Dat zie je verkeerd.. je hebt er te weinig voor over..quote:
Na, ik zie op de markt vaak genoeg een RVS bak met schoongemaakte haring liggen, die naar alle waarschijnlijkheid schoongemaakt is aangeleverd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:22 schreef AlohaXa het volgende:
Wees blij dat je ergens woont waar er in de buurt een markt is![]()
Er zijn veel mensen die hun smaakpapillen in hun portemonee hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.. je hebt er te weinig voor over..
Denk daar maar eens over na.
Dat is een verkeerde insteek denk ik als ik je goed begrijp wat je bedoelt te zeggen. Ik bepaal of hetgeen ik koop een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Duur is namelijk helemaal geen garantie voor goed. De Brie van de aldi bijvoorbeeld is een hele goede supermarktbrie maar ook erg betaalbaar. Rauwemelkse van de kaasboer kan beter zijn, maar is dat niet altijd, maar wel altijd duurder.quote:
Idd. Tuurlijk is Ben & Jerrry's ijs duur spul, maar we vinden het wel heerlijk, dus kopen heel af en toe een emmer en eten we daarnaast amper ijs. Kwestie van kiezen en delen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik koop ook gewoon wat me het beste lijkt hoor, PietverdrietAls het goedkoper is dan is dat mooi meegenomen. Het is heus niet zo dat ik denk: hoe duurder hoe beter. Ik ga alleen niet miepen over de prijs van iets wat ik echt lekker en goed vind. Vooral niet als het om iets gaat wat maar een paar dubbeltjes duurder is dan de minder lekkere variant.
Precies!quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:09 schreef Jarno het volgende:
Idd. Tuurlijk is Ben & Jerrry's ijs duur spul, maar we vinden het wel heerlijk, dus kopen heel af en toe een emmer en eten we daarnaast amper ijs. Kwestie van kiezen en delen.
Na de Senseo (quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Okay, als we het dan over lekker ijs hebben, koop een ijsmachine!
Als ik moet kiezen tussenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal overgewaardeerde apparaten, Jarno![]()
Maar terug naar AH-haring(hebben andere supermarkten eigenlijk ook voorverpakte haringen?)
Ik mis de beertender/perfectdraft in het lijstjequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef Jarno het volgende:
Na de Senseo (), rijststomer (mwa) en broodbakmachine (yay!) mag ik ff niet meer, Piet.
Klopt, maar brood kan ik ook in de oven bakken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:40 schreef Jarno het volgende:
Kweenie, ik vind de broodbakkert toch ook wel lekker hoor. Vandaag weer zelfgebakken krentenbrood mee, smaakt erg goed.
volgens mij is de overheersende mening dat ze niet lekker zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ok, dus nu weer over naar de haringen.
Als ik vanavond toevallig in de AH loop en mijn oog valt op de haringen
kopen of niet?
zijn ze lekker of niet?
Als je geluk hebt zijn ze niet echt verschrikkelijk smerig. Aan jou de keuze of je die middelmatigheid acceptabel vindt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ok, dus nu weer over naar de haringen.
Als ik vanavond toevallig in de AH loop en mijn oog valt op de haringen
kopen of niet?
zijn ze lekker of niet?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij is de overheersende mening dat ze niet lekker zijn
niet verschrikkelijk smerigquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je geluk hebt zijn ze niet echt verschrikkelijk smerig. Aan jou de keuze of je die middelmatigheid acceptabel vindt.
Post ff een overzichtje van de haringtestfinalisten,,quote:Op zondag 16 juli 2006 18:53 schreef blrrrt het volgende:
En vervolgens wordt AH gewoon 12e in de haringtest van het AD met een 8,0!!
http://www.ad.nl/haringtest/quote:Op zondag 16 juli 2006 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Post ff een overzichtje van de haringtestfinalisten,,
Alweer Kees Koning uit Rijswijk als winnaar.quote:
* Pietverdriet is dankbaarquote:Op zondag 16 juli 2006 19:12 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/haringtest/
Vind je alles.
Grappig dat jij niet begrijpt waar het over gaat.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Grappig dat al die mensen die zeggen nooit een haring te kopen in de supermarkt omdat die niet vers zou zijn wél Chinees of Braziliaans kippevlees kopen dat een jaar in de vriezer heeft gelegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |