Ik laat wat apart voor je zettenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:46 schreef Gellius het volgende:
Laat je wel wat bier over voor me?
Volledig eens! Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.quote:Ik heb hier nog geen goede vervanging voor de Paardenschuur gevonden, qua late biervoorziening. Die nachtwinkel op de Oosterparkstraat is toch niet van dezelfde allure.
O! En een brood graag. Ik weet niet wat het is, maar al het brood is tegenwoordig in een mum uitverkocht in dequote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat wat apart voor je zetten
[..]
Volledig eens! Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.
Deze belangwekkende kwestie is een eigen topic waard, dunkt me.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook graag weten waar je in Amsterdam trouwens een goede pizza, zoals die van Piccolo aan de Korreweg, kan krijgen.
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:05 schreef wyccie het volgende:
Gel, ik spreek je naam, al dan niet afgekort, niet uit als dat spul in je haar. Maar gewoon met een Hollandse harde G.
Mag ik je dan wel Gel blijven noemen?
Ja, hij is niet makkelijk, wycquote:
Je kan zoveel willen, THquote:Op maandag 12 juni 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil ook geen TH meer genoemd worden...
Mijn ouders hebben me de naam 'Treinhomo' toch niet voor de kat z'n kut gegeven ?quote:
Dan noem ik je lieverd.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil ook geen TH meer genoemd worden...
Naast I Claudius misschien het meest bekend van zijn memoires als frontsoldaat in de loopgraven van de Eerste Wereldoorlog: Goodbye to all thatquote:Robert von Ranke Graves (24 July 1895 – 7 December 1985) was an English scholar, poet, and novelist. During his long life, he produced more than 140 works in total. He was the son of Alfred Perceval Graves, the Anglo-Irish writer.
quote:A large part of the book is taken up by his experiences of the First World War, where he gives a detailed description of trench warfare, including the tragic incompetences of the Battle of Loos. Many readers will be interested in his description of the killing of German prisoners of war by British troops; although he had not witnessed any incidents himself and knew of no large-scale massacres, he knew of a number of incidents where prisoners had been killed individually or in small groups, and he believed that a large proportion of Germans who surrendered never made it to prisoner-of-war camps.
Voor de liefhebbers van de fun-facts (en historiografie):quote:At the Battle of the Somme in 1916 he received such serious injuries that his family were informed of his death. However, he recovered, at the cost of permanent damage to his lungs, and, after a brief spell back in France, spent the remainder of the war in England, despite his efforts to return to the front.
.quote:
The historian Leopold von Ranke was his mother's uncle, and he inherited the name.
Hoeveel vingers steek ik op ?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Valt er nog wat te raden?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén vingers?
Ik had ze speciaal voor jou tussen de blikjes Highway Energy Drink gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:44 schreef Gellius het volgende:
De Jupiler was op, Scrutinizer.
Zo kan ik ze toch niet vinden!quote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ze speciaal voor jou tussen de blikjes Highway Energy Drink gezet.
Da's de schuld van Danny.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef Gellius het volgende:
D'r staat 'n afko in je OT, TH.
Arrenbie noemt men datquote:Op maandag 12 juni 2006 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ze zingt natuurlijk. R&B gok ik zo met het blote oog. Oh pardon; Rhythm and Blues.
Ik geloof dat alleen Addictive een bescheiden hitje was. Ze is uitgevonden door Dr. Dre, ahum, Doctor Dre that isquote:Op maandag 12 juni 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
Noem eens een liedje van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |