bukgeit +1quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Henk Wijngaard en ik zijn inderdaad op dezelfde dag jarig.
Ik zit een stukje noordelijker dan jij, en hier begint het na ruim een uur enkel flitsen nu echt noodweer te wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef ranja het volgende:
Het is inmiddels begonnen met flitsen, volgens mij komt de bui uit het noordoosten wat betekent dat bukgeit al wat water moet hebben gehad, klopt dat?
Nee, ken alleen Met De Vlam In De Pijp. En die heb ik, op singlequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
bukgeit +1
en voor glo, ken je z'n hit niet meer?
"ooh ik moet nog wat jaren mee, tot aan m'n aow"
Was een protest single uit 1991 tegen aow maatregelen van het kabinet (toen ook al, Lubbers denk ik)quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
Nee, ken alleen Met De Vlam In De Pijp. En die heb ik, op single
Ruby, Don't Take Your Love To Town (van Kenny Rogers)?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Was een protest single uit 1991 tegen aow maatregelen van het kabinet (toen ook al, Lubbers denk ik)
op de melodie van zo'n bekend 70s country nummer, Taking my love away of Don't take my love away ofzo.
Ja, natuurlijk nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef GLO het volgende:
Ruby, Don't Take Your Love To Town (van Kenny Rogers)?
OKquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:34 schreef bukgeit het volgende:
Geen bezwaar tegen wat Hanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |