"-eahhh"quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:58 schreef ivetje het volgende:
Paris die Happy Birthday zingt voor Hugh Hefner...
[afbeelding]
Hier staat het filmpje
http://www.thesuperficial(...)ton_sings_to_hu.html
Die is al oud.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:58 schreef ivetje het volgende:
Paris die Happy Birthday zingt voor Hugh Hefner...
[afbeelding]
Hier staat het filmpje
http://www.thesuperficial(...)ton_sings_to_hu.html
Nou, die laarzen onder dat rokje zijn niet echt charmant.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik vind hier niks onflatteus aan. Oké, ze heeft dunne beentjes, maar als dat alles is.
Zit ze het eten achter haar tanden weg te schrapen,quote:
In dat geval hoort de foto dan toch echt thuis in het lelijkste outfits topic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef GM het volgende:
[..]
Nou, die laarzen onder dat rokje zijn niet echt charmant.
Anyway, ik vind die benen onflatteus, dus daarom heb ik het plaatje gepost.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
In dat geval hoort de foto dan toch echt thuis in het lelijkste outfits topic.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Zit ze het eten achter haar tanden weg te schrapen,
of is dit een mislukte poging om sexy te kijken?!?![]()
Hoe dan ook, t ziet er niet uit!
't hele hoofd ziet er ook niet bijster intelligent uit moet ik zeggen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Evadoe alsjeblieft die afschuwelijke bloem uit je haar.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:57 schreef Radegast het volgende:
Victotia Silvstedt
[afbeelding]
Concentreer even op de bovenste helft van de foto, mensen.Eén verlopen kop á la Goldie Hawn!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Orale sex op klaarlichte dag en hopen dat niemand het ziet.
Ik vind harde tepels niet perse onflatteus...quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef Duiveltja het volgende:
Het is koud in London. (Jennifer Aniston)
[afbeelding]
Het is net alsof ze op die foto rechts nog even tussendoor met iemand een praatje aan het houden is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:20 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
Orale sex op klaarlichte dag en hopen dat niemand het ziet.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:57 schreef Radegast het volgende:
Victotia Silvstedt
[afbeelding]
Concentreer even op de bovenste helft van de foto, mensen.Eén verlopen kop á la Goldie Hawn!
Nee dat dacht ik al want die was blond dacht ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:
Oh, even leuk om erbij te vertellen, die vent is dus niet haar echtgenoot...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:21 schreef Radegast het volgende:
Oh, even leuk om erbij te vertellen, die vent is dus niet haar echtgenoot...
Als je dit zelfs onflatteus vindtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:32 schreef apestaartje het volgende:
Nicolette van Dam. Die mond lijkt nog groter dan normaal.
[afbeelding]
Dat is net een ganstahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:21 schreef Rinaas het volgende:
[afbeelding]
Wie is die gekke kale man met tatoo op zijn koppie???????????????
Het is................. Elijah Wood oftewel Frodo..
Maar wees gerust het is voor een film begreep ik.
Is toch wel wat anders dan met die krulletjes in LOTR.
Da's een goede vraag...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:21 schreef bloodymary het volgende:
Die Victoria Beckham begint steeds meer op Michael Jackson te lijken !![]()
En waar kennen die gebefte vrouw eigenlijk van?
Ja, die kruisjes zijn inderdaad behoorlijk onflatteus.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:04 schreef Nuna het volgende:
Hugh Jackman
[afbeelding]
Paris
[afbeelding]
Brr.Victoria is echt zó dun dat het onflatteus is
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jessica Alba geniet van een lolli
[afbeelding]
Hmm, ik zie geen kruisjes. Maar ik zal het wel even fixen. Heb geduldquote:Op zondag 18 juni 2006 11:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ja, die kruisjes zijn inderdaad behoorlijk onflatteus.
Ze blijft mooiquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Jessica Alba geniet van een lolli
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:04 schreef Nuna het volgende:
Brr.Victoria is echt zó dun dat het onflatteus is
[afbeelding]
Ze zit gewoon raar, lijkt alsof ze en dr adem inhoudt en haar schouders omhoog trekt zodat haar ribbenkast nogal, ehm, aanwezig isquote:
Serieus, ik heb het even geprobeerd maar dan nog steken mijn ribben niet zo uitquote:Op maandag 19 juni 2006 19:06 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ze zit gewoon raar, lijkt alsof ze en dr adem inhoudt en haar schouders omhoog trekt zodat haar ribbenkast nogal, ehm, aanwezig is
Grmbl, gaan we weer hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:08 schreef Nuna het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het even geprobeerd maar dan nog steken mijn ribben niet zo uit
Hap, hap, hapquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:16 schreef Andoire het volgende:
[..]
Grmbl, gaan we weer hoor
IK vind r niet TE dun (wel slank), als ik op die manier zit zijn mn ribben evengoed te zien als die van haar. kijk voor de gein eens rond op het strand, zie he genoeg van dat soort meisjes zitten (die allen ook niet te dun zijn). Victoria is mager, Micha niet
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hap, hap, hap
Maar hoe je het ook bekijkt, onflatteus is het wel![]()
Ze is erg slank maar ik heb inderdaad ook het idee dat het een beetje door de pose èn door de schaduwval komt, die schaduw lijkt de diepte van haar ribben zeg maar te versterkenquote:
OMG. is dat Hilary Duff??quote:
Of ze nou daadwerkelijk graatmager is, of gewoon slank met een slechte lichtinval, het topic heet "Celebs onflatteus op de kiek" en ze staat hier onflatteus op de kiek, dat wil dus niet zeggen dat ze onflatteus is, behalve op deze foto.quote:
Het lijkt mij trouwens meer haar zus, Haylie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:58 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
OMG. is dat Hilary Duff??
wat is er met haar gebeurd? ze lijkt wel 20 jaar ouder
die zus heeft iets ontzettend irritants over zich, wat Hilary (nu nog) niet heeft. Ik vind r té alles zeg maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:22 schreef Nuna het volgende:
[..]
Het lijkt mij trouwens meer haar zus, Haylie.
Dit is echt geen onflatteuze foto van Britney!quote:
Maarja, ze trekt niet een al te charmant gezicht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is echt geen onflatteuze foto van Britney!D'r haar is gekamd, ze heeft fatsoenlijke kleding aan en ze heeft geen drankje in dr handen! Zo zie je ze niet vaak!
Jenny is zo onderhand beroemd vanwege haar "cold nipples"quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:51 schreef Duiveltja het volgende:
Het is koud in London. (Jennifer Aniston)
[afbeelding]
Ze zijn haar onderlip vergetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
Aangezien het een beetje stil is in het onflatteuze sterren wereldje, even een schopje met een ietwat onflatteus kijkende Brittany Murphy
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |