quote:
Ja, omdat het in de regels staat, zullen mensen het zeker niet doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:11 schreef Sokolsky het volgende:
[..]Regels zeker niet gelezen.
De vorige keer vroeg ik 25 Koreaanse films en kwam het antwoord binnen 5 minuten.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, omdat het in de regels staat, zullen mensen het zeker niet doen.
Hoe naief kan je zienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:17 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Hebben het hier snel genoeg door als dat het geval is.
En wie hou je dan nou voor de gek als je dat doet.
Brand los.quote:
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komtquote:
Het mag ook uit Zuid-Korea zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komt.
Dan nog.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het mag ook uit Zuid-Korea zijn.
Welkom bij FMT. Ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren hier.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan nog.
En dat voorbeeld van Sokolsky geeft, 25 Koreaanse films binnen 5 minuten. Right.
Sokolsky zou dan weleens kunnen onderstrepen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik geloof echt niet dat er iemand is die ook maar 1 film kent die uit Togo komt.
Internetquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Welkom bij FMT. Ik heb wel vreemdere dingen zien gebeuren hier.
Zo'n opgave is dat nou ook weer niet. Als ik zelf al tot minimaal de helft kom, dan ben ik er niet verbaasd over dat er mensen rondlopen die tot 25 komen, gezien de filmkennis die hier ronddwaalt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan nog.
En dat voorbeeld van Sokolsky geeft, 25 Koreaanse films binnen 5 minuten. Right.
Doff +1quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:56 schreef Doff het volgende:
Blade Runner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |