quote:
Ja, omdat het in de regels staat, zullen mensen het zeker niet doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]Regels zeker niet gelezen.
De vorige keer vroeg ik 25 Koreaanse films en kwam het antwoord binnen 5 minuten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, omdat het in de regels staat, zullen mensen het zeker niet doen.
Hoe naief kan je zienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:17 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Hebben het hier snel genoeg door als dat het geval is.
En wie hou je dan nou voor de gek als je dat doet.
Brand los.quote:
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komtquote:
Het mag ook uit Zuid-Korea zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komt.
Dan nog.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het mag ook uit Zuid-Korea zijn.
Welkom bij FMT. Ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren hier.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan nog.
En dat voorbeeld van Sokolsky geeft, 25 Koreaanse films binnen 5 minuten. Right.
Sokolsky zou dan weleens kunnen onderstrepen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komt.
Internetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Welkom bij FMT. Ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren hier.
Zo'n opgave is dat nou ook weer niet. Als ik zelf al tot minimaal de helft kom, dan ben ik er niet verbaasd over dat er mensen rondlopen die tot 25 komen, gezien de filmkennis die hier ronddwaalt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan nog.
En dat voorbeeld van Sokolsky geeft, 25 Koreaanse films binnen 5 minuten. Right.
Doff +1quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:56 schreef Doff het volgende:
Blade Runner
Nope.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:31 schreef flyguy het volgende:
liam neeson?
Ik kom zelf in minder minuten wel tot meer hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan nog.
Precies 11 dus.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:41 schreef Durbin het volgende:
Om mezelf eens te testen
1. Bin-Jip
2. Memories of Murder
3. Azumi (I en II)
4. Christmas in August
5. My Sassy Girl
6. The Classic(ken ik niet en kan die titel niet op IMDB vinden...)
7. Windstruck
8. Tube
9. H.
11. Garden of Heaven
12. Hwal
13. Infernal Affairs (I, II en III)(Hong Kong)
14. Alive(Japan)
15. The Uninvited
16. Shutter(Thailand)
17. The Quiet Family
18. Freezer(ken ik niet en kan ik ook niet vinden)
..en nog een paar waarbij ik me met geen mogelijkheid de naam kan herinneren..
Dom dat ik Infernal Affairs fout had. Verder schoten me op weg naar huis nog een reeks titels te binnen, waaronder My Tutor Friend, Bungeejumping on their Own, Taegukgi, ..Ing, Bittersweet Life, etc.. 25 titels is dus zeker haalbaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:46 schreef Sokolsky het volgende:
6. The Classic (ken ik niet en kan die titel niet op IMDB vinden...)
Keulraesik (aka Classic)
18. Freezer (ken ik niet en kan ik ook niet vinden)
Freeze Me (aka Freezer) (maar blijkt Japans te zijn, had hem nog niet gezien)
je hebt er 2 nodig voor het puntje dus ga je gang..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:05 schreef Jajong het volgende:
Ik weet er 1 maar dat zullen jullie nu wel niet meer geloven.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:05 schreef Jajong het volgende:
Ik weet er 1 maar dat zullen jullie nu wel niet meer geloven.
Hehe, ja. Ach ik ben sowieso een anime-geek. En Japanse films check ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu inderdaad moeite om je te geloven ja.
Je ziet hier tussen de filmfreaks (ik niet hoor, ik weet niks).
Jappr +1quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Jappr het volgende:
Samurai Fiction
maar ik moet weg, dus laat een ander de vraag maar doen![]()
nee, je mag wel een nieuwe vraag stellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:56 schreef wyccie het volgende:
Mag ik het puntje als hij niet binnen een uur terug is met een vraag?
quote:A search for "Licking Watermelons in a Fridge Containing Bottles of Water" found the following results:
No Matches.
Je noemt daar wel twee zeer belangrijke woorden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Licking Watermelons in a Fridge Containing Bottles of Water?
imdbedit: [...]
Watermelon en Water neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je noemt daar wel twee zeer belangrijke woorden.
In het Nederlands is het iets als De Eigenzinnige Waterdampcluster.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Dan wordt het wachten op Sok, hij geeft natuurlijk gelijk de Taiwanese naam
alles goed, maar niet het avondmaalquote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Sokolsky het volgende:
Jesus Christ Superstar en Jezus met Judas bij 't laatste avondmaal?
De stoep aan het vegen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:26 schreef cwk het volgende:
Weet je zeker dat je het goed hebt? Stel voor dat je dan een nieuwe vraag stelt want Jappr is de stoep aan t vegen ofzo, schiet niet op op deze manier.
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:13 schreef dolle_hond het volgende:
ivan dvetsko oid
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef victorinox het volgende:
Ernest Borgnine
The Wild Bunch
The Poseidon Adventure
Escape from New York
Dat is goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef cwk het volgende:
Lijkt me animatie. Had toy story niet zon paar benen?
Welke film?quote:: Dammit man, the Doobie Brothers broke up! Shit! When did that happen?
He's back and he's fast. Flyguy +1quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef flyguy het volgende:
romancing the stone..
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:50 schreef cwk het volgende:
Equilibirum
SB = Sean Bean
CB = Christian Bale
DP = ..
EW = ..
uhuhquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef Jajong het volgende:
Dominic Purcel en Emily Watson
muhahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Oldboy?
quote:
Sorry, was geintje, ben meestal zelf net te laat.quote:
Oh okay. Ik dacht dat ik in een vreemde taal werd toegesproken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:09 schreef Doff het volgende:
[..]
Sorry, was geintje, ben meestal zelf net te laat.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Silence of the hams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |