Hey, ik probeer hier een serieuze verklaring te vinden voor dat gedrag.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:24 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ze het zwakke geslacht zijn.
Omdat we het zwakke geslacht zijn. Slotje.quote:
Ah! Vergeef me, want ik zag je PI niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat we het zwakke geslacht zijn. Slotje.
Grapjes uitleggen is stôm. Had ik nou maar humor gehad, dan had ik vast een leuker grapje kunnen maken.
blijven oefenenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Omdat we het zwakke geslacht zijn. Slotje.
Grapjes uitleggen is stôm. Had ik nou maar humor gehad, dan had ik vast een leuker grapje kunnen maken.
Ik beschouw het als jouw onvermogen dat je mijn perfectie niet zietquote:Op maandag 12 juni 2006 23:23 schreef K33T het volgende:
Nou, dat verschil viel mij dus op; dat mannen meestal goed kunnen accepteren dat ze hun mindere kanten hebben. Vrouwen daarentegen kunnen vaak niet dulden dat ze ook zo hun tekortkomingen hebben.
Zonde van de moeitequote:
geen grapje zeker?quote:
Hmmm, noem dan een punt die we erg negatief vinden.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Adurothiel het volgende:
Ik denk dat de eigenschappen die (vaak half grappend) als de mindere kanten van "de man" gezien worden, niet ontzettend negatief zijn.
Veel aan seks denken, daar is niets mis mee. Een beetje té veel is dan ook wel mee te leven.
En je zegt het zelf al, de lompheid is terug te voeren op (iets te consequent doorgevoerde) eerlijkheid. Ook niet erg.
Terwijl veel "typische mindere" eigenschappen van vrouwen wat denigrerender zijn.
Geen humor hebben is niet leuk om te horen, "het zwakke geslacht zijn" klinkt alsof je het over ontoerekeningsvatbare wezens hebt. vrouwelijk wordt vaak automatisch (en impliciet?) al gelijkgesteld aan incompetent, "ach vrouwtje wat weet jij nou?".
Natuurlijk, ook dit is generaliserend, maar het zou best kunnen dat dit een van de redenen is.
En ik neem je onvermogen tot realisme ook niet kwalijk, hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik beschouw het als jouw onvermogen dat je mijn perfectie niet ziet![]()
Zo bedoel ik het niet helemaal.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef K33T het volgende:
[..]
Hmmm, noem dan een punt die we erg negatief vinden.
Zie je, hoe je het ook probeert, het zal je niet lukken. Want alle bekende tekortkomingen van ons vinden we niet zo erg. En zoals je het al duidelijk maakt, vind je de tekortkomingen van ons ook niet erg.
En wanneer het over jullie gaat, dan zijn de genoemde minpunten te erg voor woorden. En daar zit het knel nou net, jullie vatten het meestal erg persoonlijk op.
Idd, ook omdat ze een aantal jaar aan het kind vast zit en de man en zo weer vandoor kan - in theorie en in de natuur iigquote:Op maandag 12 juni 2006 23:48 schreef wijsneus het volgende:
Genetisch bepaald.
Its all in the numbers. Mannen produceren enorme hoeveelheden sperma, vrouwen zijn na hun 50e niet meer vruchtbaar. Een man stelt daarom minder eisen aan een vrouw, omdat voor hem voortplanten een kwestie is van zo veel mogelijk zijn zaad verspreiden.
Een vrouw daarentegen moet veel kritischer zijn op de genen die ze binnenhaalt.
Heb je me weerquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb toch al redelijk vaak mannen aan het lachen kunnen krijgen door een goedgeplaatste opmerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |