Neequote:
Spelen anders beter dan Brazilië in deze 2e helft!quote:
Het gaat over palingen en Fles hangt ook vast nog ergens rond, ik wilde 'm voor zijnquote:
Zou je denken?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:41 schreef es70 het volgende:
Fles hangt ook vast nog ergens rond,
Is niet erg hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weetikveel, ik kom nooit in dit topic.
Oh okeequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Weetikveel, ik kom nooit in dit topic.
Neequote:
Ooh!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeZe vindt je lief
en mij ook
en ik ook
Neuken?quote:
Hoe kom je aan het idee dat ik zo onaardig zou zijnquote:
hij komt hier toch nooit?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het idee dat ik zo onaardig zou zijn.
Daar doe ik niet aanquote:
Tsja, typisch inderdaadquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij komt hier toch nooit?
en hij is gewend aan vijandschap
Dat klopt. Iedereen valt me altijd aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je geen groetjes doen, nu je hier ook eens bentquote:
Die is liefquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Stuart dus...
Makkelijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus ik had dit keer toch duidelijker kunnen zijn
.
Met jou iig nietquote:
Heb ik allemaal geen zin anquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makkelijk
userID, postaantal, zulk soort dingen
Welterusten Esquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen zin an. Ik ga naar bed
.
@Stu en Fles:
ER WAS VOOR VANDAAG OOK ONWEER EN RGEN VERWACHT, MAAR HEB NOG NIETS GEZIEN :nquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:14 schreef Stuart het volgende:
Lekker, de verwachting voor morgen is maar 21 graden![]()
Hopenlijk dat het vannacht flink afkoeltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ER WAS VOOR VANDAAG OOK ONWEER EN RGEN VERWACHT, MAAR HEB NOG NIETS GEZIEN :n
ik had liever dat het dat nu al wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk dat het vannacht flink afkoelt
Nu zou inderdaad nog beter zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had liever dat het dat nu al was
zo bedtijd nl. en nog niet echt koel boven
Hehequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, dan maar lekker topless het bed 'in'
Dat schiet niet op. Ik was net even buiten en merk dat het iets koeler wordt thoughquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
T is hier vies heet
Tijd dat ik hier weer een hor krijg, dan kan het raam open blijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Ik was net even buiten en merk dat het iets koeler wordt though
Ja, dat moet je dan inderdaad even aanschaffen. Voor de nachten zal dat zeker schelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat ik hier weer een hor krijg, dan kan het raam open blijven
Ik zie wel bliksem in de verte![]()
Dat is weer een andere kamerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet je dan inderdaad even aanschaffen. Voor de nachten zal dat zeker schelen
Toen alquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja hoor..was rond 11 uur thuis
![]()
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...quote:Op woensdag 14 juni 2006 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
jaja.. iets eerder opgestaan om de onweer
Lekker hequote:Op woensdag 14 juni 2006 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
al..
Nee, de eerste neerslag kwam pas tussen 4 en 5 vanochtend.. en om half zeven ben ik weer wakker geworden van gerommel en regen. Toen brak even de hel los, en daarna ben ik droog op m'n werk aangekomen..
za-ligquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...![]()
lekker hoor.. ach nog 21 dagen en dan heb ik gemiddeld om de dag in ieder geval iets van onweer, over het algemeen redelijk zwaar, eens per week een hele zware avond.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker he
Hier begon het rond half 12 ofzo, bliksemin de verte
Goedemorgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemorgen... onweer? brrrrrrr...niet leuk...![]()
*Jalours isquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ach nog 21 dagen en dan heb ik gemiddeld om de dag in ieder geval iets van onweer, over het algemeen redelijk zwaar, eens per week een hele zware avond.
Nah, ik moet wel m'n paden in de tuin verharden, anders moet ik soppen (tot m'n enkels) als ik weg wil direct na een bui.quote:
het zijn niet mijn proefwerken.. maar die van mn neefje.. ik help met afvragen en zo..Ben alleen niet overal even goed in.. is al ff geleden..quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goedemorgen
En succes met je proefwerken
alleen met mn lievelingskussen in de buurt.quote:
ooh, dat mag hoor.. je bent absoluut niet de enige.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
alleen met mn lievelingskussen in de buurt....jaha ik ben een bange wezel..so what?
![]()
En je hebt meteen foto's gemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik moet wel m'n paden in de tuin verharden, anders moet ik soppen (tot m'n enkels) als ik weg wil direct na een bui.Maar de onweer is wel tof.. ik had afgelopen maart een inslag op zo'n 15 meter afstand (stroom-mast), dat was wat minder, ik schrok me de tyfes natuurlijk.
![]()
Oh, das een stuk minder erg danquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
het zijn niet mijn proefwerken.. maar die van mn neefje.. ik help met afvragen en zo..Ben alleen niet overal even goed in.. is al ff geleden..![]()
uh uh.. maar niet van die inslagquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt meteen foto's gemaakt natuurlijk
Das weer jammer dan hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. maar niet van die inslag
het was weer gezelligquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, dan ga ik nu eens wat doen.. tot straks
ik ook.. tot laters..quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Tot latersquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, ik zal het niet meer doen
*ff iets 'nuttigs' gaat doen
Hoi,quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef Glacier het volgende:
mogguh
* Glacier is weer heerlijk aan het leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |