Huh?? Ik pleur even een grote teleurstelling hier neer. ('' aaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat een agressie zeg![]()
Wie heeft jou wat misdaan ????
Je trapt er met open ogen in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Snake2005 het volgende:
Oke mensen,
hier dan de waarheid over Ludo ;
Ludo gaat dood!
Erik de Vogel heeft de set al verlaten van GTST, maar in augustus is hij weer aanwezig, dan werkt hij 8ter de schermen
Die politiezaak is idd echt zo ontzettend saaaaaaaaaaiquote:
Tuurlijk niet!quote:
Stanley die ter aarde was gestort in het huis van Lauraquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
Tering ik heb alles gemist. Ik wist niet eens dat het kwam vandaag... nou ja het was toch niet boeiend schijnbaar... wat was de cliff?
Nietus!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:50 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Stanley die ter aarde was gestort in het huis van Laura
dr kapper wel in elk geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wordt Laura nou niet moe van d'r zelf?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
helemaal nog geen cliff manIn de tv gids van volgende week staat nog gewoon wat er verder gebeurt
![]()
Ik vind Ludo een naar mannetje !quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:02 schreef Beaudien het volgende:
Ik mis geen enkele Dennis, ik vind Dennis een naar personage.![]()
Als Ludo dood gaat, vind ik het niet meer leuk!![]()
*gaat mokkend naar bed*
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef farfavour het volgende:
Die aflevering dat ze space-cake hadden gegeten vond ik eigenlijk de leukste van de afgelopen weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |