abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41928306
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:31 schreef MaxPower het volgende:
Kan je niet buiten de curva omreizen? Of hebben die echt alle controle?
We gaan inderdaad met de auto. Het is ook niet zo heel ver, ongeveer 3-4 uur. Piacenza was minimaal acht uur enkele reis....
pi_41942361
En weer 7.500 Euro boete. De 1e fans waren 's ochtends vroeg al over de stadionmuur geklommen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41961003
Aftrap over 20 minuten met helaas op de valreep Domizzi geblesseerd. Ook Bogliacino doet niet mee.
In hun plek Giubilato en Amodio in de basis.
Stadion(netje) in Arezzo is geheel uitverkocht.

Verder geruchten over Sabri Lamouchi als aankoop voor Januari om het middenveld te versterken
pi_41973839
Napoli helaas niet weten te scoren, wel de kansen gehad. Op zich geen slecht resultaat (Arezzo heeft in ruim een jaar tijd maar 1 thuiswedstrijd verloren) maar toch.

Wel weer e.e.a. aan rellen voorafgaand aan de wedstrijd door fans zonder ticket en Iezzo die in het begin wat last had van de enorme rookontwikkeling achter z'n doel. Boete zal dus weer onderweg zijn.
pi_41977369
Zag het toen ik terug kwam van training. 0-0. Kan je trouwens niet ergens via internet kijken ? Weet iemand daar iets van...
pi_41979031
Nope, is niet via Internet te zien.

Op www.skylife.it zijn de avond/dag na de wedstrijden doorgaans wel de goals/korte samenvattingen te zien.
Maar live is niks te zien op Internet.
pi_42011602
Zaterdag zal Sergio Ercolano wel herdacht worden (gisteren 3 jaar geleden). Dat destijds nog meegekregen of ken je dat verhaal Smook?
(Zal wel, je bent zelf in Avellino geweest in de pllay-offs)
pi_42011770

Ben je nog te zien, Smook (de rook in elk geval wel )
pi_42024906
Gave foto's.....ik zie de capotifosi van A er niet bij staan.

Ik was er uiteindelijk toch niet. Op maandagavond gingen we de kaartjes kopen, maar we kregen ze niet meer mee...Toen het met Sergio gebeurde, zat ik nog in Nederland. Schijnt wel heftig geweest te zijn. Weet jij er meer van?
pi_42025322
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef smook.biz het volgende:
Toen het met Sergio gebeurde, zat ik nog in Nederland. Schijnt wel heftig geweest te zijn. Weet jij er meer van?
Ik was toen op vakantie in Frankrijk. Kocht de L'equipe en daar stond exact 1 pagina in over buitenlands voetbal. De helft ging over, ik meen Roma - Juve (2-2), de andere helft over de rellen in Avellino. Een wedstrijd die maar niet begon ivm rellen, en toen 2 uur na het oorspronkelijke aanvangstijdstip van 20.00 uur uiteindelijk definitief besloten werd de wedstrijd niet eens meer te spelen, dit al niet meer meedegedeeld kon worden omdat de geluidsinstallatie ook compleet gesloopt was.

Zag later thuis beelden van ME die wegrende voor de Napoli fans, die na het nieuws gehoord te hebben dat Sergio door fans van Avellino van de tribune gegooid was, alles aanvielen wat niet Napolitaans was. Zag agenten die al liggend op de grond nog steeds met van alles, tot aan ijzeren staven aan toe, geslagen werden. 1 grote chaos was het.
Uiteindelijk voor een reeks, ik meen 5, wedstrijden verbannen uit San Paulo, wedstrijden verplaats naar Campobasso zonder publiek en de wedstrijd in Avellino 3-0 verloren op papier, nooit gespeeld.

Daarna wel bij elke thuiswedstrijd dat seizoen en zeker bij elk jaar verder, heel veel aandacht voor de dood van Sergio.
Je moet de spandoeken wel kennen: "Solo per Sergio" en "Sergio Vive"
Ik verwacht dit jaar ook weer een groot spandoek met z'n foto, spelers die er langs lopen bij het opkomen, kaarsjes en weesgegroetjes.
Weet niet of je vrienden van nu er destijds bijwaren, die kunnen je dan vast wel e.e.a. vertellen. En de filmpjes/journaals van die dag zijn wel terug te vinden op het net.
pi_42026121
Hier het journaal van de RAI die avond: http://www.youtube.com/watch?v=Nwa0p_3dg8o
pi_42038505
Domizzi en Pia ook morgen er niet bij, geblesseerd.
pi_42040651
Thanks voor de update Digger. Ik kan alleen maar blij zijn dat ik daar niet bij was.

FORZA NAPOLI!
pi_42069779
Voor de ongeregeldheden bij Arezzo uit kan Napoli weer EUR. 10.000 overschrijven.

Qua boetes staan we al een straatlengte voor op iedereen in de Serie B.
pi_42088547
Ondanks Bucchi z'n 3e goal van het seizoen een draw omdat Napoli vlak voor tijd een buitenspelgoal tegen krijgt die goedgekeurd wordt, daar waar Juve en vooral Genoa deze speelronde enorm bevoordeeld werden door de arbitrage

Wel aardige actie van de Mastiffs gisteren, zie voor plaatjes: http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=3995
pi_42095950
Wat betekent Mastiff eigenlijk? Blijft een raar gezicht met die lege 1e ring
pi_42106079
Mastiff = Bulldog
pi_42108870
Ohja tuurlijk
pi_42109937
Mastiffs zijn inderdaad bulldogs. Volgens mij is er zelfs een Napolitaans ras van.

Kan iemand mij nu al vertellen wie de bespeler van dat kleine stadionnetje in Napoli is ?
pi_42114850
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef o9_Franky het volgende:
Mastiffs zijn inderdaad bulldogs. Volgens mij is er zelfs een Napolitaans ras van.

Kan iemand mij nu al vertellen wie de bespeler van dat kleine stadionnetje in Napoli is ?

deze?
"That rug really tied the room together".
pi_42120148
Ja, die ja.
  maandag 25 september 2006 @ 19:39:36 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42134887
Er speelt niemand in dit stadion. Soms zijn er wel eens evenementen e.d., maar voetbal heb ik nooit gezien. Guido woont trouwens in die Via Rossini, net boven het kleine stadion, te zien op de foto. Wel heeeel erg off-topic, maar heeft iemand ook een Google-Earth foto van Via Emanuele de Deo nr. 23?

Afgelopen zaterdag was er heerlijke tifo. Goede sfeer op de Curva A, mooi spandoek van de Mastiffs en heftige blauw-witte rookwolk. Calaió was ijzersterk, die gast wordt steeds beter. Montervino was een drama, (onterecht) uitgejouwd door zijn eigen publiek. Vorig jaar was hij nog een van de steunpilaren, maar het lijkt erop dat hij te kort komt voor de Serie B. Zijn vader schijnt trouwens Cammorrista te zijn, vandaar dat hij uiteindelijk bij Napoli terecht is gekomen.

Digger, heb je Dalla Bona gezien zaterdag? Leek wel of hij had zitten zuipen.
pi_42137928
Ik vroeg me al af wanneer je eens positief over Calaio zou spreken, want die is toch helemaal opgebloeid in de voorbereiding plus seizoensstart. Denk zelfs de beste speler tot nu toe, samen met de Zerbi.

De Zerbi is alleen wel het grootste risico, ik denk dat hij de slechtst te vervangen speler is bij blessure/schorsing.

Mbt Montervino: Een speler met hart voor de club en die altijd voorp gaat in de strijd, die fluit je niet uit. Maar feit is wel dat hij gewoon slecht speelt tot nu toe. Te nerveus, te veel fouten en dan vaak ook nog eens vrij onnozele en op gevaarlijke plekken/momenten. Daar zal hij dus wel rap iets aan moeten doen.

Boete voor al het vuurwerk zal later vandaag wel weer bekend worden, zal wel weer in dezelfde orde liggen als de voorgaande boetes.

Zaterdag uit bij nieuwkomer Spezia zal zeker niet verloren mogen worden, maar eigenlijk moet er gewonnen worden, anders kan de club wel eens in een zeer vervelende negatieve spiraal komen te zitten als er te veel wedstrijden op rij niet gewonnen worden.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:54:54 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42143291
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:07 schreef smook.biz het volgende:
Er speelt niemand in dit stadion. Soms zijn er wel eens evenementen e.d., maar voetbal heb ik nooit gezien. Guido woont trouwens in die Via Rossini, net boven het kleine stadion, te zien op de foto. Wel heeeel erg off-topic, maar heeft iemand ook een Google-Earth foto van Via Emanuele de Deo nr. 23?
Ik heb geen idee waar 23 is, dus de hele straat maar even. Als je 'm gedetailleerder wilt moet je maar even aangeven waar.
pi_42143678
Geweldig! Ik zie mijn eigen terrasje.....

Hoe upload je ook alweer foto's?
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:13:19 #227
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42144125
Toch mooi, die Italiaanse bouwstijl.

Schrijf je trouwens geen columns meer smook?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42144538
pi_42144573
pi_42144611
Gelukt!

Rood is "mijn" palazzo. Dat donker vierkante bovenop is het dakterras waar ik via een ladder op kan.
pi_42144712
Blauw is dit palazzo met de afbeelding van Maradonna:

pi_42144745
Groen is Piazzetta Montecalvario. De reden dat ik tegenwoordig na negen uur met mijn broek vol over straat moet. Twee schietpartijen in de afgelopen 9 dagen.
pi_42144804
En zo is het van boven.......

dinsdag 26 september 2006 @ 19:18:28 #235
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42149071
En weer 7.500 Euro boete.

Mooie foto's Smook. (En lekker weertje - was de laatste paar dagen wel eens anders)

Zaterdag Spezia, met o.a. Varricchio en Scarlato in de ploeg. 2000 tickets voor Napoli.
pi_42149149
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:27 schreef zjroentje het volgende:
Toch mooi, die Italiaanse bouwstijl.
Moet je vanuit de lucht eens checken:

- Oude centrum van Bari
- Bitonto met de aparte rondweg er omheen.
pi_42157638
Op de oude centra na zijn het volgens mij allemaal apartementenblokken. Werkelijk overal.

Die ringweg is wel geinig idd.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42260001
Gewoon maar even een bericht omdat ik vind dat hij weer omhoog moet.

Had ook nog wat filmpjes gevonden van "gebeurtenissen" met Napoli supporters. Je maakt wel wat meet als je daar elke week tussenzit. Weet niet of het gewenst is dat zulke filmpjes hier geplaatst worden. Maar mocht iemand ze willen zien, kan de links wel even hier neer zetten.

Op het moment nog 0-0 , zag ik.
pi_42262049
0-1 geworden door Cannavaro. Is mooi natuurlijk.
pi_42262627
Die filmpjes zou ik wel willen zien..
Forza SCH.
pi_42264445
Okeee.
http://www.youtube.com/watch?v=JTDVA9xaETo&NR

http://www.youtube.com/watch?v=tc5s9HOvCSc&mode=related&search=

Misschien voor Digger en smook wel bekende filmpjes? Volgens mij zit er ook nog een stuk bij van dat verhaal wat Digger hierboven ergens vermeldde.
pi_42302868
0-1 was uitstekend. Redelijk goed gevoetbald, weinig weggegeven. 1e uitzege dit seizoen maar opmerkelijker: 1e thuisnederlaag Spezia sinds februari 2005. Dus als je daar wint, doe je het gewoon goed.

Nu zaterdag Rimini, directe concurrent, dus een belangrijke pot weer.
pi_42303641
Ik ben wel bang voor een flinke schorsing. Toen de keeper van La Spezia geblesseerd op de grond lag, met de scheidsrechter en enkele spelers om zich heen, werd er een fakkel richting de groep gegooid vanuit het Napoli vak.
pi_42307131
Zal morgen einde middag wel bekend worden.

En zolang 4 November maar voor publiek en in eigen stadion gespeeld mag worden, toch?
pi_42307382
Dan ben ik er niet..........:(

In de krantenkiosken van Napels ligt een DVD-special over de wedstrijd Napoli - Juve, Coppa Italia....
pi_42307462
4 November heb ik geen afspraken, maak ik geen afspraken en al wil de koningin komen borrelen, dan alleen als ze meekijkt en d'r mond houdt, zo niet, dan zout ze maar op

Die DVD, Is dat wat (Inhoud?)? En wat kost het? Ben wel geinteresseerd namelijk......

Hier nog ff de goal van zaterdag: http://www.tuttonapoli.net/index.php?action=read&idnotizia=16527
pi_42311538
De DVD gaat enkel en alleen over Napoli - Juve. Behalve de wedstrijd weet ik niet wat voor extra's er op zijn gezet. Bij de krantenkiosk voor tien euro (!).
pi_42317834
He smook, wat me trouwens opvalt: Geen fantastische verslagen meer. Geen tijd meer of andere redenen ?
pi_42317864
Ennuuuh, dig, bedankt voor die goal van zaterdag, als die het nog zou doen, haha.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')