och, alles is in verhouding.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat was bewijzen dat je een watje met een te grote mond bent.
Je hebt nu wel iedereen gehad dacht ik zoquote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, de post is gemeend, de PI drukt uit dat ik nu hoop iedereen "gehad" te hebben.
Fixedquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Doe er maar 100 bij in de TT.
En ohja, welterusten. Dat heeft vast niemand meer gelezen in het vorige deel.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Nu nog 524 > 624.quote:
Ik welquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Ik los de problemen op. Eigenlijk ben ik de perfectie zelve.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is niet mijn fout, ik had er 624 in gezet. Wat een problematiek.
Whehe. Jij had het er fout in gezet. Stofje fixete dat, maar tegelijk fixte ik de TT (gruwelijke) en overschreef daarmee Stofje's fix.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is niet mijn fout, ik had er 624 in gezet. Wat een problematiek.
Vooral dat bescheidene van je maakt je zo aantrekkelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik los de problemen op. Eigenlijk ben ik de perfectie zelve.
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Jij had het er fout in gezet. Stofje fixete dat, maar tegelijk fixte ik de TT (gruwelijke) en overschreef daarmee Stofje's fix.
Nu klopt het.
O RLY?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is wiskundig correct. maar wat wil je er mee zeggen?
http://www.the-girls.nl/index2.php?a=bandforumquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111. Ik ben weer eens in "zo'n bui".
Morgen in een strakke zwembroek naar het strand. Há, wat zullen die vrouwen naar mijn imposante penis gluren.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooral dat bescheidene van je maakt je zo aantrekkelijk.
Ja zeg als jij je niet nuttig weet te maken doe ik het wel voor je hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111. Ik ben weer eens in "zo'n bui".
Spam. En www.thegirls.nl is véél beter, ik denk dat ik dat terug zet op festivalinfo.nl.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.the-girls.nl/index2.php?a=bandforum
Nee, hier verlies je dan weer punten mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Morgen in een strakke zwembroek naar het strand. Há, wat zullen die vrouwen naar mijn imposante penis gluren.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja zeg als jij je niet nuttig weet te maken doe ik het wel voor je hoor
Klote ONZ mod met je allures
volgens mij niet, > is een groter dan teken,quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is wiskundig correct. maar wat wil je er mee zeggen?
Sorry. Ik ben mezelf vandaag of niet of ooit geweest. Of zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hier verlies je dan weer punten mee.
Ja maar die zijn veel duurder om in te hurenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spam. En www.thegirls.nl is véél beter, ik denk dat ik dat terug zet op festivalinfo.nl.
Maar leveren tegelijkertijd meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar die zijn veel duurder om in te huren
Kom hier, dan knuffelen we het goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben mezelf vandaag of niet of ooit geweest. Of zo.
jullie mogen mij schoppen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij niet, > is een groter dan teken,
524 > 624.
betekend dus 524 is groter dan 624, en volgens mij is dat niet wiskundig correct
Wat een vrouw, wat een vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom hier, dan knuffelen we het goed.
't is maar waar je van houdt, ik dacht dat jij meer van muziek hield dan van gespierde mannen in leren stringsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar leveren tegelijkertijd meer kwaliteit.
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij niet, > is een groter dan teken,
524 > 624.
betekend dus 524 is groter dan 624, en volgens mij is dat niet wiskundig correct
What the fuckquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
't is maar waar je van houdt, ik dacht dat jij meer van muziek hield dan van gespierde mannen in leren strings
Zie TT.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.
ZIE TTquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn slaap overlijd zo. Ik heb er genoeg van. Kutleven. Kutwereld. Kut.
tsssk, wacht nog ff tot ná de meet, egoïst!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn slaap overlijd zo. Ik heb er genoeg van. Kutleven. Kutwereld. Kut.
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
*biertje geeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Van een moderator verwachten we toch dat die zich fatsoenlijk inleest.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
Meet? En niemand die iets tegen me zegt, hmm?
quote:
Daar staat "spelfouten"quote:
VOOR MIJN PART WAS HET EEN NEUKFOUT!!! NIET ZEIKEN!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Daar staat "spelfouten"
Bovengenoemde fout was een taalfout.
Waarom moet het nou toch altijd over die Maikuuul gaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
VOOR MIJN PART WAS HET EEN NEUKFOUT!!! NIET ZEIKEN!!
Ik durf jou niet meer uit te nodigen, bang dat ik mezelf niet in de hand kan houden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
Meet? En niemand die iets tegen me zegt, hmm?
hey, ik zei nog niets over natuurrampenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom moet het nou toch altijd over die Maikuuul gaan?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik hoop niet echt dat ik sterf hoor. Ik hoop wel op een lucide droom. Dat zou tof zijn.
Die zijn gaaf ja. Droom ze, slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik hoop niet echt dat ik sterf hoor. Ik hoop wel op een lucide droom. Dat zou tof zijn.
Truste [14.gif]quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:09 schreef ehqo het volgende:
jij ook welterusten, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:11 schreef ehqo het volgende:
Welterusten, volk.
Ik zit aan de telefoon, ik kom zo bij je terug.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf jou niet meer uit te nodigen, bang dat ik mezelf niet in de hand kan houden.
En goedkoperquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
Eigengemaakte broodjes kroket zijn okay.
Mits van Dobben Kalfskroket.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:13 schreef Litso het volgende:
Eigengemaakte broodjes kroket zijn okay.
Ik wacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zit aan de telefoon, ik kom zo bij je terug.
Mwah. Ik hecht niet zoveel waarde aan merkjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mits van Dobben Kalfskroket.
Bij andere kroketten ook, maar bij van Dobben Kalfskroketten éxtra!
Alternatievelingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah. Ik hecht niet zoveel waarde aan merkjes.
*stilte*quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je weet dat ik er zo uitzie? En dan heb jij moeite je in te houden?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:22 schreef Stofje het volgende:
Caaaaaaaaaaaan you feeeeeel the love tonight!
Héhéhé. Jep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
IK ZEG JA!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alles behalve bevredigend antwoord, op de één of andere manier.
Het merkt boeit me dan ook niets. Dat ze gewoon super-lekker zijn wel!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah. Ik hecht niet zoveel waarde aan merkjes.
Mis!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK ZEG JA!
Zie je, mannen wíllen helemaal niet dat we recht door zee zijn. Je moet gewoon urenlang liefkozend brabbelen voordat ze je geloven.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Wat een miep verhaal, gewoon pijpen en slikken.
sim-pél
Misschien ligt dat wel helemaal niet aan de foto'squote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:31 schreef Stofje het volgende:
Waarom sta ik altijd zo verrot op foto's? Hoewel, die met PDL is wel lief.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel helemaal niet aan de foto's
*bovengezegde terugneemt voor het tegen me gebruikt wordt
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien ligt dat wel helemaal niet aan de foto's
*bovengezegde terugneemt voor het tegen me gebruikt wordt
en weltrusten, g.!
quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Há, je doet alsof je David serieus neemt.
alles wat minder erg is als een doodverwensing valt voor mijn doen in de categorie "lief".quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar jij bent niet blauw. Tegen blauwen moet je lief doen.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:48 schreef Stofje het volgende:
Ik ga naar bed. Ik wens jullie een fijne nacht!
Niet op letten, gewoon met ziektes gooien. Ik mag het niet meer want dan zeur ik, dus moet jij het ook even voor mij doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:51 schreef cerror het volgende:
Tering wat is het voor hippiebende hier?
Sorry, ik ben even in een kutbui.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op letten, gewoon met ziektes gooien. Ik mag het niet meer want dan zeur ik, dus moet jij het ook even voor mij doen.
*blow opsteekt en in kleermakerszit op de grote markt gaat zitten. Met een blik aldi-bier en een djembé.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:51 schreef cerror het volgende:
Tering wat is het voor hippiebende hier?
Wat meende je nou?quote:
quote:
Vrouwenhaat!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Dat je door moest gaan met met ziektes gooien. Maar goed, kom eens met een ander goed onderwerp dan.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:02 schreef rompompom het volgende:
Pleur toch lekker om allemaal. Als je naast je bed staat ofzo. Ga ik wel doen in ieder geval.
Ik doe mee.quote:
Stoer.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook allemaal kuthoeren.
Je bent te optimistisch.quote:
Ik ben een egoistische lulquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
Ik ben een puberale klootzak.
Het zit gewoon érg diep verborgen bij jou. Maar ik weet zeker dat het vast een keer tot uiting komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:23 schreef Litso het volgende:
Ik ben een puberale klootzak.
Wat ben jij ??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Zie m'n neus!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kijkt eerder alsof iemand je snoepje afgepakt heeft.
Dat denk je maar Brian.quote:
Ik krijg de neiging om in z'n wangen te knijpenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:49 schreef Litso het volgende:
Op zich best een okaye foto c.
anders doe je ff aandachtsgeilquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Muhahahahahaha emooooooooooooooooooh!
Niet zo zeuren, knul. Je wéét dat je er goed uitziet op die foto's.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Muhahahahahaha emooooooooooooooooooh!
Zei ze liefkozend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, knul. Je wéét dat je er goed uitziet op die foto's.
Mag ik een keer?quote:
Charming, Caveman.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik doe ook mee met foto's
webcamfoto's
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:57 schreef Litso het volgende:
Nou, zal ik er dan ook maar een maken?
Erg evil!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:57 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik doe ook mee met foto's
webcamfoto's
[afbeelding]
Zoiets verwachtte ik al.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik doe overigens niet mee.
quote:
Dit iets totaal nieuwsch.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Seriously!
Even uploaden. Niet dat het grote dingen zijn. Maar toch.
Heb je al waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, kom maar op met die bifi-foto's.
Kee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, kom maar op met die bifi-foto's.
Ohja. Ik moet echt 's dingen op gaan slaan ofzo. Then again, lastig uitleggen als iemand het zietquote:
Je hebt ze niet meer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Ik moet echt 's dingen op gaan slaan ofzo. Then again, lastig uitleggen als iemand het ziet.
quote:
Je bent het echt?quote:
Hoogstwaarschijnlijk moi...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Je bent het echt?
Ik heb ze wel voorbij zien komen maar ik dacht dat iemand je gewoon zat de naaien
Ik bewaar geen foto's van fok. Gelukkig heb ik wél een levendig geheugen, als het op foto's aankomt.quote:
Kêt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bewaar geen foto's van fok. Gelukkig heb ik wél een levendig geheugen, als het op foto's aankomt.
Neuh, had al zo'n idee. Maar ik dacht in eerste instantie dat iemand ze gewoon jouw naam had gegeven om je ge klieren.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk moi...
Niet trots op hoor...
Neh, daar is ze te lief voorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Kêt.
Of heeft Janet de boel levende gehouden?
Mijn baggertijd en een tijdje geleden ook...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, had al zo'n idee. Maar ik dacht in eerste instantie dat iemand ze gewoon jouw naam had gegeven om je ge klieren.
Yeah right.quote:
Boeien, verleden tijd enzo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn baggertijd en een tijdje geleden ook...
Dus geen praatjes over mijn romantische kant?quote:
.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus geen praatjes over mijn romantische kant?
Heersch
leukquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef mcDavid het volgende:
plaatje
Je ziet er een heul stuk ouder uit zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:23 schreef mcDavid het volgende:
Kut.quote:
bedoel je daarmee de "c_c" meet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boeien, verleden tijd enzo.
Ik wou dat ik nooit naar een bepaalde meet was geweest, sta op teveel foto's.
ik zit dan ook bij een boeren studentenverenigingquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:26 schreef Litso het volgende:
'n beetje boers McD, maar op zich een toffe foto.
Je kijkt alsof de kat kwijt is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:29 schreef Litso het volgende:
Ohja, dit ben ik dus.
Maar nu we het er toch over hebben, vertel eens wat over die romantische kant van je dan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
fruuk!
En dat is niet negatief hè, voordat je weer m'n woorden verdraait en het in je nadeel trektquote:
Mijn natuurlijke foto-uitdrukking is al enigszins emo, en dan ook nog eens ziekig worden maakt het extra treurig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kijkt alsof de kat kwijt is.
Wat is er positief aan dat mijn kat kwijt is?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dat is niet negatief hè, voordat je weer m'n woorden verdraait en het in je nadeel trekt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar nu we het er toch over hebben, vertel eens wat over die romantische kant van je dan.
Snelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke foto-uitdrukking is al enigszins emo, en dan ook nog eens ziekig worden maakt het extra treurig.
Dat is ze toch helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat is er positief aan dat mijn kat kwijt is?
Dan is het maar goed dat ik een plekje in jouw msn-lijst toegewezen heb gekregen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]alsof ik over dat wat los laat op fok.
Serieus, ik las die post als "Wat kijk je verdrietig"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is ze toch helemaal niet!.
Good one, daar was ik niet opgekomen
Niet erg spraakzaam though.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik een plekje in jouw msn-lijst toegewezen heb gekregen.
Nee. Gewoon niet-negatief. Het was gewoon iets wat me opviel. Ik heb je vrolijker zien kijken, dat is alles. Ik hou m'n mond wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Serieus, ik las die post als "Wat kijk je verdrietig"
Maar het was dus positief bedoeld?
Het is al goed hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet-negatief. Het was gewoon iets wat me opviel. Ik heb je vrolijker zien kijken, dat is alles. Ik hou m'n mond wel.
Oh, ik kan mijn ene oog een beetje af laten dwalen en daar had ik een foto van, maar je ziet het verschil amper.quote:
smoesjes, je had gewoon een foto van je bifi gepost!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, ik kan mijn ene oog een beetje af laten dwalen en daar had ik een foto van, maar je ziet het verschil amper.
Wel gemaakt maar het was er te donker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
smoesjes, je had gewoon een foto van je bifi gepost!
Succesquote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:51 schreef Litso het volgende:
Ik ga heel even buiten rondlopen. Ik heb het stervensheet.
Zie je tochquote:
weebee Babyruil.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:05 schreef Rabrynil het volgende:
Ja ik heb ooit zo'n 200 stuks lang meegedaan.
Que?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:09 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die slowchats weer bovenaan![]()
Grapjas. In plaats van dat ze nou een optie inbouwen in Replique om een sortorder te kunnen kiezen.quote:
monitor omdraaien!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:09 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die slowchats weer bovenaan![]()
Het houdt over het algemeen wel goed de maikuul-figuren buiten de deur.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:21 schreef Litso het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk nooit problemen met die centrale topics.
Ik zelf ook niet, maar bij sommige topics heb ik echt zo van, zet die maar niet centraal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:21 schreef Litso het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk nooit problemen met die centrale topics.
Dat wel ja. Sinds die centrale topics weet geen enkele kutnewbie het funny links/pics/enz topic meer te vinden...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar bij sommige topics heb ik echt zo van, zet die maar niet centraal.
Bedoel maar, + dat het minder users aantrekt, vooral als je dan nog niet weet dat er centrale topic's zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel ja. Sinds die centrale topics weet geen enkele kutnewbie het funny links/pics/enz topic meer te vinden...
Ja oke maar niet iedereen draait op 5000X5000quote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:30 schreef Rabrynil het volgende:
Onder centraal versta ik makkelijk bereikbaar, en niet 2× scrollen op zelfs een kkhoge resolutie.
Wat is er toch met jou de laatste dagen? Steeds maar voor 7.00 op!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 06:51 schreef Chowi het volgende:
Hihi. Het is vroeg.
Pink Floyd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:19 schreef Stofje het volgende:
Misstique!. Ik luister Pink Floyd, ik ben een tevreden jongen, nu.
Ik kreeg echt meters kippenvel bij The Perfect Sense... Echt, prachtig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Pink Floyd.
En een tamelijk levenloos topic.
Ik had regelmatig kippenvel. En moest zelfs een traantje pinken. Vooral toen ze net opkwamen en begonnen met In the Flesh en Mother. En en en. Set the Controls vond ik ook prachtig trouwens.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kreeg echt meters kippenvel bij The Perfect Sense... Echt, prachtig.
Memorabel optreden. Dat was het.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik had regelmatig kippenvel. En moest zelfs een traantje pinken. Vooral toen ze net opkwamen en begonnen met In the Flesh en Mother. En en en. Set the Controls vond ik ook prachtig trouwens.
De enige die nog wel postte gaat ook weg. Ik zal je missen. Tot er meer zijn althans, daarna denk ik niet meer aan je.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik er nu ben?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
De enige die nog wel postte gaat ook weg. Ik zal je missen. Tot er meer zijn althans, daarna denk ik niet meer aan je.
Ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik er nu ben?
Moet ook gebeuren hè, stage. Ik heb er voorlopig nog geen last van. Ik geniet van mijn nog koele kamer, nu de zon er nog niet op schijnt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan wel op stage zijnde.
Hier is zon noch zuurstof. Maarja, nog anderhalve week. Amsterdam is wel tof vind ik altijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren hè, stage. Ik heb er voorlopig nog geen last van. Ik geniet van mijn nog koele kamer, nu de zon er nog niet op schijnt.
Amsterdamquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier is zon noch zuurstof. Maarja, nog anderhalve week. Amsterdam is wel tof vind ik altijd.
Ik denk dat niemand dat snapt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:50 schreef ehqo het volgende:
Ik snap de rivaliteit tussen de steden niet helemaal. Maar ach. Ik vind allebei de steden wel wat hebben, maar toch hou ik meer van Amsterdam.
Vast door voetbal ook ofzo. Simpel volk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat snapt.
"Waarom haat je Amsterdammers?"
"Ey joh! nul-twintigers zijn da jah! Joden! Gore Joden!"
"Ja maar waarom dan?"
"Jah gewoon!"
Ik was aan het werk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:13 schreef ehqo het volgende:
Mt. ik geef je aandacht. Kijk dan toch.
Werk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was aan het werk..
Nu ff pauze..
Mijn werk is tof. Alleen jammer dat het zo warm is nu.quote:
Een kater van het zweten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:40 schreef Neenetje het volgende:
11 uur slapen was een fout idee..Ben kapot...
Och, het Amsterdamse centrum is best aardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Amsterdam.
Leuk om daar het cemtrum in te duiken. Moet ik weer 's doen.
Zo warm was het vanacht niet..quote:
Maastrichtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het Amsterdamse centrum is best aardig.
Maar ik ben net zo lief in Breda, Utrecht, Groningen of Maastricht.
Ik vind Utrecht en Amsterdam het leukstquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het Amsterdamse centrum is best aardig.
Maar ik ben net zo lief in Breda, Utrecht, Groningen of Maastricht.
Och ja, dat is waar! het is niet overal ter wereld even warm!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zo warm was het vanacht niet..Maar ik ben gebroken.. en moe-er dan ik in lange tijd ben geweest..
En ik moet zometeen verdorie notuleren..![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef ehqo het volgende:
Van zweten krijg je wel degelijk hoofdpijn, aangezien je vocht verlies, en een teken van uitdroging is hoofdpijn.
Heb je klinkers over?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
IIIIIIIIIII won't go
IIIIIIIII won't sleep
IIIIIIIIIIIIIIII caaaaaan't breaaaaathe
Untill you're resting heeeere wiiiiith meeee.
Oh, dn wl ik dr wel n par kopn, ik ms dr nog n par!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Sinds Hans van der Togt ze niet meer verkoopt heb ik een overschot.
Whh.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, dn wl ik dr wel n par kopn, ik ms dr nog n par!
Ik zag meteen SiemeN voor me.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Zo, en nu stokbrood en Paturain.
Sinaasappel-ijsjes zijn lekkerder!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh en daarna een peer-ijsje. Man, wat was dat een goed idee
.
Is dat een kloon van BrauN?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik niet. Je bedoelt de BrauN-kloon he? Nee, dat vind ik maar een irritant ventje, die BrauN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |