Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef Mastertje het volgende:
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/comics.html
Ze gaan OOK over negers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die cartoons gaan helemaal niet over negers maar over een vieze pedofiel!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee jij, met je Edelgermaanse vrouw als usericon!![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar niet net zoals de cartoon in de OP![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal voortaan per honderd views een excuusneger ertussen plakken![]()
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Toch wel te vergelijken met die uit de OP.
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
OT: Wist je dat dit soort foto's in het zuiden van de VS als ansichtkaarten verstuurd werden?![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey kijk, ik ben op vakantie gweest in Alabama, meegedaan aan een cultureel evenement.
Tjah, er zijn mensen die gaan naar spanje ofzo en die gaan dan NEderlandse dingen doen, genieten van de cultuur van een ander land zeg ik je!quote:
Racist!quote:
OMG, ook geniaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef El_Bartos het volgende:
[afbeelding]
Het gaat niet over negers, maar toch![]()
Whehehe die is gewoon geniaal.quote:
Die is dan weer best matig.quote:
Whehehe flauw. TOch leuk.quote:
De grofste blijven gewoon het grappigst, hoe vaak je ze ook ziet.quote:
Whehehe toffe sport.quote:
Morning glory blijft gewoon geniaal.quote:
Die zijn zooo goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
zo oud, zo fout
maar zo extreem hilarisch![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hey pik, we zijn nog aan het spelen en het is jouw beurt : Raad de straat, Amsterdam - Deel VIquote:
Owja Sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
hey pik, we zijn nog aan het spelen en het is jouw beurt : Raad de straat, Amsterdam - Deel VI
![]()
Dat laatste. Ze zijn bedoeld voor mensen die denken dat 'politiek incorrect' per definitie ook 'grappig' betekent, en daarom maar heel hard gaan lachen om die stripjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef Rosbief het volgende:
Alleen die Morning Glory's zuigen, die snap ik nooit(of ze zijn gewoon slecht)
Die cartoons zijn zo mogelijk nog dommer, kanslozer, flauwer, clou-missender, geforceerder, extreem niet-grappig, de plank misslaande en triester dan Gregorius Braaknek.quote:
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:22 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Die cartoons zijn zo mogelijk nog dommer, kanslozer, flauwer, clou-missender, geforceerder, extreem niet-grappig, de plank misslaande en triester dan Gregorius Braaknek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat laatste. Ze zijn bedoeld voor mensen die denken dat 'politiek incorrect' per definitie ook 'grappig' betekent, en daarom maar heel hard gaan lachen om die stripjes.
Als Morning Glory je smaak is mag je van mij best afgekraakt worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.
Het is pas kansloos om de smaak van iemand anders af te kraken, even kansloos als iemands muzieksmaak afkraken,.
Als je grappen over verkrachte kinderen met kanker leuk vindt, dan moet je inderdaad niet schrikken als mensen zich daar negatief over uit laten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:03 schreef m021 het volgende:
[..]
Als Morning Glory je smaak is mag je van mij best afgekraakt worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |