Heb hem voor de gein eens in de zon gelegd, 44,2 gradenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef Remzz het volgende:
Je hebt warm en heel warm
Hier(Almelo) geeft ie 33,1 in de schaduw aan
Gaat die niet kapot?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb hem voor de gein eens in de zon gelegd, 44,2 graden
ik ook.. sindsdien staat ie op 22...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:55 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Gaat die niet kapot?
Heb ik namelijk keertje gehad.![]()
da's wel lekker idd..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:45 schreef Adelante het volgende:
ik kom niet verder dan 31.4 C
ik gok dat het water in ons kinderbadje op het dakterras nu al warmer is
ja, de zon gaat onderquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:51 schreef TommyGun het volgende:
Benieuwd of er nog iets gebeurd vanavond
die hoop heb ik wel ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:00 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Als ie dan maar wel weer op komt morgen
ik zal om 5 uur eens kijken, dan ben ik thuis.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zo, record op mijn kamer is ook weer gehaald.
33.3.
en dan morgen weer aanpassen zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef IkWilbert het volgende:
We kunnen de TT van dit topic beter aanpassen in: De Atmosfeer is aan het koken!
sodeju!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:33 schreef SpeedyGJ het volgende:doe maar niet. Maar euh, ik hoop dat ik het hier nog even droog hou en dat ik dan volgende week flink onweer krijg met rolwolken, selfs, whales mouth, blikseminslagen etc zoiets als dit
Klikkerdeklik
toch niet kapot hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:03 schreef Klonk het volgende:
en op het moment dat ik dat schreef brak de bewolking weer
Vindt het anders niet zo mooi........ (ook eindhoven)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven zet wel mooi een 32.7°C op de scoreborden
morgenochtend is het voorbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vindt het anders niet zo mooi........ (ook eindhoven)
buienradar geeft idd een flinke bui aan in die hoekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Boven Belgie ontstaan nu de eerste buien. Volgens Weerwoord.be zit er 1 bij Kortrijk die nu aan het ontploffen is, qua weerlicht en omvang.
Ik zie ook wel wolkjes maar ik wil kastelen met hele hoge toppen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij ligt de overgangszone boven m'n hoofd. Hier ontstaan kleine wolkjes die vervolgens heeeeeel langzaam oostwaards gaan. Als er later ook een bui zo langskomt, dan heb je natte voeten.
die hoge toppen zitten er al een paar boven Belgiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wolkjes maar ik wil kastelen met hele hoge toppen!![]()
En natte voeten zal wel niet op 5 hoog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |