Hij maakt ze schoon op je tong? Weet je zeker dat je niet bij de tandarts zat?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:52 schreef Tatutatu het volgende:
Haring vind ik echt het lekkerste wat er is maar alleen als ie vers van het mes komt.
Gelukkig ken ik een visboer die ze altijd ter plekke schoonmaakt, als zachte boter op mijn tong.
Nou, ik geef mijn klanten ook altijd extra informatie heur! Nou ja, gaf... 'k Werk er niet meer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bij de kaasboer krijg ik altijd iets aparts te proeven, of als ik niet weet welke kaas ik zal nemen, krijg ik uitvoerig uitleg en advies. Echt, dat voegt voor mij zoveel toe. Even een praatje, goh ken je dit al, en goh neem deze eens, heerlijk toch. Waarom zou je dag in dag uit die hetzelfde smakende prefab meuk naar binnen schuiven?
En jij werkt(e) bij...?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:29 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou, ik geef mijn klanten ook altijd extra informatie heur! Nou ja, gaf... 'k Werk er niet meer.
Die kaas zie ik nietzo. Brood haal ik absoluut niet bij de Ap, groenten merk ik niet, de visboer zit naast de AH hier en vlees vind ik zelfs bij de keurslager niet meer je dat. Die haal ik bij een of andere ambachtelijke ambachtelijke.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:33 schreef Joene het volgende:
Vis en Vlees en Kaas haal je niet bij een supermarkt. Groenten overigens liever ook niet.
Elke zaterdagochtend om vervolgens in de koelkast of diepvries te doen, zodat het een week meegaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om naar de visboer, de kaasboer, de ambachtelijke slager en de groenteboer te gaan? Die bij mij in de buurt zijn rond 17:00 uur dicht en dan zit ik nog op kantoor.
Als ik dat doe, doe ik dat ook voor een paar dagen en dan duurt een rondje niet veel langer dan een bezoek aan de AH. En idd, meestal op een dag dat ik vrij ben ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar halen jullie de tijd vandaan om naar de visboer, de kaasboer, de ambachtelijke slager en de groenteboer te gaan? Die bij mij in de buurt zijn rond 17:00 uur dicht en dan zit ik nog op kantoor.
Dat is toch zonde; kwaliteitsvoedsel kopen en vervolgens invriezen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:46 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Elke zaterdagochtend om vervolgens in de koelkast of diepvries te doen, zodat het een week meegaat![]()
Mwoch. Of ik een ingevroren kipfiletje van de AH pak, of 1 van de 'echte' slager, daar zit nog steeds wat verschil in hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is toch zonde; kwaliteitsvoedsel kopen en vervolgens invriezen!
Kun je net zo goed brood en vlees kopen bij de supermarkt.
Ploegendienst.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Dan maar wat minder vaak toch?quote:
Voor 100%! Kaas zou ik er nog wel kunnen kopen, maar dat is op de markt voordeliger. Zo veel stunt de AH daar niet mee. De haring bij Ap ziet er ook niet smakelijk uitquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef NIels25 het volgende:
Het is heel simpel, vis koop je niet bij de supermarkt! Op gerookte zalm of paling na zal ik nooit vis kopen bij de super, geef mij de visboer maar!
Rolmops is lekker hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef TC03 het volgende:
Haring in de supermarkt kopen.Ik koop haring altijd bij zo'n kraampje hier in de buurt, superlekker!
![]()
Coming-out?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:25 schreef XTracer het volgende:
Alle vis koop ik bij de visboer, hier in Stadshagen (Zwolle) hebben we zooooo'n lekkere visboer!
Jawohl aber das ist sauer und ich möchte ECHTE haring und keine neppe Shischle.quote:
Waarom zeg ik dat in het Duits?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawohl aber das ist sauer und ich möchte ECHTE haring und keine neppe Shischle.
Ben heel benieuwd waar dat op gebaseerd is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:06 schreef Pilootje het volgende:
Wat ik hier eigenlijk mee bedoel is dat het hele distributieproces al minimaal 2 dagen in beslag neemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |