Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef Mastertje het volgende:
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html
Ze gaan OOK over negers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee jij, met je Edelgermaanse vrouw als usericon!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakken![]()
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Toch wel te vergelijken met die uit de OP.
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.
Tjah, er zijn mensen die gaan naar spanje ofzo en die gaan dan NEderlandse dingen doen, genieten van de cultuur van een ander land zeg ik je!quote:
Racist!quote:
OMG, ook geniaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
Het gaat niet over negers, maar toch![]()
Whehehe die is gewoon geniaal.quote:
Die is dan weer best matig.quote:
Whehehe flauw. TOch leuk.quote:
De grofste blijven gewoon het grappigst, hoe vaak je ze ook ziet.quote:
Whehehe toffe sport.quote:
Morning glory blijft gewoon geniaal.quote:
Die zijn zooo goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
zo oud, zo fout
maar zo extreem hilarisch![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hey pik, we zijn nog aan het spelen en het is jouw beurt : Raad de straat, Amsterdam - Deel VIquote:
Owja Sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pik, we zijn nog aan het spelen en het is jouw beurt : Raad de straat, Amsterdam - Deel VI
![]()
Dat laatste. Ze zijn bedoeld voor mensen die denken dat 'politiek incorrect' per definitie ook 'grappig' betekent, en daarom maar heel hard gaan lachen om die stripjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Rosbief het volgende:
Alleen die Morning Glory's zuigen, die snap ik nooit(of ze zijn gewoon slecht)
Die cartoons zijn zo mogelijk nog dommer, kanslozer, flauwer, clou-missender, geforceerder, extreem niet-grappig, de plank misslaande en triester dan Gregorius Braaknek.quote:
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Die cartoons zijn zo mogelijk nog dommer, kanslozer, flauwer, clou-missender, geforceerder, extreem niet-grappig, de plank misslaande en triester dan Gregorius Braaknek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze zijn bedoeld voor mensen die denken dat 'politiek incorrect' per definitie ook 'grappig' betekent, en daarom maar heel hard gaan lachen om die stripjes.
Als Morning Glory je smaak is mag je van mij best afgekraakt worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.
Het is pas kansloos om de smaak van iemand anders af te kraken, even kansloos als iemands muzieksmaak afkraken,.
Als je grappen over verkrachte kinderen met kanker leuk vindt, dan moet je inderdaad niet schrikken als mensen zich daar negatief over uit laten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:03 schreef m021 het volgende:
[..]
Als Morning Glory je smaak is mag je van mij best afgekraakt worden.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.
Het is pas kansloos om de smaak van iemand anders af te kraken, even kansloos als iemands muzieksmaak afkraken,.
Haha, hij slaat z'n zoon en zegt tegen de agent dat-ie een reden heeft, want hij is homo, haha. En als de agent vraagt waarom-ie dat niet zegt.. dan, danquote:
Haha, die agent is zwart, en die vader heeft een deel van een KuKluxKlan gewaad aan!quote:
Oh God!quote:
Oh help!quote:
Deze is echt briljant!quote:
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Als je grappen over verkrachte kinderen met kanker leuk vindt, dan moet je inderdaad niet schrikken als mensen zich daar negatief over uit laten.
Daar staat ook de doodstraf op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...
Ware woorden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...
Als ik erom wil lachen doe ik dat, als jij je vermaak zoekt in het uitlachen van anderen en belachelijk proberen te maken van hun smaak, ga je gang, heb jij ook weer je pleziertje.quote:
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik erom wil lachen doe ik dat, als jij je vermaak zoekt in het uitlachen van anderen en belachelijk proberen te maken van hun smaak, ga je gang, heb jij ook weer je pleziertje.
Ik begon met zeiken omdat jij en anderen ermee begonnen. Maar is goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.Het zijn mongoloïde cartoons, als jij daar om wil lachen moet je dat zeker doen, maar als ik -en met mij anderen- zeg dat het gewoon niet-grappig is op een niveau waarvan ik niet eens wist dat het nog mogelijk was moet je dat ook maar slikken.
Die food fight, en die met die schoenen.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.Het zijn mongoloïde cartoons, als jij daar om wil lachen moet je dat zeker doen, maar als ik -en met mij anderen- zeg dat het gewoon niet-grappig is op een niveau waarvan ik niet eens wist dat het nog mogelijk was moet je dat ook maar slikken.
Goed dat je ze toelicht, ik dacht al dat ik ze niet snapte!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef Socratestikel het volgende:
Toelichting op strips
Ik moest een tweede keer kijken, maar die is echt goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef latislos het volgende:
ik moest hier wel hard om lachen
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef latislos het volgende:
ik moest hier wel hard om lachen
[afbeelding]
Socratestikel-wannabe.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef _HSJ_ het volgende:
---
Het zijn ballerinaschoentjes en het is niet zijn broertje maar een meisje die haar verjaardagspartijtje viert.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef _HSJ_ het volgende:
[afbeelding]
OH GEWELDIG![]()
![]()
Dat joch krijgt
![]()
![]()
![]()
schoenen van zijn broertje als cadeau, maar hij
![]()
![]()
![]()
zit in een ROLSTOEL!
![]()
HEEFT ER DUS NIKS AAN HAHAAHAHAHAHAHAH
I got ownedquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:44 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Het zijn ballerinaschoentjes en het is niet zijn broertje maar een meisje die haar verjaardagspartijtje viert.
Mensen die strippers gaan omschrijven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Strippers die mensen gaan omschrijven![]()
Schrijvers die mensen gaan omstrippen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Strippers die mensen gaan omschrijven![]()
En hij omschrijft er maar 3 dus de rest snapt ie nietquote:
Je icon, geniaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
En hij omschrijft er maar 3 dus de rest snapt ie niet
Zou een goed topic kunnen zijn: Omschrijf hier de stripperquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mensen die strippers gaan omschrijven.. Dan weet je al wat je krijgt, zelfde als de voetbaluitslag van iemand horen terwijl je de samenvatting nog wilt zien.
Strips die mensen gaan omschrijven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:03 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Schrijvers die mensen gaan omstrippen.
Mensen die omschrijvingen gaan strippen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Strips die mensen gaan omschrijven.
Omdat het plaatjes zijn die in quotes staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef Omkron het volgende:
Waarom werkt die blauwe autoresize niet op de eerste post page 2 bovenaan..?
Juist, zo ja.quote:
Tuurlijk niet, dat ik om grappen kan lachem over pedofilie hier op Fok betekend niet dat ik wil neuken met een kind van 4.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
de grappen zijn droog/incorrect/racistisch/fout etc, en om de grappen te 'waarderen' moet je dus zelf incorrect/racistisch/fout etc. worden. Verlaag je niveau totdat je de humor erin ziet.
Oh, dus Charlie Chaplin was een nazi?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
de grappen zijn droog/incorrect/racistisch/fout etc, en om de grappen te 'waarderen' moet je dus zelf incorrect/racistisch/fout etc. worden. Verlaag je niveau totdat je de humor erin ziet.
Dat is onzin. De reden dat politiek incorrecte grappen zo leuk zijn is dat ze gaan over onderwerpen waarop een taboe rust. Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
Idd, hij is getekend door D!o of niet?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.
Mweh, ik hou al van droge en zwarte humor, maar dat betekend niet dat ik vind wat er in die strips staat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef foktastic het volgende:
dat zeg ik ook niet, wat ik bedoel is dat je het moet relativeren. natuurlijk mag je lachen om een pedo grap o.i.d. maar om datzelfde grap ook als 'grappig' te ervaren zul je toch echt even je politieke correctheid loslaten, anders is het maar een 'smaakloze' beledigende tekening over pedofielen, kankerpatiënten e.d. Dus je zal je humorgevoel even moeten 'bijstellen', dán werkt het wel en komt er een lach.
Gewaardeerd, gewaardeerd ...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd,
Ok.quote:
Racisme/discriminatie is ook een groot taboe, ook mensen die racist zijn zeggen het vaak niet hardop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is onzin. De reden dat politiek incorrecte grappen zo leuk zijn is dat ze gaan over onderwerpen waarop een taboe rust. Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.
Twintig jaar geleden gingen de beste moppen allemaal over sex, dat was toen nog spannend, en nog twintig jaar eerder over paters en nonnen die ondeugende dingen deden in de kloostertuin.
Die is wel goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat krijg je wanneer je een jood met een pedo kruist? Iemand die snoepjes probeert te verkopen aan kinderen...
Wat let je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:04 schreef El_Bartos het volgende:
Gaan er hier nog cartoons gepost worden of hoe zit dat!![]()
![]()
Hij spotte met Hitler, daarom was hij in de ogen van de nazies fout, incorrect etc. bezig als comedian.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, dus Charlie Chaplin was een nazi?
HIj spotte ook met Adolf Hitler.
die kwam al eerder langsquote:
Gast, dit is echt geniaal gewoonquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef _HSJ_ het volgende:
[afbeelding]
oh my god![]()
![]()
![]()
die vent roept heel hard FOOD FIGHT!
![]()
![]()
Maar hij zit in Afrika!
![]()
![]()
Waar ze dus geen eten hebben
![]()
![]()
![]()
LACHEEEEEEEEEEEN
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
oh mijn god![]()
![]()
![]()
![]()
Die vent hij
![]()
![]()
![]()
mist zijn familie enzo, end us stuurt hij de dood op ze af
![]()
![]()
maar Dood ziet het verkeerde adres
![]()
![]()
en
![]()
![]()
hij vermoord een stel negers
![]()
![]()
![]()
LACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
[afbeelding]
OH GEWELDIG![]()
![]()
Dat joch krijgt
![]()
![]()
![]()
schoenen van zijn broertje als cadeau, maar hij
![]()
![]()
![]()
zit in een ROLSTOEL!
![]()
HEEFT ER DUS NIKS AAN HAHAAHAHAHAHAHAH
![]()
Die moeder met die afgeplatte bril en dat donkere kindje op schoot!quote:
Je mag Morning Glory best leuk vinden, maar doe dat liever in een eigen topic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef _HSJ_ het volgende:
Ik vind Monring Glory leuker,. ieder zijn smaak vind het alleen minder als er om gezeikt word.
Nee, jouw bijdrage aan dit topic is nuttig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:48 schreef Luuksor het volgende:
Kansloze discussie zeg..
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.
Less talking, more pics.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.
Nu hebben we allebei onze myact ermee vervuiltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef m021 het volgende:
He MouseOver, anders bedenk je even niet op precies hetzelfde moment om ook zo'n topic te maken.![]()
Maar die van mij is op slot, dus ik heb er geen last meer van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei onze myact ermee vervuilt
hoe leuk, het is mijn verjaardag vandaag...quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:24 schreef Jyrun het volgende:
[..]
hoe leuk, het is mijn verjaardag vandaag...
op 1 of andere manier is ie vandaag niet grappig.![]()
Snap gewoon niet dat er zo gezeurd moet worden..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, jouw bijdrage aan dit topic is nuttig.
Nota bene, allemaal door Joden zelf gemaakt. Er staan er een paar tussen op de site die ik niet plaats omdat ze te ver gaan.quote:
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nota bene, allemaal door Joden zelf gemaakt. Er staan er een paar tussen op de site die ik niet plaats omdat ze te ver gaan.
Was het je nog niet opgevallen dat het topic sowieso over discrimerende grappen ging?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.
Kijk op de betreffende website, dan zul je zien dat dit niet zo is.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.
Grove goede grappen zijn leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Was het je nog niet opgevallen dat het topic sowieso over discrimerende grappen ging?Zie stripje in OP.
Ah ... ik zie het.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk op de betreffende website, dan zul je zien dat dit niet zo is.
'De joden'hebben, met hun typische humor, besloten om een anti-semitische cartoonwedstrijd te houden. Dit om 'ons', en met name de moslims, af te zeiken in de cartoon-oorlog.
De stripjes die ik geplaatst heb kunnen, m.i., nog best door de beugel. Op de betreffende site staan nog vele hardere.
Deze vond ik dan net even te ver gaan. Zelfs wanneer ze door 'de Joden'quote:Op zondag 18 juni 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]..
[afbeelding].!
[afbeelding].
OMG.
[afbeelding].
OMFG..
Ik vond die van 'Oh, you wanted cold juice' verder gaan dan deze hoor. Vind het prachtig dat ze dat zelf doen, zelfspot.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze vond ik dan net even te ver gaan. Zelfs wanneer ze door 'de Joden'zelf gemaakt zijn.
"De Joden" is niet 1 persoon. Je kan wel Joods zijn, en zo'n cartoon maken, maar dan kun je er nog wel andere Joden mee beledigen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vond die van 'Oh, you wanted cold juice' verder gaan dan deze hoor. Vind het prachtig dat ze dat zelf doen, zelfspot.. Je ken jezelf toch niet te hard beledigen?
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom grappen over negers wel mogen maar grappen over Joden niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef AntonDingeman het volgende:
"De Joden" is niet 1 persoon. Je kan wel Joods zijn, en zo'n cartoon maken, maar dan kun je er nog wel andere Joden mee beledigen.
Alles mag van mij.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef m021 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom grappen over negers wel mogen maar grappen over Joden niet.
Mooi gesproken, de grap moet lekker lomp overkomen zonder politiek gedoe erachter!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Alles mag van mij.
Alleen zijn grappen over joden vaak politiek. En grappen over negers vaak gewoon lekker lomp.
Daarom vind ik grappen over joden minder.
Ja, leuk joh.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Double-Helix het volgende:
De eerste topic waarop ik reageerde!
'De' moet het 'Het' zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Double-Helix het volgende:
De eerste topic waarop ik reageerde!
weg hoop ikquote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef PiRANiA het volgende:
waar blijft gregorius?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |