Essent Awards winnaars van een jaar geleden. Mochten daarom op Lowlands spelen. Hebben ook een goeie plaat gemaakt, maar de namen van de bandleden de foto zeiden me weinig.quote:
Ah, Sergent Garciaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:31 schreef Grobbel het volgende:
Het is een Fransman trouwens, die afwisselend zingt in het Engels, Frans en (voornamelijk) Spaans.
Knuffelbandje? Ik zag ze in januari 2002 in de kelder van Noorderslag een van de beste optredens van het jaar geven. Voor zover ik wat kón zien dan (iedereen die tijdens Noorderslag in de haringen-in-een-ton-kelder geweest is, weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stonden vorig jaar op Lowlands, daar ken ik ze voornamelijk van. Wealthy Beggar was overigens een redelijk kansloos, nietszeggend 3FM-knuffelbandje die ik persoonlijk zeker niet zal missen.
M'n kop werd nog in beslag genomen door 2nd Place Driver/Wealthy Beggarquote:
Smaken verschillen, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Knuffelbandje? Ik zag ze in januari 2002 in de kelder van Noorderslag een van de beste optredens van het jaar geven. Voor zover ik wat kón zien dan (iedereen die tijdens Noorderslag in de haringen-in-een-ton-kelder geweest is, weet wat ik bedoel). Ze rockten als een tankgranaat toen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Berkery het volgende:
Oja: ik ben vanaf morgen niet langer werkzoekende meer, maar ben ik webmaster op de Politie Academie (het toepasselijke icoontje had ik al)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gefeliciteerd Berkery!
Door de straten van Londen? zou zomaar kunnen met je avatar en je nieuwe baanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Berkery het volgende:
Mmm. Ik heb 'm een keer geraden in een ander topic toen tong 'm plaatste. Even nadenken onder het wandelen met de hond.![]()
Dat was een popband in punkkleren, deze band bestond uit smeerkezen in punkkleren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:15 schreef ranja het volgende:
Wilde gok op 999
quote:Fronted by a codpiece-wearing goon of a lead singer with questionable personal hygiene who went by the name Animal,played standard, raunchy, Sex Pistols-influenced punk rock. It's Animal, though, who transforms
from being just another band to becoming veritable kings of trash.
His rough vocals tackle everybody and everything, not least of all himself and his bandmates, full of suspect sex and random contempt (the brilliantly titled "[We Will Not] Remember You" and "I Hate...People"). The undisputed highlight, of all things, is a cover of Ralph McTell's folk anthem "Streets of London." Transforming the sympathetic look at the city's outcasts and dregs into a celebratory anthem of defiance,delivers one of the best remakes ever done, almost in spite of itself.
Reissues also contain that single's notorious flip side, "So What," a gleeful detailing of sexual and social depravities revived by Metallica in the '90s.
De wandeling heeft geholpen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef Berkery het volgende:
Anti Nowhere League
Ja, en 'Streets of London', had ik nog op mijn shortlist staan bij mijn jubelvraag. Dat is ook het enige nummer dat ik van ze kenquote:
Da's geen schande, zoals je hierboven kunt lezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, en 'Streets of London', had ik nog op mijn shortlist staan bij mijn jubelvraag. Dat is ook het enige nummer dat ik van ze ken![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Berkery het volgende:
Maar dan staat hier de verkeerde foto: http://www.rhapsody.com/uksubs![]()
Ik ga zo slapen, dus geen nieuwe vraag![]()
Wilde gok: Jan Akkerman?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef ranja het volgende:
Wie is vandaag 60 jaar geworden?
Hangt er vanaf of het een popmuzikant is...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:03 schreef ranja het volgende:
Nee, iets ander genre. Ik betwijfel of je iets van hem thuis hebt staan
Is dat een hint?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:08 schreef ranja het volgende:
Ha, het begint hier langzaam aan in de verte wat te rommelen
Overigens 60 jaar, dus nóg niet in de aow.
bukgeit +1quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Henk Wijngaard en ik zijn inderdaad op dezelfde dag jarig.
Ik zit een stukje noordelijker dan jij, en hier begint het na ruim een uur enkel flitsen nu echt noodweer te wordenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef ranja het volgende:
Het is inmiddels begonnen met flitsen, volgens mij komt de bui uit het noordoosten wat betekent dat bukgeit al wat water moet hebben gehad, klopt dat?
Nee, ken alleen Met De Vlam In De Pijp. En die heb ik, op singlequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef ranja het volgende:
[..]
bukgeit +1
en voor glo, ken je z'n hit niet meer?
"ooh ik moet nog wat jaren mee, tot aan m'n aow"
Was een protest single uit 1991 tegen aow maatregelen van het kabinet (toen ook al, Lubbers denk ik)quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
Nee, ken alleen Met De Vlam In De Pijp. En die heb ik, op single
Ruby, Don't Take Your Love To Town (van Kenny Rogers)?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Was een protest single uit 1991 tegen aow maatregelen van het kabinet (toen ook al, Lubbers denk ik)
op de melodie van zo'n bekend 70s country nummer, Taking my love away of Don't take my love away ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |