euhm, nee en jawel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ligt litso.com eruit ? hij laadt sommige plaatjes niet
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Litso, kun je er ff IJsjes & Meisjesvan maken ??
shit, je bent me voor!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben weer weg
Mijn nieuwe gitaar ophalen
Welja, doe eens gek!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Mix your milk with my cocopuff.
okay.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Mix your milk with my cocopuff.
Yvonne klinkt als een voorleesmoeder.quote:
F5quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, gebruik ik die search een keer, geeft hij een error aan.
Ze is er een denk ik, Brechtje ziet er niet slim genoeg uit om zelf te lezen.quote:
verklaart gelijk waarom brechtje zo verbreazerd isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze is er een denk ik, Brechtje ziet er niet slim genoeg uit om zelf te lezen.
Breazer met ea?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verklaart gelijk waarom brechtje zo verbreazerd is
Ze zou Leffe moeten drinken, net als Yvonne.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
verklaart gelijk waarom brechtje zo verbreazerd is
Mogge beebquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, was dat nog niet algemeen bekend?.
En goeiemorgen Lits.
Stukken beter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou zit ik met de fucking Black Eyes Peas in m'n hoofd. Ik gooi Shakira er maar tegenaan.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:58 schreef guitarist.nl het volgende:
ligt litso.com eruit ? hij laadt sommige plaatjes niet
He, ik kan niet áltijd een geweldige smaak hebben weet je. Zó perfect ben ik nou ook weer niet.quote:
Is dat niet ehm, obvious dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Mogge beeb
En die kloon-van-Braun-heid wordt nog over gespeculeerd.
Je doet er ook geen moeite voor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He, ik kan niet áltijd een geweldige smaak hebben weet je. Zó perfect ben ik nou ook weer niet.
van kwaad naar ergerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou zit ik met de fucking Black Eyes Peas in m'n hoofd. Ik gooi Shakira er maar tegenaan.
Regen, drup.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zat vanmiddag met Sean Paul in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, als daar sinds je 3e de pap mee wordt aangemaakt, wil je ook wel weer eens wat anders, he!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze zou Leffe moeten drinken, net als Yvonne..
Want? De eerste en laatste letter zijn een hoofdletter?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He, ik kan niet áltijd een geweldige smaak hebben weet je. Zó perfect ben ik nou ook weer niet.
[..]
Is dat niet ehm, obvious dan?
Als die dat doet schemert hij wel tamelijk opzichtig door dat het dezelfde persoon betreft.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Want? De eerste en laatste letter zijn een hoofdletter?
Ik zou iig niet met zekerheid kunnen zeggen of hij BrauN is. Then again, ik zie SiemeN eigenlijk nooit posten.
Quatsch! Bier verveelt nooit.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, als daar sinds je 3e de pap mee wordt aangemaakt, wil je ook wel weer eens wat anders, he!
quote:
Ja, kut. Nu heb ik er weer een open gemaakt.quote:
Dat ook. Ik zou wel beter weten als ik tijdens zo'n lange ban ging klonenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als die dat doet schemert hij wel tamelijk opzichtig door dat het dezelfde persoon betreft.
Nu al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
Ja, kut. Nu heb ik er weer een open gemaakt.
Waarom was hij eigenlijk uberhaupt gebanned?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ook. Ik zou wel beter weten als ik tijdens zo'n lange ban ging klonen
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, ik heb m'n hand gekneust.
Heb je nog lichaamsdelen over die geheel in tact zijn?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, ik heb m'n hand gekneust.
Geen idee eigenlijk. Even het banmeldtopic checken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom was hij eigenlijk uberhaupt gebanned?
Ze zouden bier eigenlijk toe moeten staan, aldaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu al?
Ik moet nog anderhalf uur in dit kantoor doorbrengen..
Ik weet waar jij op aanstuurt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je nog lichaamsdelen over die geheel in tact zijn?
Deuren moet je nooit en te nimmer tegenspreken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had een meningsverschil met m'n deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |