een free world order.quote:
Precies, de mens is verre van perfect en dat is maar goed ook. Perfectie is uiteindelijk net als een utopia doodsaai.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik vermoed het ook, yh. Iedereen die beweert van wel gaat uit van de menselijke rede. Maar de mens is niet enkel rede, het is ook irrationele emotie. En dát zorgt voor de problemen.
Maar wat is vrij binnen de huidige maatschappij? Hoe vrij wil je zijn? Wat bedoel jij met vrij?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
een free world order.
geen zin om het om deze tijd uit te leggen.
maar een alternatief moet komen anders sterft iedereen maar af in de ellende die we nu zelf veroorzaken.
Voor jou is perfectie doodsaai...maar vraag dat maar eens aan een 50 jarige zwervende alcoholist die 's winters midden in de nacht met -9 achter het station moet slapen....quote:Op zondag 25 juni 2006 12:13 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Precies, de mens is verre van perfect en dat is maar goed ook. Perfectie is uiteindelijk net als een utopia doodsaai.
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:59 schreef wimmul het volgende:
[..]
Voor jou is perfectie doodsaai...maar vraag dat maar eens aan een 50 jarige zwervende alcoholist die 's winters midden in de nacht met -9 achter het station moet slapen....
Ik probeer alleen aan te duiden dat hij, zich maar door een visie heeft laten beinvloeden om tot het oordeel -perfectie van de mensheid zou alleen saai zijn- te komenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?
Naast dat perfectie (als bijvoorbeeld een maatschappij) niet door mensen te bereiken is. Maar dat is wel een utopie waar naar gestreefd wordt heb ik zo'n vermoeden.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:59 schreef wimmul het volgende:
[..]
Voor jou is perfectie doodsaai...maar vraag dat maar eens aan een 50 jarige zwervende alcoholist die 's winters midden in de nacht met -9 achter het station moet slapen....
Niet....ooit wordt ie 51 of gaat ie doodquote:Op zondag 25 juni 2006 15:22 schreef yahtzeehooligan het volgende:
De 50 jarige zwerver zal er altijd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |