Neequote:
Spelen anders beter dan Brazilië in deze 2e helft!quote:
Het gaat over palingen en Fles hangt ook vast nog ergens rond, ik wilde 'm voor zijnquote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
Fles hangt ook vast nog ergens rond,
Is niet erg hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weetikveel, ik kom nooit in dit topic.
Oh okeequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weetikveel, ik kom nooit in dit topic.
Neequote:
Ooh!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeZe vindt je lief
en mij ook
en ik ook
Neuken?quote:
Hoe kom je aan het idee dat ik zo onaardig zou zijnquote:
hij komt hier toch nooit?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het idee dat ik zo onaardig zou zijn.
Daar doe ik niet aanquote:
Tsja, typisch inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij komt hier toch nooit?
en hij is gewend aan vijandschap
Dat klopt. Iedereen valt me altijd aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je geen groetjes doen, nu je hier ook eens bentquote:
Die is liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Stuart dus...
Makkelijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus ik had dit keer toch duidelijker kunnen zijn
.
Met jou iig nietquote:
Heb ik allemaal geen zin anquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk
userID, postaantal, zulk soort dingen
Welterusten Esquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen zin an. Ik ga naar bed
.
@Stu en Fles:
ER WAS VOOR VANDAAG OOK ONWEER EN RGEN VERWACHT, MAAR HEB NOG NIETS GEZIEN :nquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:14 schreef Stuart het volgende:
Lekker, de verwachting voor morgen is maar 21 graden![]()
Hopenlijk dat het vannacht flink afkoeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ER WAS VOOR VANDAAG OOK ONWEER EN RGEN VERWACHT, MAAR HEB NOG NIETS GEZIEN :n
ik had liever dat het dat nu al wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk dat het vannacht flink afkoelt
Nu zou inderdaad nog beter zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had liever dat het dat nu al was
zo bedtijd nl. en nog niet echt koel boven
Hehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, dan maar lekker topless het bed 'in'
Dat schiet niet op. Ik was net even buiten en merk dat het iets koeler wordt thoughquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier vies heet
Tijd dat ik hier weer een hor krijg, dan kan het raam open blijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Ik was net even buiten en merk dat het iets koeler wordt though
Ja, dat moet je dan inderdaad even aanschaffen. Voor de nachten zal dat zeker schelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat ik hier weer een hor krijg, dan kan het raam open blijven
Ik zie wel bliksem in de verte![]()
Dat is weer een andere kamerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan inderdaad even aanschaffen. Voor de nachten zal dat zeker schelen
Toen alquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja hoor..was rond 11 uur thuis
![]()
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
jaja.. iets eerder opgestaan om de onweer
Lekker hequote:Op woensdag 14 juni 2006 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
al..
Nee, de eerste neerslag kwam pas tussen 4 en 5 vanochtend.. en om half zeven ben ik weer wakker geworden van gerommel en regen. Toen brak even de hel los, en daarna ben ik droog op m'n werk aangekomen..
za-ligquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...![]()
lekker hoor.. ach nog 21 dagen en dan heb ik gemiddeld om de dag in ieder geval iets van onweer, over het algemeen redelijk zwaar, eens per week een hele zware avond.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
Hier begon het rond half 12 ofzo, bliksemin de verte
Goedemorgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...![]()
*Jalours isquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ach nog 21 dagen en dan heb ik gemiddeld om de dag in ieder geval iets van onweer, over het algemeen redelijk zwaar, eens per week een hele zware avond.
Nah, ik moet wel m'n paden in de tuin verharden, anders moet ik soppen (tot m'n enkels) als ik weg wil direct na een bui.quote:
het zijn niet mijn proefwerken.. maar die van mn neefje.. ik help met afvragen en zo..Ben alleen niet overal even goed in.. is al ff geleden..quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen
En succes met je proefwerken
alleen met mn lievelingskussen in de buurt.quote:
ooh, dat mag hoor.. je bent absoluut niet de enige.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
alleen met mn lievelingskussen in de buurt....jaha ik ben een bange wezel..so what?
![]()
En je hebt meteen foto's gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik moet wel m'n paden in de tuin verharden, anders moet ik soppen (tot m'n enkels) als ik weg wil direct na een bui.Maar de onweer is wel tof.. ik had afgelopen maart een inslag op zo'n 15 meter afstand (stroom-mast), dat was wat minder, ik schrok me de tyfes natuurlijk.
![]()
Oh, das een stuk minder erg danquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
het zijn niet mijn proefwerken.. maar die van mn neefje.. ik help met afvragen en zo..Ben alleen niet overal even goed in.. is al ff geleden..![]()
uh uh.. maar niet van die inslagquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt meteen foto's gemaakt natuurlijk
Das weer jammer dan hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. maar niet van die inslag
het was weer gezelligquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, dan ga ik nu eens wat doen.. tot straks
ik ook.. tot laters..quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Tot latersquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, ik zal het niet meer doen
*ff iets 'nuttigs' gaat doen
Hoi,quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef Glacier het volgende:
mogguh
* Glacier is weer heerlijk aan het leren
Waarom dan? tis nu best aangenaam weer toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:erg leuk, moet je vanmiddag weer werken
hadden ze het even 2 dagen uit kunnen stellen
This daar al een puinzooi, begon vorige week al, alles raakte door de war enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Waarom dan? tis nu best aangenaam weer toch?
Beter werk dan geen werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
This daar al een puinzooi, begon vorige week al, alles raakte door de war enzoik heb gezegt dat het het zelf maar moeten uitzoeken
mja nu niet echt veel zin in.
Beter werk wat goed loopt dan 1 week goed en 1 week weer niksquote:
Alles is beter dan weken thuiszitten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beter werk wat goed loopt dan 1 week goed en 1 week weer niks
Hoiquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:35 schreef Bengeltje het volgende:Hoi
Tis me wat, zoveel zwemkleding en dan niet vinden wat je leuk vind
Ben ik ook zeker niet van planquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alles is beter dan weken thuiszitten.![]()
Nouja, het is idd niet fijn om andermans puin te ruimen.
Lolquote:
Idd, je hebt al zoveel gegeven, dat ze zich maar redden, jij bent toe aan je pensioen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker niet van planik ben uitgegeven om ze te leren en om die zooi draaiend te houden, maar niet als ze zelf alles de soep in gooien
Nou dat ook weer nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, je hebt al zoveel gegeven, dat ze zich maar redden, jij bent toe aan je pensioen.![]()
![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey hallo Marc![]()
![]()
Zwembroek of short ? En waarom?
Een short, is er een andere keuze danquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voorals je wil gaan zwemmen natuurlijk?
Er bestaan ook nog zwembroeken hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een short, is er een andere keuze dan
Zwembroek voor zwembadquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt soms erg oud over![]()
Zwembroek of short?
Geen zwemshort? Dus jij zou zo'n klein broekje nemen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zwembroek voor zwembadduh
![]()
Euh, ik ben niet oud
Ik heb altijd een zwembroek en een korte broekquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen zwemshort? Dus jij zou zo'n klein broekje nemen?
Tijdens het zwemmen? Is dat niet dubbel op?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwembroek en een korte broek![]()
Nee, heb zo mijn redenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tijdens het zwemmen? Is dat niet dubbel op?
een longquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een short, is er een andere keuze dan
Jammerquote:
Eentje van Gaastra, met een paar horizontale banen (2 of 3), blauw, rood en witquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog zwembroeken hoor.![]()
Wat voor een? Een kleur of met print, bloemen?
geen oranje erbij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eentje van Gaastra, met een paar horizontale banen (2 of 3), blauw, rood en wit
Sterkte .quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
En nu ga ik echt,
krijg een wortelkanaalbehandeling
veel plezierquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
En nu ga ik echt,
krijg een wortelkanaalbehandeling
Nee, en ook niet in de volgorde van de vlagquote:
aha, geen motiefjes dus.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eentje van Gaastra, met een paar horizontale banen (2 of 3), blauw, rood en wit
Duhquote:
heb ik een spelletje gemist?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Wou niet storen tijdens jullie woordspelletje.
Welkom terug. Ik ga zoook eens ontbijtenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer, terug van de lunch.
lekker op tijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik ga zoook eens ontbijten
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik ga zoook eens ontbijten
'T was ongeveer 99% prettiger dan gisteren iig, nu nog even de warmte uit huis en ik ben weer helemaal happyquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker he.. speciaal voor jou![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:44 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was ongeveer 99% prettiger dan gisteren iig, nu nog even de warmte uit huis en ik ben weer helemaal happy.
en over twee dagen is het in huis wellicht ook weer prettig.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:44 schreef es70 het volgende:
[..]
'T was ongeveer 99% prettiger dan gisteren iig, nu nog even de warmte uit huis en ik ben weer helemaal happy.
Dan wordt het toch al weer warmquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en over twee dagen is het in huis wellicht ook weer prettig.
Ik denk dat het binnen sneller afkoelt als ik gewoon ff alles tegen elkaar openzet zodat het kan doorwaaienquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast niet meer heet, dus dat zal wel wat schelen toch?
blijf wel thuis, anders is je hele huis leeg straksquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het binnen sneller afkoelt als ik gewoon ff alles tegen elkaar openzet zodat het kan doorwaaien.
Dat heb ik té vaak. Misschien moet ik chinees halen ofzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, pizza?
Ja, dat is altijd wel lekker inderdaadquote:
Ik was niet van plan weg te gaan, maar als ze de rotzooi willen hebben vinden ze toch wel een manier... (En ze hebben gelegenheid genoegquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
blijf wel thuis, anders is je hele huis leeg straks
Sla, gebakken krieltjes en vleesquote:
niet teveel sambal he.. dan proef je niet meer wat je eet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd wel lekker inderdaad
als ze willen wel ja, vast wel.. maar het uitlokken is een ander uiterste natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was niet van plan weg te gaan, maar als ze de rotzooi willen hebben vinden ze toch wel een manier... (En ze hebben gelegenheid genoeg.)
En dat zou jij allemaal klaarmaken als je alleen bentquote:
Laatst had ik geen sambal. Was iets flauw maar verder primaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet teveel sambal he.. dan proef je niet meer wat je eet.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat zou jij allemaal klaarmaken als je alleen bent![]()
Wat is dan uitlokken preciesquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ze willen wel ja, vast wel.. maar het uitlokken is een ander uiterste natuurlijk
Ja, lekker begrijp ik wel. Niet dat je een half uur in de keuken staat voor één persoonquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien de sla wat gemakszuchtiger dan ik nu doe, maar dit zou ik wel maken hoor, lekker
.
Die paar aardappeltjes zijn toch zo klaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker begrijp ik wel. Niet dat je een half uur in de keuken staat voor één persoon
Ik woon dan ook in een dorp hèquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmjah, die touwtjes hoef je in Eindhoven niet te proberen.
Maar mét Deen en Dirk v/d Broekquote:
Goed voor de plantjesquote:
Ik had de tuin van de week al veel water gegeven, maar dit is inderdaad goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes. Ik heb helemaal niets van onweer gemerkt vannacht
.
Ja, 't is alleen een beetje zoals met Frankrijk... Prima te doen, maar die oorspronkelijke bewoners...quote:
Er gaat niets boven zure regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had de tuin van de week al veel water gegeven, maar dit is inderdaad goed
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, 't is alleen een beetje zoals met Frankrijk... Prima te doen, maar die oorspronkelijke bewoners...
quote:
Dat is iets in Noord Holland Noordquote:
ik tel die winkels nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef Stuart het volgende:
Wij hebben AH (3x), C1000, Dirk vd Broek (2x), Vomar, Lidl, Aldi, Super de Boer![]()
Ik ook niet maar dit is wat ik zo uit mijn hoofd weet. We hebben er ongetwijfeld meerquote:
ik weet net waar de SdB is, vanwege die poppetjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit is wat ik zo uit mijn hoofd weet. We hebben er ongetwijfeld meer
Da's alleen bij jou in de buurtquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef Stuart het volgende:
Wij hebben AH (3x), C1000, Dirk vd Broek (2x), Vomar, Lidl, Aldi, Super de Boer![]()
poppetjes?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet net waar de SdB is, vanwege die poppetjes
Ja, maar wij zijn een groot dorp. We hebben ook 3 x Blokker etc. Van bijna alles is wel 3quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's alleen bij jou in de buurt. Wij hebben er 4 in het hele dorp...
Kinderen zullen dat prachtig vindenquote:
Ik ook niet, maar andere mensen welquote:
Misschien ik ook wel. Of iets met biefstukquote:
Da's dan weer het voordeel van geen AH en geen SdB hebben, ik krijg geen gezeur om dat soort dingenquote:
Bief Pangangquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ik ook wel. Of iets met biefstuk
Dan heb je gelukquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's dan weer het voordeel van geen AH en geen SdB hebben, ik krijg geen gezeur om dat soort dingen.
Vind ik eigenlijk ook welquote:
Willen we jou ook NIET meer over wuppies horenquote:
Die vind ik zelf leukquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Willen we jou ook NIET meer over wuppies horen![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
OMG de school wil een kopie van de officiele brief van de gemeente (of belastingdienst) waarin het sofinummer van de kinderen staat. Ik heb echt geen flauw idee waar ik die zou kunnen vinden
.
De zorgverzekeraar heeft het ook nodig als je het daar nog niet opgegeven hebt.. tis dat je het vast weetquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
OMG de school wil een kopie van de officiele brief van de gemeente (of belastingdienst) waarin het sofinummer van de kinderen staat. Ik heb echt geen flauw idee waar ik die zou kunnen vinden
.
Ja, ik weet, dat jij die leuk vindquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Die vind ik zelf leuk. Ze zijn volgens mij volledig aan de kinderen voorbij gegaan...
een vrouwenmenu? Is dat een extra klein portie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga normaal voor 't vrouwtje
ja ja.. met wuppie wuppie wuppie winnen wij dat wereldcuppiequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Willen we jou ook NIET meer over wuppies horen![]()
Nee, niet het menu, als ik Chinees haal, dan haal ik een vrouwtje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een vrouwenmenu? Is dat een extra klein portie?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja ja.. met wuppie wuppie wuppie winnen wij dat wereldcuppie
Ja, lach maar... Ze moeten het natuurlijk (zoals altijd) ook nog een keer zo snel mogelijk hebbenquote:
Ze wachten maar een dag extraquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ze moeten het natuurlijk (zoals altijd) ook nog een keer zo snel mogelijk hebben.
per vorige weekquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, lach maar... Ze moeten het natuurlijk (zoals altijd) ook nog een keer zo snel mogelijk hebben.
De sofinummers staan idd op de ziekenfondspasjes, maar ze willen dus een officieel dinges erbijquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De zorgverzekeraar heeft het ook nodig als je het daar nog niet opgegeven hebt.. tis dat je het vast weet
gewoon zeggen dat dat geld kost en dat ze maar akkoord moeten gaan met een brief met handtekening van je. Simple as that.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
De sofinummers staan idd op de ziekenfondspasjes, maar ze willen dus een officieel dinges erbij. Ik ben niet zo goed met officiele dingesen
.
quote:
Nee, maar daar was wel een topic over in ONZ volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef D.Rose het volgende:
is er al een wup-smiley?
Een mega wupquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Het verjaarskadootje dat ik aan Pat gevraagd heb is ongeveer van dezelfde orde
.
misbruik dat kuiken maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef D.Rose het volgende:
is er al een wup-smiley?
we zien 'm vast wel verschijnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar daar was wel een topic over in ONZ volgens mij
Zoietsquote:
Nee joh, daar heb je toch niks aan... Een tas met Elmo erop wil ik hebbenquote:
quote:
Elmoquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb je toch niks aan... Een tas met Elmo erop wil ik hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |