Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef Mastertje het volgende:
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html
Ze gaan OOK over negers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee jij, met je Edelgermaanse vrouw als usericon!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakken![]()
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Toch wel te vergelijken met die uit de OP.
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.
Tjah, er zijn mensen die gaan naar spanje ofzo en die gaan dan NEderlandse dingen doen, genieten van de cultuur van een ander land zeg ik je!quote:
Racist!quote:
OMG, ook geniaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
Het gaat niet over negers, maar toch![]()
Whehehe die is gewoon geniaal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |