De laatste GFS-run laat dit idd zien, sterke verticale bewegingen boven west-Belgie vanavond. Met een NO-trekrichting resulteert dit in buien in de richting van west, midden en noordwest Nederland. Kortom.. het ziet er aardig goed uit... het KNMI baseert zich enkel op ECMWF, Hirlam en UKMO, die gaan allen voor een minder scenario, maar dat zijn wel oudere runs en dus minder betrouwbaar.quote:Een hoogtetrog over UK nadert langzaam vanuit het westen maar ondervind tegenwerking van een hoogterug over Duitsland. Een thermisch laag trekt vanmiddag over onze omgeving langzaam naar het noordoosten. Over Engeland trekt een koufront aan de grond oostwaarts. Aan het front is een zone met buienaktiviteit gekoppeld dat van Portugal, via West-Frankrijk naar de Noordzee loopt. Hier trekken kleine convergentielijntjes met de hoogtestroming mee van ZZW naar NNO, vooreerst ten westen van Nederland. Eén zo'n lijntje is zojuist het nauw van Calais gepasseerd. GME00 heeft de situatie (volgens RV700 kaartjes) beter te pakken dan GFS. Voor de situatie boven het Iberisch schiereiland is dat minder goed na te gaan. Deze ontwikkeling is van belang voor de weersontwikkeling van woensdag en donderdag.
Vanmiddag liggen we onder rugdekking van het hoog en bovendien is de lucht op enige hoogte nog droog en zal er weinig gebeuren. Boven het uiterste westen neemt de bewolking later toe van de buienuitlopers boven de Noordzee.
Vanavond stroomt er met een noordwestelijke grondwind koelere lucht vanaf de Noordzee binnen maar dit beperkt zich tot een dunne laag. voor de zeewind uit ontwikkelen zich zones met vochtige lucht in de grenslaag en met de toenemende vochtigheid vanuit het westen op hoogte wordt de atmosferische opbouw steeds gustiger voor onweer. Op nadering van de hoogtetrog neemt de dynamiek vanuit het noordwesten toe vanavond en de onstane onweersbuien kunnen daardoor vannacht aktiveren.
De situatie biedt perspecief op stevig nachtelijk onweer, in eeste instantie vooral voor het west- midden en Noord-Nederland. Maar ik verwacht dat er vanavond ook onweders over westelijk België onstaan die al aktiverend NNO trekken. De ontwikkeling van een MCS, met hoge electrische aktiviteit is niet uit te sluiten.
nah, ik écht niet.. als ik het hoor en het is heel zwaar is, dan wil ik nog wel de rolluiken open doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:28 schreef maniack28 het volgende:
Heel gek, maar als ik weet dat er onweer komt blijf ik gewoon wakker
Ik ben wakker danquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vannacht he? Nah, ik slaap 's nachts, dus dat is wel weer jammer![]()
op het strand is het al koel ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
De kou trekt de kuststreken binnen. Daar ga ik zo weer naar terug (l)
heb je al 1 wolk gezien ja? Hier in Eindhoven enkele mini-wolk-dingen, of iets wat als wolk door het leven moet. Stelt vrijwel niets voor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk goed te doen nog in Arnhem, wel iets bewolkter dan gisteren...
geen stapelwolk ofzo, maar gewoon wat wolkenflarden... gisteren was de lucht echt strak blauwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef indahnesia.com het volgende:
heb je al 1 wolk gezien ja? Hier in Eindhoven enkele mini-wolk-dingen, of iets wat als wolk door het leven moet. Stelt vrijwel niets voor.
Dat strak blauwe is er inderdaad uit ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen stapelwolk ofzo, maar gewoon wat wolkenflarden... gisteren was de lucht echt strak blauw
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
op het strand is het al koel ja...
quote:Windsnelheid 5.7 m/s (kracht 4)
Windrichting 329 graden ( NNW )
Temperatuur 20.8 gr.C
Barometer 1022.2 mBar
Vocht 63 % (11.5 gr/Nm3)
Informatie ontvangen van de meetmast (havengebied Corus IJmuiden) op Tue 13 Jun 2006 14:06.
Nee, ik zit niet daarquote:
Benauwd? Nah, met vochtigheid rond 40% lijkt me dat sterk, zoals ik in het vorige topic al aanhaalde. Hoewel de vochtigheid aan de kust nu snel oploopt (door de afkoeling)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet daar![]()
Een stukje land in waards is het nog even benauwd.
Wel zie ik al wat enige wolken vorming![]()
niet echt, kut server van die kut stage van mij blokt inmiddels bijna alles!quote:
Heb hem voor de gein eens in de zon gelegd, 44,2 gradenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef Remzz het volgende:
Je hebt warm en heel warm
Hier(Almelo) geeft ie 33,1 in de schaduw aan
Gaat die niet kapot?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb hem voor de gein eens in de zon gelegd, 44,2 graden
ik ook.. sindsdien staat ie op 22...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Gaat die niet kapot?
Heb ik namelijk keertje gehad.![]()
da's wel lekker idd..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Adelante het volgende:
ik kom niet verder dan 31.4 C
ik gok dat het water in ons kinderbadje op het dakterras nu al warmer is
ja, de zon gaat onderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef TommyGun het volgende:
Benieuwd of er nog iets gebeurd vanavond
die hoop heb ik wel ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Als ie dan maar wel weer op komt morgen
ik zal om 5 uur eens kijken, dan ben ik thuis.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zo, record op mijn kamer is ook weer gehaald.
33.3.
en dan morgen weer aanpassen zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef IkWilbert het volgende:
We kunnen de TT van dit topic beter aanpassen in: De Atmosfeer is aan het koken!
sodeju!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef SpeedyGJ het volgende:doe maar niet. Maar euh, ik hoop dat ik het hier nog even droog hou en dat ik dan volgende week flink onweer krijg met rolwolken, selfs, whales mouth, blikseminslagen etc zoiets als dit
Klikkerdeklik
toch niet kapot hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:03 schreef Klonk het volgende:
en op het moment dat ik dat schreef brak de bewolking weer
Vindt het anders niet zo mooi........ (ook eindhoven)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven zet wel mooi een 32.7°C op de scoreborden
morgenochtend is het voorbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vindt het anders niet zo mooi........ (ook eindhoven)
buienradar geeft idd een flinke bui aan in die hoekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Boven Belgie ontstaan nu de eerste buien. Volgens Weerwoord.be zit er 1 bij Kortrijk die nu aan het ontploffen is, qua weerlicht en omvang.
Ik zie ook wel wolkjes maar ik wil kastelen met hele hoge toppen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij ligt de overgangszone boven m'n hoofd. Hier ontstaan kleine wolkjes die vervolgens heeeeeel langzaam oostwaards gaan. Als er later ook een bui zo langskomt, dan heb je natte voeten.
die hoge toppen zitten er al een paar boven Belgiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wolkjes maar ik wil kastelen met hele hoge toppen!![]()
En natte voeten zal wel niet op 5 hoog.![]()
hihi de berekuil weer vol.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die hoge toppen zitten er al een paar boven Belgie
natte voeten zo hoog niet nee.. maar in het centrum zal het dan wel weer feest zijn
juistem, of het stationsplein..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hihi de berekuil weer vol.![]()
Qua hoge toppen: als iedereen in belgie naar het noorden wil blazen aub, bij voorbaat dank!
Oeh nog ff doorzetten en dan komt er een mooi onweer aan, vorig jaar zag het er echter hier ook een keer zo uit en desintegreerde het volkomen, in Best en Acht is het toen wel tekeer gegaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Bij Wortegem, Belgie
[afbeelding]
[afbeelding]
Goede reis!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Wel jammer, ik moet zo naar de stad voorlopig, dus ik moet 't weer even laten schieten.
en er komt nog een hele pluk achteraanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
die bui ten N van Parijs is er inmiddels ook 1 van behoorlijke zwaarte zo lijkt het.
Met de warmte, ja... vaak wel. Maar de Peel en Noord-Limburg hebben op het moment de hoogste temperaturen. Met zo weinig wind is het onaangenaam warm.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:08 schreef Gitanki het volgende:
Hier (zuid-oost brabant) schijnt de zon nog flink, wel wat wolkjes die doen vermoeden dat er regen aankomt, maar hier valt het vaak mee, Eindhoven vangt vaak de ergste klap op![]()
Qua noodweer bedoel ikquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met de warmte, ja... vaak wel. Maar de Peel en Noord-Limburg hebben op het moment de hoogste temperaturen. Met zo weinig wind is het onaangenaam warm.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik schrijf net op weerwoord wat jij hier sdchrijft Evil-Cherry.. tot 9 uur kunnen er buien ontstaan door thermische forcering, daarna moeten we het hebbne van het koufront. Ik kijk er niet erg positief tegenaan voorlopig, het gaat mij te traag
Dat valt mee... de laatste keren dat het tot onweer kwam had Eindhoven juist geen voltreffers. Vaak trokken de buien over de lijn Tilburg-Schijndel-Uden-Nijmegen van België naar Duitsland.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:20 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Qua noodweer bedoel ik
Is de laatste jaren toch vaak gebeurd dat het hier qua regen meeviel (ter hoogte van Helmond), maar in Eindhoven veel meer viel, maar zeker weten doe ik ook niet, is wel zo dat eindhoven vaak blank staat vanwege slechte afvoer..
snachts 30 graden?? Damn, ben ik blij dat ik niet in Vlissingen woonquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:10 schreef the_RAVEN het volgende:
temperatuur is ontzettend snel gezakt in Vlissingen, even leek het mooi grijs te gaan worden maar de zon is al weer doorgebroken, wel een temperatuurdaling, vanaf zaterdag al continu 30 graden is het nu eindelijk een relaxte 25 graden.
We zullen zienquote:Verwachting tot morgen middernacht
dinsdag 13 juni en woensdag 14 juni 2006
De hitte wordt verdreven. Zeeland krijgt de eerste onweersbuien.
Op veel plaatsen ligt de temperatuur rond de 30 graden, alleen langs de westkust en op de Wadden brengt wind van zee wat verkoeling en is het inmiddels een graad of 22. Er kan vanmiddag en vanavond lokaal een bui vallen, mogelijk met onweer of hagel. De eerste onweersbuien bereiken de komende uren Zeeland. Pas vannacht gaat het op wat meer plaatsen regenen. Er is dan ook wat meer bewolking. Op dit moment staat er in het binnenland een zwak veranderlijke wind, aan de kust waait een matige noordenwind.
Vannacht veel bewolking en wat buiige regen, met een kleine kans op onweer. Het koelt vannacht af naar een graad of 15 en de wind draait ook boven land naar het noorden en neemt toe, boven land tot matig en boven zee tot vrij krachtig.
Woensdag is de hitte verdreven. Met name in de kustprovincies waar een matig tot vrij krachtige noordelijke wind staat, is het gevoelig kouder. Het wordt daar niet warmer dan een graad of 17. Verder landinwaarts kan het met de zon erbij overigens nog wel een graad of 24 worden. Zon en bewolking wisselen elkaar af. In de ochtend valt er nog wat buiige regen in het zuidoosten van het land, maar op de meeste plaatsen blijft het waarschijnlijk droog.
Zie ondertitelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:19 schreef MissHobje het volgende:
Mensen die steeds "hier" typen.. zet ff de plaats erbij. scheelt een hoop profiel getsjek![]()
Dat is nog altijd 6.1 graden kouder dan in mijn kamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zie ondertitel![]()
En zo niet; dan zeg ik het erbij
*edit*Alweer 28.2 binnen. WAAAAAAR komt die hitte vandaan? Het is 4 graden koeler buiten! Grr...
Lijkt meer op een echo. Kan zijn dat er motregen valt, maar dat de radar het nogal vreemd oppikt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef Nuongirl het volgende:
er ligt een bui op de noordzee zag ik. Wie kan bevestigen dat hij ook Alkmaar bereiktIk wil verkoeling
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
Haha TommyGun! Rustig, morgen is het koud, geloof me :p
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:01 schreef Oom_Agent het volgende:
De verkoeling is voor het zuidoosten van de kaart geveegd. Morgen tot 27 en donderdag weer vrolijk tegen de 30 aan in het (zuid)oosten.
Dat zullen ze morgen wel weer aanpassenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weeronline denkt er anders over
Kun je met een waterfiets tegen de muur opquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Te Geraardsbergen centrum viel 31.8 mm tussen 19.30 uur en 20 uur.
Asjeblieft!!!!!!!![]()
ik hoop het, Delft kan wel wat afkoeling gebruikenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
Zeeland ook een bui nu, zou het dan toch?
Die bui komt bijna geen meter vooruit. Maar misschien onstaan er nog wel meer buien, wie weet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:18 schreef maniack28 het volgende:
Zeeland ook een bui nu, zou het dan toch?
ach dat buitje in Zeeland ontstond ook binnen een half uur zo te zienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Als ik wat van die onweersradars zo bekijk lijkt er in de buurt van Breda niks spannends te gebeuren de komende uren.
en niet zo´n beetje ook! van mij mag heel eindhoven onder water komen te staan! wat een hitte zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven is ook (slechts) lichte verfrissing op te merken.
* DemonRage hoopt op nachtelijk onweer.
Ja inderdaad. Ik moet nog wat inkopen doen in de binnenstad en dat heb ik de afgelopen week steeds uitgesteld tot het af zou koelen. KOEL AF zeg ik je.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:59 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en niet zo´n beetje ook! van mij mag heel eindhoven onder water komen te staan! wat een hitte zeg
Breda meldtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Als ik wat van die onweersradars zo bekijk lijkt er in de buurt van Breda niks spannends te gebeuren de komende uren.
Maar wie weet, de temp is hoog en de avond nog lang.
Kan kloppen. Pardon.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:31 schreef hellmondunited het volgende:
mijn vriendin is net terug uit valkenswaard en hoorde daar 1x gerommel?
Miischien wat voor Limburg/Noord-Brabant, maar voordat ze daar zijn is er waarschijnlijk weinig meer van over. Hoop op een paar nieuwe buien die hier in de buurt maar moeten onstaan, zo rond 23:00 ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:02 schreef DemonRage het volgende:
Boven het zuid-oosten van België ontstaan ook een paar buien volgens de radar.
Dat buitje links van Luik lijkt ook ten westen van Maastricht te trekken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Miischien wat voor Limburg/Noord-Brabant, maar voordat ze daar zijn is er waarschijnlijk weinig meer van over. Hoop op een paar nieuwe buien die hier in de buurt maar moeten onstaan, zo rond 23:00 ofzo.
Bron: http://www.knmi.nl/waarsc(...)n/extra/guidance.phpquote:Modellen algemeen tot +48 uur
Beoordeling door meteoroloog
dinsdag 13 juni 2006 22.20 uur, geldig tot donderdag 15 juni 2006, 00 UTC.
Ine Wijnant
Guidance weerbeeld voor Nederland, de Nederlandse kustwateren en de Noordzee gebaseerd op de HIRLAM run van 12 UTC en de overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende runtijd.
Modellenbeoordeling
Thermische trog boven ons land trekt naar het oosten en ligt woensdagochtend boven het zuidoosten van het land en blijft daar volgens EC00 vrijwel stationair liggen terwijl hir12 de thermische trog verder naar het oosten laat trekken. De trog valt min of meer samen met een rug in het thetaw-patroon (16 gr op 850 hPa). Frontale zone van Z-Noorwegen over de Noordzee richting ZO-Engeland bereikt vannacht Nederland en blijft morgen overdag in de buurt liggen. Bovendien nadert er van het westen uit een hoogtetrog gevuld met koudere lucht.
Actueel heeft geen van de modellen de buien boven Belgie en Frankrijk te pakken: nowcasten wat dat betreft dus. Tot 00 UTC zijn de verschillen wat de neerslag betreft niet zo groot, maar in de loop van de nacht ontstaan de verschillen en voor morgen overdag wijkt hir12 flink af van de andere modellen. Alle modellen geven aan dat er vannacht wat buiige regen kan vallen in het westen van het land. Deze neerslag hangt samen met het golvende front boven Engeland dat vannacht boven ons land komt te liggen. Woensdag overdag houdt hir12 het zo goed als droog (alleen wat neerslag in de ochtend voor Z-Limburg en NO-Nederland bij het wegtrekken van het front), maar EC12 en ukrm12 zijn trager met het front en geven de hele dag neerslag. In feite geeft EC12 een frontale golf over ons land en hir12 net ten zuidwesten van ons land (volg thetaw850 van 15 graden) met alle gevolgen van dien. EC12 geeft voor de zuidelijke helft van het land in de avond veel neerslag (EC00 deed dat in de middag). GFS en E22 geven een beeld dat vergelijkbaar met dat van EC12 en ukrm12 en houden het woensdag ook niet droog. De verschillen in de positie van de warmste lucht die er tussen EC00 en hir12 nog waren, zijn er niet meer. Beide modellen geven de thetaw850-rug van 16-17 woensdagmiddag nog boven het zuidoosten van ons land. De hoogtetrog boven Schotland en Ierland (gevuld met koude lucht) komt geleidelijk dichterbij en komt woensdag in de loop van de dag boven ZO-Engeland te liggen. Dit geven alle modellen. Al met al voldoende reden om toch wat "somberder" te worden wat de verwachting voor morgen betreft en veel bewolking en buien te verwachten.
Aandachtspunten
BEWOLKING/ZICHT:
We houden het voor woensdag overdag op veel bewolking. Geen slechte zichten meer boven zee (zelfs EC12 -met de frontale zone het dichtst bij- geeft dauwpunten van 11-13 boven zee en met zeewater van 14-16 graden moet dat geen problemen meer geven). Wel kans op slecht zicht in neerslag.
NEERSLAG:
Woensdag overdag en in de avond met name voor de zuidelijke helft van het land kans op neerslag. Er zou ook best wel eens veel neerslag kunnen vallen, maar de situatie is behoorlijk onzeker.
ONWEER:
Onweerskanskaartjes geven aan dat de kans op onweer woensdag overdag groot is in het zuidoosten van het land (90% kans tussen 09 en 15 UTC).
TEMPERATUUR:
De temperatuur doet woensdag overdag een flinke stap terug. Aan de kust bij wind van zee niet warmer dan een graad of 18. In het zuidoosten van het land zit de warmste lucht (zowel hir12 als EC00 geven om 12 UTC nog een thetaw850 van 15-16 graden). Zelfs met vrij veel bewolking wordt het volgens hir12 DMO nog 24 graden.
WIND(STOTEN):
Gezien de geringe windsnelheden in de bovenlucht geen zware windstoten, maximaal 25-30 kts. Woensdag overdag langs de kust af en toe N-NO 6 bft.
Grrr! Jullie wel he!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef MissHobje het volgende:
Alphen aan de Rijn meld onweers flitsenmooi roze actig effect trouwens ?
http://www.buienradar.nl/frame.php?r=vakantie&html=bliksem&jaar=2006&maand=06&id=44797271quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:03 schreef renz0r het volgende:
Iemand onweer kaartje?
Dat moet bijna wel met 25e deel van de jaarneerslag in een half uurquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
In België (bij de Franse grens), was er zware overlast, zelfs met overstromingen, hoorde ik net op het journaal.
Verdorie ja! Aan de noordelijke horizon zie ik (Breda) wel wat! De smiechten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef JoeKurr het volgende:
1 a 2 flitsen per seconde, net ten westen van Oosterhout.
vrt Nieuws.quote:Hevige regens veroorzaken wateroverlast
di 13/06/06 - Op verschillende plaatsen in het land zijn straten en kelders overstroomd door hevige regenval.
De streek van Oudenaarde kreeg te maken met wolkbreuken. In Ename-Volkegem dreven de auto's zelfs in de straten.
In de regio Kortrijk zetten hevige onweders straten blank. De brandweer kreeg heel wat oproepen. In Moorsele is de verbinding tussen de E403 en de A19 gedurende een tijd afgesloten.
In de buurt van Doornik moest de civiele bescherming zandzakjes plaatsen om de huizen droog te houden.
Rotterdam krijgt het volgens mij zwaar te voorduren, in Krimpen aand en Ijssel hier is Rotterdam in het westen en het blijft gewoon hard flitsen en komt deze kant opquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef kepler het volgende:
licht gerommel te horen in Delft volgens mij
volgens de radar komt die lijn over Delft/Den Haagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Rotterdam krijgt het volgens mij zwaar te voorduren, in Krimpen aand en Ijssel hier is Rotterdam in het westen en het blijft gewoon hard flitsen en komt deze kant op.
Hoe hard is de rommel bij jou? En waar ben je in Capelle? Ik ben vlak bij de Ijssel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef PW het volgende:
Capelle a/d Ijssel meldt onweer ook.....
Middelwatering, vlakbij Slotplein, dus aan de IJsselquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Hoe hard is de rommel bij jou? En waar ben je in Capelle? Ik ben vlak bij de Ijssel.
Zoals het er op de kaart uit ziet welquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef _Floddertje_ het volgende:
Gaat Utrecht ook onweer krijgen...?
hier dan straks ook in katwijk.quote:
Word wel steeds harder en de flitsen feller dus geen bah ::).quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef TC03 het volgende:
Capelle aan den IJssel, veel geflits weinig gerommel. Qua volume. Geen regen oid verder. Bah...
Waar?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:18 schreef Xenwolfie het volgende:
Cappele
Zo is het al 10 minuten en ik hoor geen verbetering.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Word wel steeds harder en de flitsen feller dus geen bah ::).
Hoor eens goed, het word harder hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo is het al 10 minuten en ik hoor geen verbetering.
Capelle was het toch.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:20 schreef Xenwolfie het volgende:
De wind laat het aardig afweten hier maar de bui komt de goeie kant op geloof ik.
Het zakt ff in ja.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef chrizzz999 het volgende:
In Krimpen a/d IJssel voorlopig alleen onweer in de verte, en nog geen regen![]()
Het komt de Ijssel niet ovet zo te zien![]()
nog niks, wel erg veel gedonder en gebliksemquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef renz0r het volgende:
qua regen kepler?
Je hebt gelijk, het komt de Ijssel niet overquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef chrizzz999 het volgende:
Het komt de Ijssel niet ovet zo te zien![]()
Gelukzak, de laatste keer dat wij dat kregen was in 2004 ofzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:29 schreef kepler het volgende:
veel regen en onweer nu in Delft
waait ook stevig door
toch maar ff de stekker eruit![]()
Inderdaad, ik stond even op m'n balkon hier in Zoetermeer.. dat wordt genieten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
geflits in Zoetermeer en gedonder in de verte, ziet er veelbelovend uit
Ja het houdt hier nu weer een beetje op, waaien is ook weer opgehouden..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Ja het gaat precies langs de rivier geloof ik, het is nu meer naar het noorden. Hoewel het lawaai nu harder word.
Ik niet.. gordijnen open lampen uit en genieten maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:38 schreef Xenwolfie het volgende:
Nou ze vinden mij blijkbaar niet leuk, die onweersbuitjes. Ik ga proberen te slapen.
hmm hier in katwijk nog geen regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:54 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaa, het regent hier in Leiden eindelijkHeel voorzichtig, maar toch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |