Een heel mooi boekjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef Sugar het volgende:
Die van Welterusten heb ik net apart laten leggen. Daar ging het idd om, Sjeen.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:02 schreef Saffier het volgende:
Lieve lieve Bar, ga hem knuffelen, lees verhaaltjes voor, zing, doe wat je hart je ingeeft! Morgen komen we je live steunen meid!
Kan het niet meer onder woorden brengen, maar ik zal aan jullie denken morgen . . .quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier net weer bij Thijs geweest, 3 verhaaltjes voorgelezen wat foto's gemaakt van zijn beer en van Thijs.
een paar zoenen gegeven en geknuffeld.
Vanavond word hij in het kistje gelegd, en gaan we weer even kijken.
Ik ook niet. Heel veel sterkte vanavond en vannacht. Het zal niet gemakkelijk zijn om morgen je kleine, grote man te moeten begraven. Nu nog even een virtuele knuffel, morgen krijg je een echtequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:49 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:00 schreef CarOnline het volgende:
' Welterusten... Kleine Beer...'
vreselijk idd. daar kan ik me (gelukkig) niks bij voorstellen, als ik dat probeer stoppen mijn gedachten...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:55 schreef moussy het volgende:
en het doet zo godsgruwelijk zeer om voor de allerlaatste keer bij je kind vandaan te gaan, wat zullen die mensen het zwaar hebben vandaag
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Sugar het volgende:
Barbara, Marco, verzamel alle kracht die we allemaal probeerden over te brengen vandaag. En alle steun en alle liefde. We probeerden het echt bij jullie te krijgen. Hopelijk was dat voelbaar en blijft dat zo. Het lijkt me het enige goeds van vandaag.
Ik vond het vreselijk wat we vandaag moesten doen.![]()
De dienst was ontzettend mooi, de kaarsjes, de liedjes, de teksten en brieven die werden voorgelezen, het heeft een ongelooflijke indruk op ons achtergelaten. Het kleine kereltje lag er heel 'vredig' bij en toch.......Het hóórt gewoon niet zo, het mág toch niet?!! Het is zo verdomde oneerlijkquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Sugar het volgende:
Barbara, Marco, verzamel alle kracht die we allemaal probeerden over te brengen vandaag. En alle steun en alle liefde. We probeerden het echt bij jullie te krijgen. Hopelijk was dat voelbaar en blijft dat zo. Het lijkt me het enige goeds van vandaag.
Ik vind dat ook, dat jullie alles zomaar hebben moeten laten loslaten de afgelopen dagen. Zomaar in één keer, gedwongen en er blijft een lege plek voor over. Ik hoop echt dat jullie de mogelijkheid hebben, de mensen en de krachten, om dit te leren te verwerken. Om hiermee verder te kunnen gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Sugar het volgende:
je kunt de admins vragen je wachtwoord te resettenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef Noli. het volgende:
Ja.. it is I Jonnetje..
Nu onder een nieuwe, andere naam omdat door een stom foutje van mezelf de andere nick het niet meer doet..
Daarmee zeg je toch eigenlijk ook alles? Er zijn eigenlijk geen woorden voor wat deze lading dekt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Anitra het volgende:
Ik ben al een uur op zoek naar de juiste woorden voor vandaag, maar ik vind ze niet....
Bar en Mar
14 meiden en drie liefhebbende mannenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:25 schreef Vicky het volgende:
Faja, heel indrukwekkend geschreven. En wat "fijn" dat er 17 meiden van het forum aanwezig waren. Ik heb ook de hele dag alleen maar aan Thijs gedacht, ik kon er het maar niet loslaten..
Was al aan het verbeteren geslagen...sorryquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef Sugar het volgende:
Of 14 en 3 mannen?
Je verwoordt het primaquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef senesta het volgende:
Mijn eerste gevoel toen ik las dat Thijs was overleden was eigenlijk een gevoel van "dat kan helemaal niet".
Natuurlijk weet je wel dat het waar is maar het lijkt zo onwerkelijk, en als ik me dan probeer voor te stellen hoe het voor de ouders moet zijn overstelpt het gevoel me.
En dan krijg ik een blok in mijn buik als ik denk aan de ouders die dit alles een duizendmaal erger mee moeten maken, zover kan ik het niet eens overzien denk ik.
Aan de ene kant wilde ik dat graag delen hier maar aan de andere kant is het zo nietig in vergelijking tot wat hun mee maken dat het gewoon fout voelde om het te posten.
Ik zeg het nu vast niet goed.
Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk allemaal en ik vind het heel erg mooi dat er mensen van het forum heen zijn gegaan, als iedereen zo begaan met elkaar was als de mensen op dit forum zou de wereld er een stuk beter uit zien.
Bar en Mar, ik wens jullie nogmaal heel veel sterkte.
...snif....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
en zo sta je op en maak je een flesje pap voor Thijs, je loopt terug naar boven haalt het schot van voor het kamertje, je kijkt en dan blijkt het bedje leeg te zijn![]()
Straks verder met het stukje wat ik graag wil vertellen in de kerk en daarna weer naar Thijs toe
Hierquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:47 schreef melonovy het volgende:
jessie, waar hang je uit joh?
gaat alles goed?
Nah, is er eens 1 symptoom dat gunstig is... heb je het nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef jessie het volgende:
O en ik heb alle symptomen behalve afvallen
Ik vind het vooral gewoon een kutdag vandaag. Sorry voor mijn grofheid, kon er geen ander woord voor vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:33 schreef dutchie het volgende:
Jessie
Vinden jullie vandaag ook zo'n vreemde dag? Je staat op, je gedachten gaan weer uit naar Bar_en_Mar en je weet dat ze afscheid hebben genomen. Ze staan nu op een kruispunt in hun leven. Afwachtend, niet begrijpend, terwijl andere mensen -meegetrokken door de snelle maatschappij- aan hun voorbij trekken. Zo bizar, zo niet te bevatten. Ik zit hier nog steeds met een blok in mijn maag, want het is juist deze periode die zwaar voor hen is. Na al het geregel en de roes.
Dat vond ik ook heel mooi. Tijdens de plechtigheid op de begraafplaats regende het keihard alsof de hemel inderdaad meehuilde en toen de plechtigheid voorbij was hield de regen langzaam op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Ladybos het volgende:
Lieve Bar, gisteren was ik te kapot om nog te reageren, zodra we thuis waren zijn we met ons drietjes naar bed gegaan, Myrthe had ook koorts. Wat was het verschrikkelijk heftig gisteren, wat een verdriet, wat oneerlijk om zo'n klein kistje te zien (helaas waren we door 2x verkeerd rijden te laat bij het uitvaartcentrum om Thijs nog even te kunnen zien). De hemel huilde tranen met tuiten toen we afscheid namen van Thijs op de begraafplaats. De grote klap gaat voor jullie nu komen, de leegte, niets meer te regelen, niets meer wat je kunt doen voor Thijs. Wij zullen Thijs nooit vergeten, dat lieve kleine kereltje met zijn lieve krulletjes en zijn mooie ogen.
je wordt ook nog ongesteld dat is ook een symtoomquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:29 schreef jessie het volgende:
O en ik heb alle symptomen behalve afvallen
He meissie,quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:39 schreef Sjeen het volgende:
Vriendje vertrekt zaterdagmorgen weer voor een weekje naar de VS. Dit keer kijk ik er toch even iets anders tegenaan...
Mooie fiets hoor Moussy!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:12 schreef moussy het volgende:
Sjeen wat goed zeg!! Knap hoor!!
Ik kan ook weer bewegen![]()
[afbeelding]
Als het zadel lager staat
Het is volgens mij dezelfde als ik heb alleen andere kleur en ander merk erop gezet. Zal straks ff foto uploaden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:34 schreef moussy het volgende:
de fiets is een gelimiteerde uitgave van Halfords, de tas (ja ik ben ook vertrut) is van de action, wel 3,95en het stoeltje komt van de rommelmarkt
ik kreeg alleen het scherm er niet op, maar dat vind ik toch niks.
Ik ben zo vertrut dat er zelfs blommetjes op mn fiets staan
[afbeelding]
ja klopt, maar het schijnt om de blommen te gaan. De verzekering betaalt, dus ik ben al lang blijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is volgens mij dezelfde als ik heb alleen andere kleur en ander merk erop gezet. Zal straks ff foto uploaden.
Fietstassen heb ik ook gelijk gekochtEn heb een achterzitje gekocht voor Djulian.
zijn dure blommen danquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef moussy het volgende:
[..]
ja klopt, maar het schijnt om de blommen te gaan. De verzekering betaalt, dus ik ben al lang blij
Blauw is leukquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:54 schreef moussy het volgende:
Ondanks dat de verzekering betaalt kost het toch altijd geld, nieuwe rugbeugel voor achter, nieuwe tassen, nieuwe verzekering, (nieuwe) stoeltjes... Maar ja, we zijn weer gered.
Ik moest juist ff slikken van die blauwe kleur
Voorlopig zit ik in de goed-weer-dus-ijsjes bui en we hebben ook net weer een frituurpan gekochtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:12 schreef YPPY het volgende:
Goed zoeken m@x! Opeens zit je weer in een 'goede bui' en dan vliegt het er weer af.
Gewoon waterijsjes eten en de frituurpan op marktplaats zetten!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:15 schreef m@x het volgende:
Voorlopig zit ik in de goed-weer-dus-ijsjes bui en we hebben ook net weer een frituurpan gekocht![]()
Ik vind waterijs lekkerder dan roomijs dus dat zit wel goed, maar die frituurpanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gewoon waterijsjes eten en de frituurpan op marktplaats zetten!
Dit keer pas echt als ik op bestemming ben. Ik vind vliegen best eng. Maar nu, voor het eerst met kind, vind ik het helemaal spannend. Ik stel me er maar vast op in dat ze 4 uur gaat piepen en huilen. Misschien valt het dan wel een beetje mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:31 schreef livelink het volgende:
En Lishe, ik wens je ook alvast een hele lekkere vakantie. Begint jouw vakantiepret al op Schiphol of pas als je op de plaats van bestemming bent?
Dat is het enige dat ik achteraf jammer vond, dat we niet met iedereen zijn gaan eten, maar we hadden er toen gewoon even geen geld voor.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:53 schreef Lishe het volgende:
Wat een leuk idee BE, je 1 jarig huwelijk vieren met iedereen die er bij was.(En die jurk, ach, is er vast geen weer voor.
)
Dus als ik het goed begrijp gaan jullie vanaf de zomervakantie eh ....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
...
Stiekem hoop ik trouwens eigenlijk dat ik die jurk dan om andere redenen niet meer pas.Die buik zal nog wel niet zo heel groot zijn,, daarvoor zou het te kort dag zijn, maar met een beetje mazzel heb ik wel ploftieten.
Het is bijna zomervakantie!![]()
En nu de flat verkocht is, is er ook weer een drempel minder.
Ja, ik tel af ja!![]()
![]()
Ik kan gewoon van alles kopen, da's het rare. Ik heb niet meer die drang om het op te eten. Ik hoop echt dat het zo blijft, maar er lijkt wel permanent iets veranderd te zijn, ik heb er controle over. Het enige wat ik 'snoep' is af en toe een eierkoek of ontbijtkoek.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:06 schreef melonovy het volgende:
het is ook een methode die goed vol te houden is, niet meer eten als een bouwvakker, maar gematige gezonde porties. Ook minder of nauwelijks snoepen, meer water drinken en bewegen. En ik neem ook echt dagelijks een broodje pure vlokken, gewoon omdat ik dat lekker vind, maar ik haal gewoon geen repen en slechte koeken, omdat ik daar een zwak voor heb en er te gemakkelijk te veel van eet.
Makkelijker gezegd dan gedaan hoor. Het is me één keer gelukt maar op de één of andere manier kan ik nu gewoon niet genoeg motivatie opbrengen om weer door te zetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:18 schreef lcicle het volgende:ploftieten
Sjeen, wat ontzettend knap!! En je 'afval-verhaal' klinkt ook zo, hoe zal ik het zeggen.. sterk ofzo, vol zelfvertrouwen. Ik heb daar echt respect voor. Niet zeuren dat je dik bent, maar er iets aan dóen!
En er dan wel een cola light bij bestellen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:41 schreef lcicle het volgende:
aar ik erger me aan mensen die altijd maar klagen over hun gewicht terwijl ze een vrolijk een big mac menu naar binnen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |