Geen dank lieve Copycat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:20 schreef Copycat het volgende:
Mijn enige reactie vandaag op het forum is hier:![]()
![]()
![]()
Dank je wel, lieve Duiveltja voor al deze verjaardagscadeautjes!
Nu weer snel aan het werk, want dat gaat helaas heel hard door, ook op mijn 38ste verjaardag.
Lang zal ik leven enzo!
![]()
![]()
![]()
Op de vroege morgen nog wel.quote:
Ouwe hoewâ vammequote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Geen dank lieve Copycat.![]()
[..]
Op de vroege morgen nog wel.
* Hoer D meldt zich.![]()
Hmmm, dan zijn ze op hun lekkerst!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Duiveltja het volgende:
Deze dame bereikt vandaag de leeftijd van 38.
![]()
Suggestie gewogen en te licht bevondenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:41 schreef mgerben het volgende:
Trakteert CC ook?
Suggestie: iedereen die CC hier feliciteert mag een onzinpost doen in een topic naar keuze?
Gelefiticileerd!
Lekkerquote:
Als jij trakteert op een plaatje van een ijsje kan ik alleen maar reageren met een plaatje van een tong :-(quote:
Ik heb nog wel wat feestmutsjes in mijn nachtkastje liggenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
Bewaar je wel een feestmuts en een zakje snoep voor me?
Wat ben jij dubbelzinnig ineensquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat feestmutsjes in mijn nachtkastje liggen.
Die kutslingers hier waaien de hele tijd in mijn gezicht. En nee, daar bedoel ik niet mijn schaamlippen mee.
Ja ... ik ga maar eens een verkoelend ijsje eten. En weer verder werken. Two deadlines down, nog een shitload to goquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
Die kutslingers hier waaien de hele tijd in mijn gezicht. En nee, daar bedoel ik niet mijn schaamlippen mee.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog wel wat feestmutsjes in mijn nachtkastje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |