies. Die heeft de oranje vanmiddag een pijnlijke dood gegeven. Nja... had 2 oranje wuppies.. dus het mocht
Tijd voor een kusje of diepe tongzoen!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:43 schreef A.Noniem het volgende:
[..]
Je hebt je Wuppie omgetoverd in een kikker?
Waar wacht je nog op?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Tijd voor een kusje of diepe tongzoen!
lolquote:Op zondag 18 juni 2006 21:50 schreef Slappertje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GC1R04mavdw
Hehehe
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:50 schreef Slappertje het volgende:
Hehehe
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:50 schreef Slappertje het volgende:
Hehehe
|