Waarom alleen in de zomer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
dikke mensen moeten of in een burka over straat of thuis blijven in de zomer!
in de winter zitten ze zowiezo thuis. zijn ze bang dat ze door het koude weer teveel vet verbranden. en in de winter gaat niemand schaars gekleed in publieke plaatsenquote:
nee gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:19 schreef mazaru het volgende:
Kortzichtige mensen vind ik veel triester
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
* gaat lekker in der bikini rond paraderen !
en dan vinden mensen het ook raar dat mannen vaker beroertes krijgen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
Dat is een andere klachtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:24 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
en dan vinden mensen het ook raar dat mannen vaker beroertes krijgen!
als jij dik zijn niet erg vind, laat staan smerig....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
jij bent niet dik, maar gewoon lelijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
als jij dik zijn niet erg vind, laat staan smerig....
waarom ga je alleen met je smoel op de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
(Y)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
zie gelukkig een kikker
Nee, want dat is geen vrouw.quote:
Alsof je bij zwijnen het verschil kunt zienquote:
X600quote:
idd ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren bij een meertje geweest, bijna alleen maar dikke vrouwen. En dan binden ze nog zon doekje rond hun ass zodat ze denken het vet te verstoppen
Echt onvoorstelbaar hoe sommige mensen met hun lichaam omspringen.
Eigenlijk alles wat voor handen isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon stenen gooien.
Ik vraag me trouwens af waarom die andere gasten lachen op de foto...quote:
ach ieder zn ding he....de een eet te veel de ander slikt anabolenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren bij een meertje geweest, bijna alleen maar dikke vrouwen. En dan binden ze nog zon doekje rond hun ass zodat ze denken het vet te verstoppen
Echt onvoorstelbaar hoe sommige mensen met hun lichaam omspringen.
dude,.. in een burka gaat dat nóg meer stinken.. gatverdammequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon normale dikzak mensen kan ik mee leven, ze zijn wel altijd aardig
je kan ook gewoon afvallenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef thaleia het volgende:
Haha, altijd bij zonnig weer verschijnen deze topics. Ik denk dat het probleem niet zozeer 'dikke mensen' is als wel dikke mensen die zich to-taal niet weten te kleden. Want ja, vijf maten te krap, superkort rokje, buik bloot ziet er gewoon echt onsmakelijk uit als je niet de slankste bent. De jurk die m'n (vrij dikke) vriendin gisteren echter aan had was gewoon flatterend, zo kan het dus ook.
maarja dan gaan mensen zich weer ergeren aan mensen die gewoonweg lelijk zijn....quote:
Zoals ik ? Dat ik me eraan erger bedoel je? Klopt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
maarja dan gaan mensen zich weer ergeren aan mensen die gewoonweg lelijk zijn....
zoals jij![]()
jezus, krijg potverdorie ff gauw een ontstoken teen ofzo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
waarom doen ze dat?
hebben ze zelf niet door dat ze vies en walgelijk zijn.
zoiets ja....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Zoals ik ? Dat ik me eraan erger bedoel je? Klopt.
dat ben ik, behalve het savonds part.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jij bent zeker zon mager scharminkel met vieze puisten op je porum die zichzelf savonds af ligt te rukken bij de gedachte dat hij vandaag een paar dikke mensen beledigd heeft....![]()
Moet je geen voetbal kijken met een breezerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ach ieder zn ding he....de een eet te veel de ander slikt anabolen![]()
Okay, nu weet ik dat ik overwerkt ben en een zonnesteek heb. Ik las Hitlergolfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
hittegolf
Idd, want die kun je toch niet missen..!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon stenen gooien.
lol ben jij dik?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jezus, krijg potverdorie ff gauw een ontstoken teen ofzo...
wie ben jij ? ben jij dan zo perfect? al die zogenaamde walgelijke mensen van je een beetje gaan lopen afzeiken op een forum, zeg het ze es recht in hun smoel. maar je bent er zeker te bang voor? is het je nooit opgevallen dat 3 kwart van de nederlanders overgewicht heeft en dat dat weinig met eten te maken heeft. wist je dat je van medicijnen ook dik kan worden? of ben jij zon debiel die alleen mensen op hun uiterlijk beoordeeld?
jij bent zeker zon mager scharminkel met vieze puisten op je porum die zichzelf savonds af ligt te rukken bij de gedachte dat hij vandaag een paar dikke mensen beledigd heeft....![]()
wat ben jij een lozer zeg.... hoop dat je je verslikt in een dropje of je teen keihard tegen de tafelpoot stoot ! oppervlakkige mongool.
Dat je je dat nog afvraagtquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:05 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Okay, nu weet ik dat ik overwerkt ben en een zonnesteek heb. Ik las Hitlergolf.
Met je bolle kop.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
wie ben jij ? ben jij dan zo perfect? al die zogenaamde walgelijke mensen van je een beetje gaan lopen afzeiken op een forum, zeg het ze es recht in hun smoel. maar je bent er zeker te bang voor? is het je nooit opgevallen dat 3 kwart van de nederlanders overgewicht heeft en dat dat weinig met eten te maken heeft. wist je dat je van medicijnen ook dik kan worden? of ben jij zon debiel die alleen mensen op hun uiterlijk beoordeeld?
wat ben jij een lozer zeg.... hoop dat je je verslikt in een dropje of je teen keihard tegen de tafelpoot stoot ! oppervlakkige mongool.
0,01% is ziek, de rest kan er wat aan doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef daaaaan het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen zo willen leven![]()
Die 10 % kan er niets aan doen, maar die andere 90 % moet zich schamen voor die luiheid.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Niet alleen ziektes maar ook medicijnen (voor b.v. astma) kunnen je dik maken. Voor die mensen is het heel vervelend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
0,01% is ziek, de rest kan er wat aan doen.
moet je geen annabolen gaan slikken met je lelijke opgepompte lichaampjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Moet je geen voetbal kijken met een breezer![]()
Ik heb astmaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen ziektes maar ook medicijnen (voor b.v. astma) kunnen je dik maken. Voor die mensen is het heel vervelend.
Mja dat zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet alleen ziektes maar ook medicijnen (voor b.v. astma) kunnen je dik maken. Voor die mensen is het heel vervelend.
Ik heb soortgelijke cijfers gezien op ikverzinshit.nlquote:is het je nooit opgevallen dat 3 kwart van de nederlanders overgewicht heeft en dat dat weinig met eten te maken heeft.
Ik ehm... denk dat het sowieso een droom zal blijven voor je, dikke mensen of niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
ik droom half weg hoe ik met twee meisjes op een tropisch strand lig waarbij we een start maken met wat lijkt op een heftige geyle neukpartij....
Wat een rotsmoes; 'er niks aan kunnen doen en medicijnen'. Extreem dikke mensen worden echt niet zo extreem dik door een paar pillen te slikken. Er moet een combinatie aan dingen gebeuren willen ze dik worden. Depri> pillen> stoppen met sporten> verveling> vreten.. bijv.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Een 'maatje meer' is wat anders dan een buitenproportioneel nijlpaard, mislukte moraalnerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zie liever een vrouw "met een maatje meer" dan van die gratenpakhuizen waarvan je de botten kunt tellen.
True. Daarom ook dat ik "een maatje meer" schreef en niet per defenitie alle dikke mensen mooi vind.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een 'maatje meer' is wat anders dan een buitenproportioneel nijlpaard, mislukte moraalnerd.
Dat van die medicatie is een kutsmoesje. Ik slik ook medicatie waar je officieel dik van behoord te worden, maar als je goed lijnt en zorgt dat je weinig calorieën binnen krijgt word je heus niet zo moddervet. En inderdaad in het begin at ik gewoon als voorheen en werd ontzettend dik, maar toen ik dat voedingspatroon veranderde was ik het zo kwijt, zonder te stoppen met die medicatie. Dus dat is een zwakke kutsmoesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Jij kreeg evenveel calorieen binnen als een slakquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Dat van die medicatie is een kutsmoesje. Ik slik ook medicatie waar je officieel dik van behoord te worden, maar als je goed lijnt en zorgt dat je weinig calorieën binnen krijgt word je heus niet zo moddervet. En inderdaad in het begin at ik gewoon als voorheen en werd ontzettend dik, maar toen ik dat voedingspatroon veranderde was ik het zo kwijt, zonder te stoppen met die medicatie. Dus dat is een zwakke kutsmoes
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:39 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Dat van die medicatie is een kutsmoesje. Ik slik ook medicatie waar je officieel dik van behoord te worden, maar als je goed lijnt en zorgt dat je weinig calorieën binnen krijgt word je heus niet zo moddervet. En inderdaad in het begin at ik gewoon als voorheen en werd ontzettend dik, maar toen ik dat voedingspatroon veranderde was ik het zo kwijt, zonder te stoppen met die medicatie. Dus dat is een zwakke kutsmoes
Natuurlijk zeg ik niet dat je dan het figuur van een supermodel krijgt, dat heb ik ook niet en dat hebben veel mensen niet (waarom zijn die gasten anders supermodel). Maar je hoeft niet als een walrus over de straat gerolt te worden. En een beetje mollig van de medicatie, oké als je het kunt accepteren dan is het niet erg. Alleen ik kan me kwaad maken over die giganten die daar mee aan komen zettenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat van die medicijnen klopt namelijk wel (alleen niet voor iedereen). Maar zoals je zelf wel zegt, je moet er wel wat voor doen, als je van de kilo's afwilt en dan maakt niet uit of je ze van sinterklaas of god heb gehad. Vetrollen blijven
![]()
Als je 550 Kg weegt kan je moeilijk alleen de medicijnen de schuld geven.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Natuurlijk zeg ik niet dat je dan het figuur van een supermodel krijgt, dat heb ik ook niet en dat hebben veel mensen niet (waarom zijn die gasten anders supermodel). Maar je hoeft niet als een walrus over de straat gerolt te worden. En een beetje mollig van de medicatie, oké als je het kunt accepteren dan is het niet erg. Alleen ik kan me kwaad maken over die giganten die daar mee aan komen zetten
zeg het ze es recht in hun smoelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
wat ben jij een lozer loser zeg.... hoop dat je je verslikt in een dropje of je teen keihard tegen de tafelpoot stoot ! oppervlakkige mongool.
-zware bottenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat je je dat nog afvraagt
En laat me raden je kan er niks aan doen he![]()
De bekende smoes, het komt niet door eten, sorry, maar degene die bv door medicatie of gezondheid dik worden zijn een stuk schaarser dan de mensen die te dik zijn door teveel te eten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ja vertel dat maar aan de moeder van Tonks. En zij heeft dan nog een vette snor met allemaal etensresten. Die mag Tonks aflikken als avondeten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:00 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dude,.. in een burka gaat dat nóg meer stinken.. gatverdamme
quote:Met dik bedoel ik dan niet mollig, maar echt dik, maatje 40/42 is nog niet dik.
En da's maar goed ook, want als je die een beetje stevig beetpakt, breekt ze doormidden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Maar goed, er kunnen weinig mensen aan dat zandloperfiguur tippen van Shakira.
Je houdt wel van hem hè.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:52 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja vertel dat maar aan de moeder van Tonks. En zij heeft dan nog een vette snor met allemaal etensresten. Die mag Tonks aflikken als avondeten.
Slank betekent niet mager hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En da's maar goed ook, want als je die een beetje stevig beetpakt, breekt ze doormidden...
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En da's maar goed ook, want als je die een beetje stevig beetpakt, breekt ze doormidden...
Ja zo'n lekkere bruine rakker. Elke ochtend als ik er een heb gedraaid moet ik aan hem denken. Vandaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Je houdt wel van hem hè.![]()
![]()
Dikke mensen zijn echt zoo..
Raar eigenlijk. Ik ken heel wat mensen en (echt raar hoor, gezien jouw uitleg) zijn die mageren nooit echt gezond. De hele dag maar bezig met uitrekenen hoeveel ze nu weer "mogen" eten. Nooit kun je ze blij maken met een lekker etentje zonder dat ze de calorierekenmachine erbij hebben gehaald en dan melden dat een biefstukje (van het formaat postzegel) toch echt teveel is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:02 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
een gezonde slanke vrouw is gewoon zo veel beter in bed. kan alle standjes, snel wisselen, alles mogelijk, heeft uithoudingsvermogen en is goddelijk om aan te pakken en te bekijken.
het is gewoon fijn als man zijnde als je je vriendin kunt oppakken en lekker kunt knuffelen.
wordt zo vervelend als je iedere keer de vorkheftruck op moet halen haar elke keer weer met 'r kop uit de WC-pot moet halen....
Ik geloof dat ik ook van jou hou.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Ik ken heel wat mensen en (echt raar hoor, gezien jouw uitleg) zijn die mageren nooit echt gezond. De hele dag maar bezig met uitrekenen hoeveel ze nu weer "mogen" eten. Nooit kun je ze blij maken met een lekker etentje zonder dat ze de calorierekenmachine erbij hebben gehaald en dan melden dat een biefstukje (van het formaat postzegel) toch echt teveel is.
Het is heerlijk om tussen een paar lekkere volle borsten te "duiken" en eens goed te genieten van alle zachte rondingen die een vrouw behoort te hebben. Niet om te moeten uitkijken waar je gaat liggen omdat je dan aan een uitstekende rib wordt geregen.
Leuk geschreven manquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
Nou de hittegolf is begonnen en ze komen vanachter hun tv vandaan om hun vette snacks op de terrasjes te nuttigen
ik zit net lekker in mijn raam, genietend van de mooie strakke dames die langsfietsen (schaars gekleed).
ik droom half weg hoe ik met twee meisjes op een tropisch strand lig waarbij we een start maken met wat lijkt op een heftige geyle neukpartij....
en dan opeens...bam... loop je op de stikhete afrikaanse savanne met een woedend nijlpaard achter je aan.
ja er kwam dus weer een ongelooflijke dikke big langs fietsen. das nog niet het erge, ze vond het nodig om ook een minirokje, 4 maten te klein aan te trekken met dito strak shirtje. ik telde ongeveer 5 dikke vetrollen en dan hebben we het nog niet over de driedubbele onderkin.
waarom doen ze dat?
hebben ze zelf niet door dat ze vies en walgelijk zijn.
nou de dames die ik ken en die een lekker figuur hebben eten gewoon lekkere dingen horen. ze proppen alleen geen zakken chips tussendoor weg.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Ik ken heel wat mensen en (echt raar hoor, gezien jouw uitleg) zijn die mageren nooit echt gezond. De hele dag maar bezig met uitrekenen hoeveel ze nu weer "mogen" eten. Nooit kun je ze blij maken met een lekker etentje zonder dat ze de calorierekenmachine erbij hebben gehaald en dan melden dat een biefstukje (van het formaat postzegel) toch echt teveel is.
Het is heerlijk om tussen een paar lekkere volle borsten te "duiken" en eens goed te genieten van alle zachte rondingen die een vrouw behoort te hebben. Niet om te moeten uitkijken waar je gaat liggen omdat je dan aan een uitstekende rib wordt geregen.
Zo te horen kun jij alleen maar vette zeugen en anorexia-chicks krijgenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het zijn gewoon gehandicapten, ze kunnen bepaalde dingen niet doen die mensen zonder overgewicht wél kunnen doen. Dan vraag ik me af waarom ze toch veelal het mikpunt van spot zijn (dit is nog zacht uitgedrukt), terwijl mensen in een rolstoel zielig zijn en je een klootzak bent als je een grapje maakt over iemand in een rolstoel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef pretvlek het volgende:
Dikke mensen zijn zielig!
Veroordeeld tot een leven lang lijnen terwijl de beau monde van ze walgt.
Zichzelf volstoppen met vet eten en snacks maar er niet van kunnen genieten omdat ze weten dat ze varkens zijn en alleen maar dikker worden.
Poging op mislukte poging tot lijnen stapelen en steeds dikker worden.
Allerlei kwaaltjes krijgen door dat overgewicht, en dikke kans op echte ziektes.
Mannen die hun lul al jaren alleen maar via een spiegel kunnen zien, en vrouwen met meer buik dan borsten.
Nooit echt rustig op het strand kunnen liggen als er rubberbootjes in zee zijn.
Geen sex kunnen hebben omdat die buiken en vetrollen in de weg zitten.
Heb medelijden met dikzakken, ze hebben een kutleven!![]()
Nee, ik ben gewoon blij dat er nog mensen zijn die niet zo kortzichting zijn om iemand te beoordelen op hum lichaamsbouw en gewicht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:14 schreef seto het volgende:
Queen_Minny is helemaal blij dat ze ook eens wat complimentjes krijgt over haar figuur![]()
als iemand rookt dan is het heel normaal dat iemand zegt: " je meurt uit je bek" etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon blij dat er nog mensen zijn die niet zo kortzichting zijn om iemand te beoordelen op hum lichaamsbouw en gewicht.
Dat zou je zelf ook doen als je niet zo dik wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon blij dat er nog mensen zijn die niet zo kortzichting zijn om iemand te beoordelen op hum lichaamsbouw en gewicht.
Je kan veel tegen mensen zeggen zolang je het maar een beetje subtiel brengt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:20 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
als iemand rookt dan is het heel normaal dat iemand zegt: " je meurt uit je bek" etc.
dat is dan wel weer normaal.
als je tegen een dikke zegt: " jij bent zo vies dik, ik zou mijn hond er nog van aftrappen"
dan worden ze opeens boos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |