och, alles is in verhouding.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, dat was bewijzen dat je een watje met een te grote mond bent.
Je hebt nu wel iedereen gehad dacht ik zoquote:Op maandag 12 juni 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, de post is gemeend, de PI drukt uit dat ik nu hoop iedereen "gehad" te hebben.
Fixedquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Doe er maar 100 bij in de TT.
En ohja, welterusten. Dat heeft vast niemand meer gelezen in het vorige deel.
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Nu nog 524 > 624.quote:
Ik welquote:Op maandag 12 juni 2006 23:52 schreef JDude het volgende:
Ik los de problemen op. Eigenlijk ben ik de perfectie zelve.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is niet mijn fout, ik had er 624 in gezet. Wat een problematiek.
Whehe. Jij had het er fout in gezet. Stofje fixete dat, maar tegelijk fixte ik de TT (gruwelijke) en overschreef daarmee Stofje's fix.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dát is niet mijn fout, ik had er 624 in gezet. Wat een problematiek.
Vooral dat bescheidene van je maakt je zo aantrekkelijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik los de problemen op. Eigenlijk ben ik de perfectie zelve.
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe. Jij had het er fout in gezet. Stofje fixete dat, maar tegelijk fixte ik de TT (gruwelijke) en overschreef daarmee Stofje's fix.
Nu klopt het.
O RLY?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is wiskundig correct. maar wat wil je er mee zeggen?
http://www.the-girls.nl/index2.php?a=bandforumquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111. Ik ben weer eens in "zo'n bui".
Morgen in een strakke zwembroek naar het strand. Há, wat zullen die vrouwen naar mijn imposante penis gluren.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooral dat bescheidene van je maakt je zo aantrekkelijk.
Ja zeg als jij je niet nuttig weet te maken doe ik het wel voor je hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ga in je eigen forum modden, vies vuil stuk vreten!!!!111. Ik ben weer eens in "zo'n bui".
Spam. En www.thegirls.nl is véél beter, ik denk dat ik dat terug zet op festivalinfo.nl.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.the-girls.nl/index2.php?a=bandforum
Nee, hier verlies je dan weer punten mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Morgen in een strakke zwembroek naar het strand. Há, wat zullen die vrouwen naar mijn imposante penis gluren.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja zeg als jij je niet nuttig weet te maken doe ik het wel voor je hoor
Klote ONZ mod met je allures
volgens mij niet, > is een groter dan teken,quote:Op maandag 12 juni 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat is wiskundig correct. maar wat wil je er mee zeggen?
Sorry. Ik ben mezelf vandaag of niet of ooit geweest. Of zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hier verlies je dan weer punten mee.
Ja maar die zijn veel duurder om in te hurenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Spam. En www.thegirls.nl is véél beter, ik denk dat ik dat terug zet op festivalinfo.nl.
Maar leveren tegelijkertijd meer kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar die zijn veel duurder om in te huren
Kom hier, dan knuffelen we het goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben mezelf vandaag of niet of ooit geweest. Of zo.
jullie mogen mij schoppen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij niet, > is een groter dan teken,
524 > 624.
betekend dus 524 is groter dan 624, en volgens mij is dat niet wiskundig correct
Wat een vrouw, wat een vrouwquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom hier, dan knuffelen we het goed.
't is maar waar je van houdt, ik dacht dat jij meer van muziek hield dan van gespierde mannen in leren stringsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar leveren tegelijkertijd meer kwaliteit.
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij niet, > is een groter dan teken,
524 > 624.
betekend dus 524 is groter dan 624, en volgens mij is dat niet wiskundig correct
What the fuckquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
't is maar waar je van houdt, ik dacht dat jij meer van muziek hield dan van gespierde mannen in leren strings
Zie TT.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.
ZIE TTquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
"betekend" is dan weer niet taalkundig correct.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn slaap overlijd zo. Ik heb er genoeg van. Kutleven. Kutwereld. Kut.
tsssk, wacht nog ff tot ná de meet, egoïst!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Ik hoop dat ik in mijn slaap overlijd zo. Ik heb er genoeg van. Kutleven. Kutwereld. Kut.
Dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
*biertje geeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:05 schreef ehqo het volgende:
Van een moderator verwachten we toch dat die zich fatsoenlijk inleest.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:06 schreef Stofje het volgende:
Meet? En niemand die iets tegen me zegt, hmm?
quote:
Daar staat "spelfouten"quote:
VOOR MIJN PART WAS HET EEN NEUKFOUT!!! NIET ZEIKEN!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Daar staat "spelfouten"
Bovengenoemde fout was een taalfout.
Waarom moet het nou toch altijd over die Maikuuul gaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
VOOR MIJN PART WAS HET EEN NEUKFOUT!!! NIET ZEIKEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |