Ik laat wat apart voor je zettenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:46 schreef Gellius het volgende:
Laat je wel wat bier over voor me?
Volledig eens! Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.quote:Ik heb hier nog geen goede vervanging voor de Paardenschuur gevonden, qua late biervoorziening. Die nachtwinkel op de Oosterparkstraat is toch niet van dezelfde allure.
O! En een brood graag. Ik weet niet wat het is, maar al het brood is tegenwoordig in een mum uitverkocht in dequote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat wat apart voor je zetten
[..]
Volledig eens! Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.
Deze belangwekkende kwestie is een eigen topic waard, dunkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef wyccie het volgende:
Gel, ik spreek je naam, al dan niet afgekort, niet uit als dat spul in je haar. Maar gewoon met een Hollandse harde G.
Mag ik je dan wel Gel blijven noemen?
Ja, hij is niet makkelijk, wycquote:
Je kan zoveel willen, THquote:Op maandag 12 juni 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil ook geen TH meer genoemd worden...
Mijn ouders hebben me de naam 'Treinhomo' toch niet voor de kat z'n kut gegeven ?quote:
Dan noem ik je lieverd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil ook geen TH meer genoemd worden...
Naast I Claudius misschien het meest bekend van zijn memoires als frontsoldaat in de loopgraven van de Eerste Wereldoorlog: Goodbye to all thatquote:Robert von Ranke Graves (24 July 1895 – 7 December 1985) was an English scholar, poet, and novelist. During his long life, he produced more than 140 works in total. He was the son of Alfred Perceval Graves, the Anglo-Irish writer.
quote:A large part of the book is taken up by his experiences of the First World War, where he gives a detailed description of trench warfare, including the tragic incompetences of the Battle of Loos. Many readers will be interested in his description of the killing of German prisoners of war by British troops; although he had not witnessed any incidents himself and knew of no large-scale massacres, he knew of a number of incidents where prisoners had been killed individually or in small groups, and he believed that a large proportion of Germans who surrendered never made it to prisoner-of-war camps.
Voor de liefhebbers van de fun-facts (en historiografie):quote:At the Battle of the Somme in 1916 he received such serious injuries that his family were informed of his death. However, he recovered, at the cost of permanent damage to his lungs, and, after a brief spell back in France, spent the remainder of the war in England, despite his efforts to return to the front.
.quote:
The historian Leopold von Ranke was his mother's uncle, and he inherited the name.
Hoeveel vingers steek ik op ?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Valt er nog wat te raden?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén vingers?
Ik had ze speciaal voor jou tussen de blikjes Highway Energy Drink gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef Gellius het volgende:
De Jupiler was op, Scrutinizer.
Zo kan ik ze toch niet vinden!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ze speciaal voor jou tussen de blikjes Highway Energy Drink gezet.
Da's de schuld van Danny.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
D'r staat 'n afko in je OT, TH.
Arrenbie noemt men datquote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ze zingt natuurlijk. R&B gok ik zo met het blote oog. Oh pardon; Rhythm and Blues.
Ik geloof dat alleen Addictive een bescheiden hitje was. Ze is uitgevonden door Dr. Dre, ahum, Doctor Dre that isquote:Op maandag 12 juni 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Noem eens een liedje van haar.
Een kennerquote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
Truth Hurts.
Ah, onze arrenbie-kenster!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
Truth Hurts.
Doctor Andre.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof dat alleen Addictive een bescheiden hitje was. Ze is uitgevonden door Dr. Dre, ahum, Doctor Dre that is![]()
Tssssk. Doctor Andre Romel Young.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Doctor Andre Young dan toch.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Door Treinhomo, geloof ik.
[..]
Yep. Door pylemans, geloof ik.
Nee; ik had 'm weggegeven, maar daarna snel geëdit.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep. Door Treinhomo, geloof ik.
Dan moet pyl, als Spinvis-adept, hem maar even radenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; ik had 'm weggegeven, maar daarna snel geëdit.
Dat tweede plaatje en de gelijknamige dikkerd die jij geraden hebt, zijn trouwens hints omtrent de identiteit van die cowboys.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet pyl, als Spinvis-adept, hem maar even raden![]()
Heb ik een dikkerd geradenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje en de gelijknamige dikkerd die jij geraden hebt, zijn trouwens hints omtrent de identiteit van die cowboys.
quote:Op maandag 12 juni 2006 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn die cowboys dan The Dukes?
Bijna, veel minder bijna.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
The Bosses of Hazzard? ahum, Ha-Seth-zard?
Ja klopt... maar ik kan hem niet veranderen, dat wordt te lang en dat mag en kan niet....quote:Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Gellius het volgende:
Ik zie nog een afkorting in je signature staan, Diaan.
Ik zal m'n tanden alvast poetsen.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef Tokay het volgende:
Ik kom straks met een aangepast icoontje.
Ik waarschuw jullie maar alvast!![]()
Moeten we je nu dan ook Gwaenlios gaan noemen? Heb je dat graag?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:34 schreef Gellius het volgende:
Eigenlijk is "Gellius" ook maar een afkorting voor Gwaenlios. Als proto-indo-europeaan kan ik er - met dank aan de wijze Koekepan, ook maar beter voor uit komen. Dus vooruit maar. Het moest er een keertje uit.
Ja; de cowboys van wyccie.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:37 schreef pos het volgende:
Staat er nog een plaatje open?
Tadaaaa! Dat kan nooit kwaad!quote:
Volgens mij moet dat oranje zijn hoor... toch? Ik vind hem wel lief hoor Tokay.quote:
Oranje, Scrut! Oranje!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Een steenrood-knipperende cavia?
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij moet dat oranje zijn hoor... toch? Ik vind hem wel lief hoor Tokay.
Oooops!quote:
Scrutinizer, Tokay! Scrutinizer!quote:
Verbazingwekkend okay. Ik heb vandaag mijn eerste chemokuur gehad en voel me nog niet moe. misselijk of ziek.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Bwennie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe is het met je?
Ik hoop het ook voor je! Lang niet gezien hier...quote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Verbazingwekkend okay. Ik heb vandaag mijn eerste chemokuur gehad en voel me nog niet moe. misselijk of ziek.Ik weet natuurlijk niet of het zo blijft but I cross my fingers
![]()
Gelukkig maar en hopelijk blijft het ook zo goed gaan en heb je er bijna geen last van. Goed te horen dat het okay met je gaatquote:Op maandag 12 juni 2006 21:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Verbazingwekkend okay. Ik heb vandaag mijn eerste chemokuur gehad en voel me nog niet moe. misselijk of ziek.Ik weet natuurlijk niet of het zo blijft but I cross my fingers
![]()
Scrutinizer heeft het warm geloof ik en zn ADSL valt regelmatig uit....quote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb zelfs honger om 21.55 uuris dat wat? Maarehhh... wrom gaat scrut weg
en is wyc er ook om een n hintje te geven?
En thanx allemaal
Ik denk ook dat ik gewoon een ei ga bakken nuquote:Op maandag 12 juni 2006 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Scrutinizer heeft het warm geloof ik en zn ADSL valt regelmatig uit....
Trek hebben, lijkt me een goed teken
Wel warm om nu nog te gaan bakkenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik gewoon een ei ga bakken nuen ik weet Wyc dr plaatje toch niet... Lijkt me wel door dat lange blaaspijpinstrument dat ze misschien uit Nieuw Zeeland of Australië komen?
Asymmetric Digital Subscriber Line, Scrutinizer, Asymmetric Digital Subscriber Line !quote:Op maandag 12 juni 2006 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Scrutinizer, Tokay! Scrutinizer!![]()
Enfin, ik ga nog even een frisse neus halen. Het is hier binnen windstil en mijn ADSL kapt er ook nog eens om de paar minuten mee![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
Asymmetric Digital Subscriber Line, Scrutinizer, Asymmetric Digital Subscriber Line !![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
Die cowboys komen uit Duitsland.
Heee Bwen, fijn om te lezen dat het meegevallen is vandaagquote:Op maandag 12 juni 2006 22:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
Mmmm....Duitse band.... dan ga ik passen want dat weet ik toch niet en meteen een eitje bakkelen. I''ll be back!
Goed werk, Treinhomo. Welkom aan boord van de volledigheidstrein.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Asymmetric Digital Subscriber Line, Scrutinizer, Asymmetric Digital Subscriber Line !![]()
'Omdat u recht heeft op het volle pond !'.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:10 schreef Gellius het volgende:
Goed werk, Treinhomo. Welkom aan boord van de volledigheidstrein.
"Voor minder doen we het niet" .quote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Omdat u recht heeft op het volle pond !'.
Of, zoals ik meermalen op de lokale TV-zender heb zien voorbijkomen in een reclame voor een bedrijf dat garagedeuren plaatst:quote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef Gellius het volgende:
"Voor minder doen we het niet" .
En ik Speedy Volita.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
Of, zoals ik meermalen op de lokale TV-zender heb zien voorbijkomen in een reclame voor een bedrijf dat garagedeuren plaatst:
'Veur dè geld kunde 't zelf nie moake'.
Volgaarne: waar staat die "80" voor, Tong?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ga al dit gekwebbel niet teruglezen.
Vat het even samen.
Mijn Guinea Pig is bevangen door Oranjekoorts. Snap dat dan!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef Gellius het volgende:
Wat is er eigenlijk precies met de Cavia Porcellus van Tokay aan de hand? Gordelroos (Herpes zoster)? Platjes (pediculus pubis)? Overgang (menopauze)?
Tja tong; dát doen we dus niet meer...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ga al dit gekwebbel niet teruglezen.
Vat het even samen.
Tuurlijk. Omroep Brabant de gekste.quote:
Maar het is steenrood! En de belgen doen niet eens mee!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mijn Guinea Pig is bevangen door Oranjekoorts. Snap dat dan!
Tong dacht dat het Marsalis was.quote:
Jaartal waarin ik voor het eerst tekeningen en schilderdingetjes ondertekende.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Volgaarne: waar staat die "80" voor, Tong?
Ik zal het doorgeven aan degene die hem heeft gemaakt.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef Gellius het volgende:
Maar het is steenrood! En de belgen doen niet eens mee!
Dan had ik het wel gezegd, Foto. Ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar ik weet het dus niet.quote:
M'n creditcard.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
Wát!
Wat houd je nog meer voor me verborgen?![]()
tong moet zich op het voetbal richten....quote:
Oh brrr. You dabble?.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jaartal waarin ik voor het eerst tekeningen en schilderdingetjes ondertekende.
Fotoloog !quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef Gellius het volgende:
Dan had ik het wel gezegd, Foto. Ik kan natuurlijk niet voor de anderen spreken, maar ik weet het dus niet.
Kleuren afsprakenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef Gellius het volgende:
Maar het is steenrood! En de belgen doen niet eens mee!
Oh; ik dacht dat 't op 'Téévéédèrtien' was...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:18 schreef Tokay het volgende:
Tuurlijk. Omroep Brabant de gekste.
Die zit toch in je portemonnee?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
M'n creditcard.
Hetzij je vergeven A'dam - Oost hé?quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
Oh; ik dacht dat 't op 'Téévéédèrtien' was...
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Amsterdam!
Oh; een kenner. Jij kijkt zeker altijd naar die leuke filmpjes waarin ze een stukje gaan rijden ?quote:
Zalig zijn de armen van geest...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:23 schreef Gellius het volgende:
Die zijn makkelijker te vergeven?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:08 schreef pos het volgende:
[..]
Heee Bwen, fijn om te lezen dat het meegevallen is vandaag![]()
![]()
Enne ik ga van de week ff doen wat je in je mailtje vroeg
Zit jij nu naar Gel te lonken ?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
Jij mag me bestwyc
noemen, hoor. Maar niet in dit topic natuurlijk.
Zeker,stadsgenoot....quote:
Helleuquote:
Dag Kroepoekiequote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
HelleuWelluke saxmeneer Foto? Moet ik in t vorige topic zoeken?
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Ikke wel; ik lonk voortdurend naarGellepel
![]()
Wat lief van je, dan kan ik weer gaan winkelenquote:Op maandag 12 juni 2006 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
't gaat me puur om z'n geld hoor...
Dat is één,We hadden al ..Jr, Grover ......... Jrquote:
Yep, maar ik had t over sesamy street Grovert.. dacht dat t n nieuw plaatje wasquote:
*Take 5 van Dave Brubeck voor Bwennie opzet*quote:Op maandag 12 juni 2006 22:51 schreef BwennieBren het volgende:
Ga ik net van PC wisselen... komt Grovert...
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yep, maar ik had t over sesamy street Grovert.. dacht dat t n nieuw plaatje was
Deze?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*Take 5 van Dave Brubeck voor Bwennie opzet*
Jaaaa !!!!quote:
And he's back!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dusty Springfield?
Back from the 1092?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de grijze celletjes hebben weer wat zuurstof gehad![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dusty Springfield?
Cker bij t Klein Kalfje nog een borrel gedronken?quote:
Ik was m'n portomonaie vergetenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Cker bij t Klein Kalfje nog een borrel gedronken?
ik ben ook heel blij, and still feeling goodquote:Op maandag 12 juni 2006 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was m'n portomonaie vergeten![]()
goed om te lezen dat het meeviel vandaag
Weltrusten BwennieBrenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ik ben ook heel blij, and still feeling good
Maar lieve luitjes, ik ga even mijn dochter knuffelen en op tijd naar mijn bedje, dus allemaal nog een fijne avond/nacht toegewenst.... en morgen gezond weer op
uiteraard, mijn zakje wiet ligt r hoor!quote:Op maandag 12 juni 2006 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weltrusten BwennieBren
je weet ongetwijfeld al dat cannabis ook helpt tegen de misselijkheid, mocht je daar toch onverhoopt last van krijgen?
The answer my kroepoekie,is blowin in the wind....quote:Op maandag 12 juni 2006 23:44 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
uiteraard, mijn zakje wiet ligt r hoor!
Maar deze meneer was ook een tijdje dagelijks op nationale televisie. Oké Hotel Big Brother (quote:Op maandag 12 juni 2006 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Ik woon 80 kilometer van A'dam vandaan.
Volgende plaatje van mij is de reporter van Dijkland TV.
Da's Frank Awick. Die ken ik nog van mijn opleiding.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand die de showbiznicht van AT5 herkend?
Yepquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's Frank Awick. Die ken ik nog van mijn opleiding.
Precies, hij weet zich geen houding te geven (is dat Nederlands?), is daar constant mee bezig en luistert zodoende onvoldoende naar zijn gasten.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:04 schreef Tokay het volgende:
Ik vond het maar een zenuwachtig joch, onzeker.
[afbeelding]
Ik heb hem nog nooit iets zien presenteren op tv, maar ik begrijp precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Precies, hij weet zich geen houding te geven (is dat Nederlands?), is daar constant mee bezig en luistert zodoende onvoldoende naar zijn gasten.
Ja, da's Nelly. Haar nieuwe cd is leuk.quote:Is dat Nelly Furtado? aan de uniform resource locator te zien niet
Je denkt vermoedelijk aan Chet Baker, op deze foto lijkt hij daar erg op, maar meneer was veel, maar geen muzikant.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:32 schreef Tokay het volgende:
Bekende kop. Muzikant, toch?
quote:distinguished himself as a philosopher, linguist, novelist, playwright, filmmaker, newspaper and magazine columnist, actor, painter, and political figure. He demonstrated a unique and extraordinary cultural versatility, in the process becoming a highly controversial figure.
O ja, ik weet wie je bedoelt. Hoe heet-ie nou ook alweer...quote:
Voor de moord is een destijds 17-jarig schandknaapje veroordeeld maar de moord is in Italië nog altijd actueel omdat een politiek complot wordt vermoed.quote:
Onsmakelijk vooralquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Oh, van Sálo. Saaie film.
Jeetjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ik weet dat dit Dino Zoff is.
Jas ik heb spijt dat ik het ooit ben gaan kijken. Ik werd er echt misselijk van.quote:
Trusten wycciequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwoah, ik kon er prima van slapen.![]()
En dat ga ik nu ook doen. Welterusten
Ik wist niet dat je zo gevoelig bent.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Jas ik heb spijt dat ik het ooit ben gaan kijken. Ik werd er echt misselijk van.
Ik ben altijd vrolijk, Diaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat idee had ik nu juist niet... maar het maakt ook niet uit.
Ja, bij julliequote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:35 schreef peaceman het volgende:
Hey Natalie, ben je weer mod?
Dat is niet waar, tenminste dat toon je niet altijd hier..... ik heb nu geen tijd om te snuffelen in oude posts maar ik heb toch zeker een aantal keren een grmbl gezien.quote:
ERquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:39 schreef peaceman het volgende:
In plaats van?
Met eenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:47 schreef Z het volgende:
'Grmbl' betekent toch nog niet humeurig!?!
Grmbl.
De truc is, om in haar gezicht het gezicht van vaderlief te herkennen. Dat valt nog niet mee. Te meer als je je bedenkt dat ongeveer 15 à 20 % van de wettelijke vaders (echtgenoten) niet de biologische vaders van hun kinderen zijn. In de burgermaatschappij dan, hè. In het voetbalwereldje is het geforniceer niet van de lucht, dus ligt dat percentage er nog wel wat hoger.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:42 schreef Gellius het volgende:
Ik ken de jonge juffer overigens niet.
Ah oke... zegt verder niksquote:
Dankjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke... zegt verder niks![]()
Maar welkom... de benadering naar ons zal in elk geval wat menselijker worden schat ik in, omdat jij onze voorgeschiedenis ook kent en die kende ER niet. Overigens heeft die zie volgens mij ook wijselijk afzijdig gehouden![]()
Hmmmmmmmm ....... dat wordt vorstenhuizen en dynastieën bestuderen, ben ik bang.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:54 schreef Natalie het volgende:
....alles mbt RJPvD op me zal nemen, en dus zal ik hier ook posten.....
Welk posticoon vind jij dan beter passen bij "een tikkeltje humeurig" (waar dat vanzelfsprekend understated bedoeld is)?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met eenerbij wel, tenminste zo vat ik het wel op. Maar het zal wel aan mij liggen
![]()
Onderschat het sluiten van al die dubbeltopics niet, heer Gellius. En de ergernis, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:00 schreef Gellius het volgende:
Zijn er Raadjeplaatje-en-Raadjeplaatjevoordummieszaken die moderatie vereisen dan?
Maar dat doet His _Lordship toch al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:03 schreef pyl het volgende:
[..]
Onderschat het sluiten van al die dubbeltopics niet, heer Gellius. En de ergernis, natuurlijk.
OMGquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Grmbl is géén afkorting, maar een onomatopee. Net als hrmpf en gnffl.
Hij is nu ontslaan van die verplichting, begrijp ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Maar dat doet His _Lordship toch al?
Tja daar is niet echt een emoticon voor he? Hmmm misschien dezequote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Welk posticoon vind jij dan beter passen bij "een tikkeltje humeurig" (waar dat vanzelfsprekend understated bedoeld is)?
Zonder ons daar in te kennen? Ik bedoel: 't zijn onze dubbele topics.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij is nu ontslaan van die verplichting, begrijp ik.
Hmmmmmm ...... een onomatopee is een woord dat een klanknabootsing behelst, zoals koekoek of pingpong.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:09 schreef Z het volgende:
Een onomatopee inderdaad, maar is het eigenlijk niet zoiets als Grumbel oid?
Wat is "Grumbel' dan precies?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:09 schreef Z het volgende:
Een onomatopee inderdaad, maar is het eigenlijk niet zoiets als Grumbel oid?
En wederom wordt met alle democratische beginselen de hand gelicht, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:10 schreef Gellius het volgende:
Zonder ons daar in te kennen? Ik bedoel: 't zijn onze dubbele topics.
Tssssssssssssk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Als je iets opschrijft, wordt het dan niet automatisch een woord?
Dus een afk. is dan ook een woord!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:14 schreef Z het volgende:
Als je iets opschrijft, wordt het dan niet automatisch een woord?
Ik heb toch wat moeite met deze uitleg. Hoewel een uitgesproken 'grmbl' natuurlijk geen onomatopee , maar een klank is, geldt voor de geschreven weergave daarvan dat het per definitie een woord is, en wel een onomatopee. Dat kan niet anders. Klanken verlaten net als woorden de keel, maar de geschreven uitingsvorm is een noodzakelijkerwijs een woord. Denk ik. Gelukkig ben ik geen taalkundige.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmm ...... een onomatopee is een woord dat een klanknabootsing behelst, zoals koekoek of pingpong.
Hmfpz en grmbl zijn toch eigenlijk alleen maar klanken en geen woorden en dus geen onomatopeeën.![]()
Ik zat aan Johnny van 't Schip als biologische vader te denken, want hij ("Johnny lo Bello") lustte er in zijn tijd ook wel pap van.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:20 schreef Z het volgende:
Is het een nederlandse-voetbal-dochter?
dwz dat afk. gew. geoorloofd zijnquote:
Grin, don't worryquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm ....... dat wordt vorstenhuizen en dynastieën bestuderen, ben ik bang.![]()
Maar de afkorting is helemaal niet in de ban gedaan omdat het geen woord zou zijn, maar omdat het lelijk staat en ergerlijk is. Het al dan niet woord-zijn stond daar geheel buiten, als ik het wel heb.quote:
Ik zou zeggen: blijf posten, Natalie!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:29 schreef Natalie het volgende:
Grin, don't worry
Sowieso niet. Ik laat jullie lekker met rust. Mochten er troubles zijn, dan weten jullie me te vinden. Maar gezien dit topic zichzelf wel vult zal zws zws niet vaak nodig zijn.
Ikke? Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:41 schreef pyl het volgende:
Weet iemand hoe laat in huize Central Scrutinizer doorgaans de wekker afloopt? Diaan?
Ow ik zat er maar iets van half uurtje af... goede gok!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen plaatjesraders![]()
The Central Scrutinizer ging vanochtend om half zes z'n bedje in en is er dus weer vroeg bij
Zei ik het niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat betreft de afkomst van de jonge mejuffrouw, die is inderdaad niet-Europees. Vader heeft trouwens twee dochters en één buitenechtelijk verwekte zoon.
Ik las onlangs tot mijn verdriet dat mevrouw in een Rotterdamse nieuwbouwwoning woont. Het is dus een plaatje voor nationale navelstaarders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef pyl het volgende:
Is dit weer een opgave louter voor hoofdstedelijke navelstaarders? Of werkt mejuffrouw niet voor Amsterdam Televisie 5?
Prinsenland of s'Gravenland zeker.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las onlangs tot mijn verdriet dat mevrouw in een Rotterdamse nieuwbouwwoning woont. Het is dus een plaatje voor nationale navelstaarders.
Dat stond er niet bij. Mevrouw noemt zich overigens praktisch idealist.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Prinsenland of s'Gravenland zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |