Waarom alleen in de zomer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
dikke mensen moeten of in een burka over straat of thuis blijven in de zomer!
in de winter zitten ze zowiezo thuis. zijn ze bang dat ze door het koude weer teveel vet verbranden. en in de winter gaat niemand schaars gekleed in publieke plaatsenquote:
nee gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:19 schreef mazaru het volgende:
Kortzichtige mensen vind ik veel triester
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
* gaat lekker in der bikini rond paraderen !
en dan vinden mensen het ook raar dat mannen vaker beroertes krijgen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
Dat is een andere klachtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:24 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
en dan vinden mensen het ook raar dat mannen vaker beroertes krijgen!
als jij dik zijn niet erg vind, laat staan smerig....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
jij bent niet dik, maar gewoon lelijk!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef Loontjah het volgende:
DISCRIMINATIE....
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
als jij dik zijn niet erg vind, laat staan smerig....
waarom ga je alleen met je smoel op de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
(Y)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
zie gelukkig een kikker
Nee, want dat is geen vrouw.quote:
Alsof je bij zwijnen het verschil kunt zienquote:
X600quote:
idd ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren bij een meertje geweest, bijna alleen maar dikke vrouwen. En dan binden ze nog zon doekje rond hun ass zodat ze denken het vet te verstoppen
Echt onvoorstelbaar hoe sommige mensen met hun lichaam omspringen.
Eigenlijk alles wat voor handen isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
Gewoon stenen gooien.
Ik vraag me trouwens af waarom die andere gasten lachen op de foto...quote:
ach ieder zn ding he....de een eet te veel de ander slikt anabolenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:53 schreef ivosnivo het volgende:
Gisteren bij een meertje geweest, bijna alleen maar dikke vrouwen. En dan binden ze nog zon doekje rond hun ass zodat ze denken het vet te verstoppen
Echt onvoorstelbaar hoe sommige mensen met hun lichaam omspringen.
dude,.. in een burka gaat dat nóg meer stinken.. gatverdammequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:23 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon normale dikzak mensen kan ik mee leven, ze zijn wel altijd aardig
je kan ook gewoon afvallenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:45 schreef thaleia het volgende:
Haha, altijd bij zonnig weer verschijnen deze topics. Ik denk dat het probleem niet zozeer 'dikke mensen' is als wel dikke mensen die zich to-taal niet weten te kleden. Want ja, vijf maten te krap, superkort rokje, buik bloot ziet er gewoon echt onsmakelijk uit als je niet de slankste bent. De jurk die m'n (vrij dikke) vriendin gisteren echter aan had was gewoon flatterend, zo kan het dus ook.
maarja dan gaan mensen zich weer ergeren aan mensen die gewoonweg lelijk zijn....quote:
Zoals ik ? Dat ik me eraan erger bedoel je? Klopt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
maarja dan gaan mensen zich weer ergeren aan mensen die gewoonweg lelijk zijn....
zoals jij![]()
jezus, krijg potverdorie ff gauw een ontstoken teen ofzo...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
waarom doen ze dat?
hebben ze zelf niet door dat ze vies en walgelijk zijn.
zoiets ja....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Zoals ik ? Dat ik me eraan erger bedoel je? Klopt.
dat ben ik, behalve het savonds part.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:24 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jij bent zeker zon mager scharminkel met vieze puisten op je porum die zichzelf savonds af ligt te rukken bij de gedachte dat hij vandaag een paar dikke mensen beledigd heeft....![]()
Moet je geen voetbal kijken met een breezerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:35 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ach ieder zn ding he....de een eet te veel de ander slikt anabolen![]()
Okay, nu weet ik dat ik overwerkt ben en een zonnesteek heb. Ik las Hitlergolfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:16 schreef Goed_Gek het volgende:
hittegolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |