Dat was idd hilarisch, die vent lag de hele wedstrijd op de grond...quote:
Haal 1 nul van dat getal af en ik denk dat je aardig in de richting zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien schiet hij er wel 30 in
De shirts vind ik juist wel mooi. Misschien niet de mooiste shirts van de laatste 10 jaar, maar lelijk kan ik deze niet noemen.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:
hoi psvers
ik wou wat kwijt over jullie nieuwe thuisshirt. met alle respect maar ik vind hem lelijk, wat vinden jullie daarvan? ik kwam hem net tegen in Voetbalshirts #15 Met veel nieuwe shirts
Hij lijkt juist op een van die oudere shirts, volgens mij toen Nilis nog bij jullie voetbaldequote:Op zondag 2 juli 2006 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De shirts vind ik juist wel mooi. Misschien niet de mooiste shirts van de laatste 10 jaar, maar lelijk kan ik deze niet noemen.
Ik vind hem wel mooi, zeker vergeleken met dit jaar.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:
hoi psvers
ik wou wat kwijt over jullie nieuwe thuisshirt. met alle respect maar ik vind hem lelijk, wat vinden jullie daarvan? ik kwam hem net tegen in Voetbalshirts #15 Met veel nieuwe shirts
Het shirt is gebasseerd op een shirt uit de jaren 50.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij lijkt juist op een van die oudere shirts, volgens mij toen Nilis nog bij jullie voetbalde
ik vind hem prachtig, misschien ga ik hem nog wel halenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:
hoi psvers
nee dan was ik in de warquote:Op zondag 2 juli 2006 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het shirt is gebasseerd op een shirt uit de jaren 50.
Maar bedoel je dit shirt:
[afbeelding]
Dat vind ik er niet veel op lijken eigenlijk.
Waar heeft hij dat verteld?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws van Hans van der Zee:
Alex blijft
Cuevas komt niet
Kampioenen
Kan gebeuren, maar nu ik er wat langer over na heb kunnen denken, is ondestaand shirt misschien wel het shirt wat je bedoelt?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dan was ik in de warhou me niet zo bezig met psv
Toen was 'ie nog onbedorven...quote:
Ja dat was een mooi jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar nu ik er wat langer over na heb kunnen denken, is ondestaand shirt misschien wel het shirt wat je bedoelt?
[afbeelding]
ook een mooi shirt overigens.
Ik hoop dat het waar is. Maakt mijn dag nog enigzins goedquote:Op zondag 2 juli 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
Goed nieuws van Hans van der Zee:
Alex blijft
Cuevas komt niet
Kampioenen
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:07 schreef jna het volgende:
Hebben jullie Jaap Stam al in Ajax shirt gezien?
Mooi he![]()
En toch had je hem maar wat graag in psv shirt gezien, geef maar toequote:Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
In clubkostuum heb ik hem nog niet gezien, al zullen we dat ook nog vaak genoeg zien als hij weer eens geblesseerd op de tribune zit.
Je kan lullen wat je wilt, maar dat jaar had wel iets......quote:
Ik vind hem mooi, het lelijkste shirt aller tijden van PSV vind ik deze:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:23 schreef Houniet het volgende:
hoi psvers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |