abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:50:22 #1
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38808864
Eindelijk zijn mijn ogen geopend en zie ik welke donkere krachten en verborgen agenda's deze planeet langzaam naar de verdoemenis brengen.

Ik zie de scheve verhoudingen in (politiek) V.S.
Ik zie dat Nederland (Koningshuis - Politiek) zich ook bemoeid met deze ontwikkeling naar 'global control'.

Mijn eerste gevoel is zoveel mogelijk mensen proberen te informeren over wat er aan de gang is - freemasons - skull&bones - Bilderberg - illuminati -
Maar is dit het eniste wat een simpele 'burger' kan doen?

Zijn er groeperingen/partijen die zich bezig houden met het terugdringen/stoppen van deze New World Order?

Help mij, Nederland helpen:
Wat kan men doen..........?
Wat je vindt, ...
pi_38809067
JEdi's meschien
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:41:59 #3
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38810423
Jedi's??
makes no sense
Wat je vindt, ...
pi_38810484
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:43:52 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38812579
Wachten

En proberen door te ademen.

En uitgaan van een goede afloop.

Ik weet niet alles wat zich afspeeld. Verborgen agenda's van hoge functionarissen weet ik ook niet. Ik ga er dus ook vanuit dat er afspraken gemaakt worden die niemand mag weten. Ik weet niet wat het doel is. Het doel van de leiders dus, onderdrukking??? Controle??? Alles onder controle krijgen??? De mensheid in bedwang houden?

Ik weet alleen dat het probleem zichzelf zal gaan oplossen nog.

Omdat ik altijd uitga van een goede eerlijke afloop.

Ik ga dus uit van een eerlijke wereld straks. Hoe dat bewerkstelligd wordt dat weet ik niet. Maar dat het uiteindelijk eerlijk zal zijn, dat weet ik wel. Omdat het zo hoort. En de toekomst heeft ook wat te zeggen. Als de toekomst bepaald dat het goed en eerlijk is allemaal, dan is de toekomst degeen die het bepaald.

De toekomst bepaald alles. Dan kan het wel zo zijn dat bepaalde partijen een koers opvaren die niet wenselijk is, maar in de toekomst krijg je vanzelf dat zulke partijen vastlopen, de toekomst bepaald straks wie door mag gaan op een bepaalde manier, en de foutieve manier kan dan niet doorgaan, omdat de foutieve ideeën gewoon geen kans van ontplooien krijgen, sowieso zijn foutieve ideeeën niet toepasselijk in een nieuwe toekomst. En dan zullen eerlijke participanten vanzelf naar voren komen. Zoals burgers vastlopen in het denken en voelen, zo zullen ook organisaties kunnen vast lopen en landen.

Ik ga niet roepen van 2012. Maar ik ga wel uit van een eerlijker bestaan.

Over geheime agenda's hoef ik niet alles te weten, wat de plannen zijn van verschillende personen en instanties hoef ik ook niet alles te weten. Hoewel ik wel voorstander ben van open informatie.

Dan speel ik even voor toekomst-voorspeller nu En dan voorspel ik een compleet nieuwe toekomst. Ook op bestuurlijk niveau. Een compleet ander bestaan ook wel.

Waar de burger het voor het zeggen heeft ook misschien. Waar het gelijkheid is. Waar onderdrukking niet bestaat. En waar zelfs de politie niet meer zal zijn.

Het is maar een voorspelling dus De toekomst bepaald het straks. Mensen die het niet goed doen, die zullen vastlopen. Die zullen zich niet meer kunnen ontplooien op een foute manier.

Omdat de toekomst straks de raadgever is. Maar ik weet niet hoe ik het verder moet uitwerken met de toekomst en hoe de toekomst alles gaat bepalen. Ik weet alleen dat de toekomst zichzelf ook vormd. En vanzelf worden mensen gevormd door de toekomst. Ook machthebbers worden gevormd straks.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 14:49:24 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:56:01 #6
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38813047
Thanx voor je uitgebreide post..

In a way geloof ik je, ik denk ook dat wanneer iedereen op zijn niveau een uitstraling/mentaliteit van liefde heeft, dat alles goed komt.

Maar wanneer men niet weet wie de vijand is, laat staan zijn agenda, kun je het ook niet bestrijden.
En bestrijden moeten we!!
Als niemand er iets aan gaat doen dan veranderd deze wereld in de wereld die ZIJ willen.

Langzamerhand worden er regels/wetten ingevoerd die beetje bij beetje onze rechten wegnemen. Er moet al weerstand zijn voordat die wet er door komt.
Wanneer je ogen open zijn kun je de informatie ook filteren. Ik bedoel dat wanneer er weer mensen worden opgepakt omdat ze zogenaamd 'terrorsiten' zijn of dat er een aanslag is voorkomen, dat je dat dan in het grote plaatje kunt plaatsen van "ANGST INBURGEREN".

Dus er moet licht op deze ontwikkeling komen en BLIJVEN.... maar hoe?
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:05:23 #7
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38813402
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:43 schreef Dromenvanger het volgende:

Omdat de toekomst straks de raadgever is. Maar ik weet niet hoe ik het verder moet uitwerken met de toekomst en hoe de toekomst alles gaat bepalen. Ik weet alleen dat de toekomst zichzelf ook vormd. En vanzelf worden mensen gevormd door de toekomst. Ook machthebbers worden gevormd straks.
Je zegt; "Omdat de toekomst straks de raadgever is."

In all due respect, dit was/is en blijft incorrect
Vlak voordat WO2 begon, kon men toch ook niet weten wat de toekomst zou brengen, anders was het nooit gebeurd.

In plaats daarvan moeten we de geschiedenis gebruiken als raadgever.

Kijk naar de belangrijke gebeurtenissen 'that changed the course of history' - WO2, Kennedy/Martin Luther King assasinations, Desert Storm, Iraqi Freedom, 9-11 -

en vraag je af wie hierachter zat en WAAROM?
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:23:15 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814070
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Eindelijk zijn mijn ogen geopend en zie ik welke donkere krachten en verborgen agenda's deze planeet langzaam naar de verdoemenis brengen.

Ik zie de scheve verhoudingen in (politiek) V.S.
Ik zie dat Nederland (Koningshuis - Politiek) zich ook bemoeid met deze ontwikkeling naar 'global control'.

Mijn eerste gevoel is zoveel mogelijk mensen proberen te informeren over wat er aan de gang is - freemasons - skull&bones - Bilderberg - illuminati -
Maar is dit het eniste wat een simpele 'burger' kan doen?

Zijn er groeperingen/partijen die zich bezig houden met het terugdringen/stoppen van deze New World Order?

Help mij, Nederland helpen:
Wat kan men doen..........?
je kunt in kontakt komen met de mensen achter een verzetsvorm
op IRC : server= irc.tweakers.net
channel= #Rotg
organisatie= EØI.
een zelfde poging mensen wat met hun info te laten doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 13-06-2006 15:32:11 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:28:49 #9
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38814259
Ik voel toch een remming wat betreft het inschakelen van officiele instanties/omroepen/politica of andere 'breekijzers'.

Is het terecht om op je hoede te zijn en zo untraceable als mogelijk te zijn?

dan ben ik iig niet slim bezig door te posten op FOK!
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:31:33 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814345
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik voel toch een remming wat betreft het inschakelen van officiele instanties/omroepen/politica of andere 'breekijzers'.

Is het terecht om op je hoede te zijn en zo untraceable als mogelijk te zijn?

dan ben ik iig niet slim bezig door te posten op FOK!
nee het is niet terecht, ik kan het weten.
je blokeerd jezelf enkel in de angst voor hun tools en instanties.
get a grip
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:32:08 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38814363
De geschiedenis ook gebruiken om te leren van fouten die gemaakt zijn inderdaad, sowieso leren van fouten, daar zijn fouten voor gemaakt, om het beter te doen daarna. Het verleden is aanwezig in het nu, en het nu bepaald de toekomst. Dus het verleden is ook aanwezig in de toekomst?

Over raadgever, ik heb dus een bepaalde weg die ik moet opgaan als burger. En zelfs ik als burger kan compleet vast lopen in mijn denkproces. Zo'n leider met plannen die gevaarlijk zijn, die moet toch ook vastlopen op veel gebieden?? Sowieso omdat hij altijd wel tegenstanders heeft, ik heb amper tegenstanders, maar hoe zit het dan met plannen die gemaakt worden door de hoogste machthebbers, zulke plannen moeten toch tegenwicht krijgen door het juiste orgaan of niet soms? Je kunt toch geen vrij baan geven, je kunt toch niet uitgaan dat mensen aan de top de juiste beslissingen nemen?

Dan is het sowieso noodzakelijk dat er partijen aanwezig zijn die de boel in de gaten houden. En dat mis ik dus op deze wereld. Een goed en degelijk toezichtsorgaan. Misschien moeten de burgers opstaan en zelf het recht in handen nemen en zo'n orgaan in het leven roepen. Dat de burgers eens wat meer van zich laten horen ook. En niet onderdrukking laten plaats vinden. Vrijheid blijheid. Maar dan niet misbruik maken van de vrijheid want dan krijg je weer chaos. Hoewel het nu ook chaos is Nee, de ideale manier van organiseren en opbouwen van landen, hoe gaat dat te werk? Mooi om daarover na te denken ook.

Je hebt de NAVO, maar of die instantie zo goed werk verricht.

Mensenrechten organisaties die hebben ook niet altijd de macht om zaken te veranderen.

Het lijkt nog steeds een jungle te zijn vaak. En dan geldt het recht van de sterkste. Hoewel ik dan ook uitga dat bepaalde mensen met de neus op de feiten worden gedrukt, mochten ze fout handelen.

Dat ooit karma gaat gelden, dat gaat gelden van..."Wie goed doet, die goed ontmoet".

Dat er een groter karma gaat gelden dus.

Ik weet maar weinig op dit moment, ik ben nog steeds bezig om een beeld te schetsen van de wereld en alles wat erbij hoort.

Ik voel me niet compleet beperkt in mijn handelen, maar toch voel ik me ook niet vrij. Ik weet niet hoe ik me voel

Toch voelt het als spel nog steeds. Zowel de persoonlijke ontwikkeling als wat op wereldwijd gebied gebeurt. Alsof de wereld ook een ontwikkeling aan het doorgaan is. Dat de wereldleiders bepaalde beslissingen nemen die weer van invloed zijn op het geheel, en dat het verstoort kan raken en dan loopt het weer fout en krijg je weer gevaren en zo gaat dat door.

Het was altijd zo, bepaalde mensen nemen de beslissingen en dat gebeurt vanaf de plaatselijke politiek tot en met de wereld-politiek.

Politiek is interessant, het zijn macht-spelletjes. En degeen met de grootste mond, die is het gevaarlijkste. Zo zie ik het dus. Veel geschreeuw in de politiek. Alsof ze niet op een zachte toon kunnen praten.

Dat zie je ook in de 1e kamer al veel naar voren komen. Ze moeten daar continu hun stem verheffen en dat is denk ik geen juiste manier van aanpak.

Kijk je naar Bush die als een bezetene aan het schreeuwen is van " We will win this war". Dan denk ik echt van, die lui die hebben ze niet op een rijtje.

Ze willen allemaal wat bereiken in de politiek. Allemaal willen ze wat bereiken. In de politiek is het ook vaak geldig dat de leiders het voor zichzelf doen. Ze zijn egoistisch bezig en de mensen die burger zijn die tellen niet eens zozeer mee.

Het gaat om de macht en dat ze macht willen gebruiken, misschien is dat hun voeding. Neem je bij die mensen de macht weg, dan vervelen ze zich. Dan weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Die mensen leven dus om de macht, en voelen zich waarschijnlijk goed met de macht die ze hebben.

Heb ooit gelezen dat macht een teken van zwakte is. Als je het op een juiste manier doet aanpakken dan ben je altijd op dezelfde hoogte met je tegenpersoon. Dat is de manier van problemen oplossen. Gelijkheid. Je luistert goed naar elkaar, en samen kom je tot een oplossing.

Maar zo gaat dat niet. Omdat machthebbers hun eigen idealen hebben, en dan wijken ze niet uit. Ze gaan recht door zee, al moeten ze een atoombom gooien als het ware.

Zo zie ik het dus een beetje, correct me if I am wrong.

Het gaat om bezetting. Om macht. En om egoisme. In principe heeft het koningshuis ook Nederland bezet. Daarom zijn ze zo nadrukkelijk aanwezig, ze willen Nederland niet uit handen geven. Ze zien Nederland als eigendom.

Mensen kunnen ook bezet worden, of in bezit genomen worden. Ik ben een Nederlander en heb een paspoort nodig om te mogen leven hier. In principe ben ik eigendom van de staat een beetje. Zonder paspoort heb ik hier totaal geen rechten. Ze moeten alles weten.

Kijk maar naar die ID-kaart. Je bent verplicht tot het dragen ervan. Je bent een eigendom van de staat. Je eigen rechten dan???

Je eigen rechten dan???? Het recht op vrijheid en doen waar je zin in hebt. Dus beslis je om die ID-kaart niet mee te dragen, dan zou dat mogen. In principe zou het zo moeten zijn dat ze totaal niets voor het zeggen hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 15:37:36 ]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:38:04 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38814604
uitnodigingspost geedit, stond beetje verkeerd, hier een link naar de officiele uitnodiging :
Invitatie Rotg.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:43:59 #13
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_38814801
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:38 schreef BaajGuardian het volgende:
uitnodigingspost geedit, stond beetje verkeerd, hier een link naar de officiele uitnodiging :
Invitatie Rotg.
aha, thankx
this makes more sense
Wat je vindt, ...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:52:42 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38815081
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

aha, thankx
this makes more sense
ja, sorry voor de verkeerde zin heh, stond inderdaad alsof het zei in contact te komen met de mensen ERachter.
dat zijn we dus niet.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:58:16 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38815228
Ik zal IRC eens proberen te installeren, ik doe dat later wel.

Heb mijn signature al aangepast.

Iedereen is van de wereld, en de wereld is voor iedereen

Maar als je dat zegt, dan staan er altijd mensen op, zoals Bush. Die wereldwijd de boel wilt bepalen.

Zulke zinnen moet je niet aan de verkeerde vertellen want die gaat voor Wereld-heerschappij.

Ieder mens met 0,00000000065 % invloed

Je deelt gewoon het aantal mensen dat op deze wereld leeft door 100 en je krijgt het percentage waar ieder individu recht op heeft.

Heeft een persoon als Bush, teveel zeggenschap, dan wordt alles weggenomen dat te veel is in zijn machtige leventje.

Dan lossen mensen onderling alles op. Iedereen met een fragment van macht.

Zo zal de wereldwijde macht opgeheven worden. In ieder geval heb je dan geen mensen meer boven andere mensen of groepen staan.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:06:47 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38815502
of je haalt gewoon 75% van de wereldbevolking van de planneet af.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:39:13 #17
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38816770
Of er komt een grotere wereld straks. Plaats gebrek ben ik het zeker mee eens

Het lijkt wel een mieren-nest soms. Maar ik ga uit van verre oorden. Verre verre verre oorden.

Hele verre oorden Niet naar het noorden, maar naar verre oorden. En wie weet liggen die verre oorden wel richting het Noorden.

Noorden en oorden

Waar alles in peace and harmony is

Met meer bewegings-vrijheid. En sowieso meer vrijheid. En meer ruimte en plek. En meer gezondheid en mogelijkheden.

Let's blow this party up
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:40:36 #18
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38816815
its all a form of dimension sir.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:42:52 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38816898
Dat komt nog hopelijk

Als de poorten open gaan

Dan krijg je een nieuwe wereld te zien. Maar hoe gaat dat straks te werk? Ik denk dat mensen zich gaan groeperen ooit. Mensen zullen zich groeperen en door het team-work gaat het goed komen. Mensen die tegenwerken worden vanzelf buitenspel gezet. En of er mensen bewust tegenwerken weet ik dus niet. Misschien is het onbewust tegenwerken. Mensen zonder open mind zijn sowieso niet bewust van alles en hoe het in elkaar steekt. En ze houden zich ook niet bezig ermee. Die staan op, en gaan naar bed. En ondertussen......nemen ze het leven aan voor waar. Ik bedoel, veel mensen leggen zich bij de situatie neer.

Ik zeg nog steeds dat deze realiteit meer plaats moet maken voor nieuwe realiteiten. Deze realiteit is gewoon te sterk aanwezig nog.

Je kunt het vergelijken met een raam, en dat raam dat is volgeplakt met stickers. En die stickers zijn gewoon moeilijk eraf te krijgen.

En kraken. Kraak-helder. Ik weet het ook niet. Ik zoek wel verder, dat wel.

Deze zoektocht kan ik niet staken

Over team-work, hier op fok! heb je al vaker te maken met team-work, en zo heb je meer teams die bezig zijn.

Baaj, je bent een teamwork-partner. Je geeft voorzetten voor.

Je kunt dan wel geen voorstander zijn van voetbal, ondertussen ben je wel bezig met een pass geven en zaken in te koppen. Dus er is zeker sprake van een elftal of twaalf-tal.

Of een miljarden tal. Of miljoenen tal.

Waar de denkbeeldige bal van persoon naar persoon gaat. Om voor eens en voor altijd af te rekenen met deze realiteit

Baaj, jij bent al bezig met groeperen zo te zien. Mensen samen voegen die samen werk opknappen of met hobby bezig zijn om in te breken zonder sleutel

Ik doe het ook, ik werk vrijwillig mee. Ik wil het ook anders zien. En vooral wil ik meer zien.

Dus zometeen leg ik even contact met boven, dan krijg ik meestal getallen door. En dan zeggen ze dat de verbinding beter moet zijn. De connectie en het verkeer met daarboven kan beter.

Afstemmen en tunen. En het denken goed op peil houden ook. Afwijkend denken en dwaalsporen proberen te voorkomen.

De essentie van het hele verhaal en het doel van het spel weten. Dan speelt het vanzelf een stuk beter

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 16:49:18 ]
pi_38817247
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:56 schreef Da_Ripper het volgende:
En bestrijden moeten we!!
We moeten helemaal niets en al helemaal geen strijd leveren! Als je dan toch wil strijden, stop dan met consumeren, trek je terug uit de wereld enzo dan doe je het spelletje niet mee. Zodra je dat wel doet doe je dat automatisch volgens hun regels, aangezien zij dat spel zo opgesteld hebben. Niet dat ik in een "ze" of "hun" geloof btw
en anders moet je niet zo zeuren

Echt, ook al is er een "hun" en "wij" verslaan ze, dan zal je zien dat over een x aantal jaar "wij" net zo door macht gecorrumpeerd zijn en begint het hele spelletje weer overnieuw...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:55:22 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817298
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:53 schreef The_Shining het volgende:

[..]

We moeten helemaal niets en al helemaal geen strijd leveren! Als je dan toch wil strijden, stop dan met consumeren, trek je terug uit de wereld enzo dan doe je het spelletje niet mee. Zodra je dat wel doet doe je dat automatisch volgens hun regels, aangezien zij die zo opgesteld hebben. Niet dat ik in een "ze" of "hun" geloof btw
nee shining, hij heeft gelijk.
pi_38817311
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:55 schreef BaajGuardian het volgende:
nee shining, hij heeft gelijk.
nietes
Ik snap je wel maar er zijn belangrijkere dingen voor mij. Net zoals er belangrijkere dingen zijn voor jou

(kleine edit)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:56:40 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817344
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:55 schreef The_Shining het volgende:

[..]

nietes
Ik snap je wel maar er zijn belangrijkere dingen.
pi_38817405
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:56 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik geef je gelijk op veel punten/ben het met je eens. Ik ben gewoon een beetje bang dat het verpreiden van informatie zoals veel conspiracy theoristen doen aanzet tot haat en geweld. Dat krijg je meestal met termen als "hun" vs "ons"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:59:46 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38817442
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:58 schreef The_Shining het volgende:

[..]

nou ik geef je gelijk op veel punten/ben het met je eens. Ik ben gewoon een beetje bang dat het verpreiden van informatie zoals veel conspiracy theoristen doen aanzet tot haat en geweld. Dat krijg je meestal met termen als "hun" vs "ons"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')