hmz ik heb net voor het eerst alle updates geinstalleerd, ik geloof incl SP2 en op zich werkt alles nog wel (wel trager maar jaquote:
wtf niiiicequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:26 schreef Hymn het volgende:
[afbeelding]
mijn inzending voor superhero contest op GoT
erg vetquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:26 schreef Hymn het volgende:
[afbeelding]
mijn inzending voor superhero contest op GoT
Neh is een testje voor een HUD, ooitquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:52 schreef dikkedorus het volgende:
nounou, mooi spul hoor, ik neem aan dat dat zwarte ding blok dat ik links-boven krijg een bug is? of is het een test voor wat pre-transformed vertices? LOD, lighting, culling, collision, dynamics, physics en shaders.
Tnx!quote:keep it up
netjes zeg! heb je die ook al op het forum van gwhobby.nl gezet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:38 schreef BasOne het volgende:
Warhammer 40K Chaos defiler
In het vorige deeltje een WiP gepost, maar hij is af
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3D Studio Max file is Hier te Downloaden (Gratis)
die porsche ziet er gaaf uit! Alleen zou je hem beter moeten belichten want het is nu wel erg duisterquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:35 schreef idiotforaliving het volgende:
Even wat projectjes van de afgelopen anderhalve maand. De ferrari is nog een wip dus niet gaan flamen op errors
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:53 schreef idiotforaliving het volgende:
*kick* ende een update
[afbeelding]
Bedankt manquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef menesis het volgende:
gratis: zoek eens naar blender. Het schijnt een beetje spartaans te werken maar er worden zeker mooie dingen mee gemaakt.
verder kun je 3ds max gebruiken. Commercieel kost die alleen ong. 5000 euro. Een studentenversie kost gelukkig wat minder: 180 euro.
Je kan ook een 30day trial downloaden van hun site
Heb je dit gemaakt in 3dmax ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:07 schreef idiotforaliving het volgende:
*subtiele kick*
en een update
[afbeelding]
Ik heb geen 3ds maxquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef idiotforaliving het volgende:
Sketchup ziet er zeker strak uit hoorals je het leuk vind kun je je model geloof ik wel importeren in 3d max of andere programma en de shiny dingen uitproberen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Nieuw plaatje!![]()
Zaterdag ochtend mee begonnen en bijna het hele weekend eraan besteed. Maar nog wel uit geweest hoor
Sfeervol plaatjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:53 schreef menesis het volgende:
ahah vet! Die heb ik hier ook nog staan maar dan van kusntstof (+n hoop stof).
Ik geloof dat de bovenkant van die omgekeerde dakpannen alleen de verkeerde afmeting hebben. Voor de rest lijkt alles wel helemaal te kloppen. Erg netjes!
ik had ook nog wat gemaakt voor o&n:
[afbeelding]
Ik laat het denk zo aangezien je er bij het eindresultaat niks meer van zietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:17 schreef menesis het volgende:
haha je bent de eerste die de hertog jan kratten schijnt te zienIk heb het naar 40 mensen gestuurd maar niemand was het opgevallen!
Ja dat is het steentje dat ik bedoel. Ik heb de echte er even bijgepakt
De randjes van de bovenste twee nopjes moeten iets dikker, het onderste nopje moet niet hol zijn en het holle gedeelte moet helemaal doorlopen tot onder. Beetje gemierenneuk maar het viel me wel direct op bij je modelAls je alleen die twee randjes wat dikker maakt helpt het al een hoop denk ik
Dat trekt ie straks niet meerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:31 schreef menesis het volgende:
ow en je mist de tekst 'LEGO' op elk nopje![]()
Ik heb geen 3ds maxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef menesis het volgende:
wauw! is dat sketchup?gebuirk 3ds max dan kun je m ook nog mooi renderen. En die kan wat beter overweg met veel poly's, vooral 3ds max 9 naar het schijnt...
Lol, dat filmpjequote:Op zondag 7 januari 2007 20:52 schreef menesis het volgende:
ja cool, mail maar als je m af hebt; dan vind ik het wel een uitdaging om hem zo realistisch mogelijk te renderen
verhoog[afbeelding]gmail.com
hier nog een ander hobbyprojectje waar ik mee bezig ben. De explosie ga ik zelf maken met particles (nu is het een animated texture)
Het probleem is dat ik em alleen via SketchUp in het 3D Warehouse kan zetten, maar telkens als ik dat probeer, loopt de hele boel vastquote:Op zondag 7 januari 2007 21:55 schreef menesis het volgende:
zip m eens; soms scheelt dat ENORM veel met 3d bestanden
Ja dat filmpje wordt wel geinig. Waarschijnlijk ga ik nog een paar shots van die home video editten. Ik heb nog een leuk shot waarbij een vriend naar een leeg strand wijst; kan mooi een leger tanks achter hem worden geplaatst
The Pianist.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Nieuw plaatje!![]()
Zaterdag ochtend mee begonnen en bijna het hele weekend eraan besteed. Maar nog wel uit geweest hoor
Wat een dwaze reactie trouwens. Ik bedoelde dat die gast aan Warschau moest denken door de film the pianist. Die speelde daar namelijk.quote:
Misschien heb je een verkeerde versie gedownload die bijv. voor 64bits processors is die jij niet hebt of net andersom?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:21 schreef Xbox_360 het volgende:
Kan iemand mij helpen? Volgens mij kun je 3D modellen van SketchUp ook openen en renderen in 3Ds Max, dus heb ik een 30-day trial gedownload van 3Ds max. Maar telkens als ik em probeer te installeren staat er dat mijn type processor niet wordt ondersteund![]()
![]()
Wat is dat voor een bullshit? Ik kan me haast niet voorstellen dat m'n splinternieuwe pc 3Ds max niet aan zou kunnen. Er stond dat ik voor meer informatie één of ander .log bestand moest lezen via C:Documents and Settings*****~LOCALS... en nog wat, maar ik kan dat bestand met geen mogelijkheid vinden. Kan iemand me helpen?
![]()
Ik heb de 64 bits versie en ik heb een AMD Athlon 64. Verder is het een Dual-core processor 4200+. Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Misschien heb je een verkeerde versie gedownload die bijv. voor 64bits processors is die jij niet hebt of net andersom?
Heb je ook een 64 bits Windows? Zo niet, dan moet je de 32 bits versie van 3dsmax gebruiken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik heb de 64 bits versie en ik heb een AMD Athlon 64. Verder is het een Dual-core processor 4200+. Ik zie het probleem niet![]()
Hoe kan ik dat zien?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Carducci het volgende:
[..]
Heb je ook een 64 bits Windows? Zo niet, dan moet je de 32 bits versie van 3dsmax gebruiken.
De 32-bits versie werkt wel, thanksquote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Carducci het volgende:
[..]
Heb je ook een 64 bits Windows? Zo niet, dan moet je de 32 bits versie van 3dsmax gebruiken.
Iets verder draaien.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:27 schreef idiotforaliving het volgende:
Kleine preview van mn stageopdracht:
[afbeelding]
Heb het geheel geanimeerd, zodra het op youtube staat post ik wel een linkje
groeten!
Vetquote:Op zondag 14 januari 2007 14:27 schreef idiotforaliving het volgende:
Kleine preview van mn stageopdracht:
[afbeelding]
Heb het geheel geanimeerd, zodra het op youtube staat post ik wel een linkje
groeten!
Dat filmpjequote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef menesis het volgende:
Ziet er zeker netjes uit voor sketchup!
Ondertussen is mijn pyromanie weer terug, zij het deze keer (gelukkig voor de buurt) virtueel
[afbeelding]
Ik wil deze nog proberen te animeren, dan kan ik armageddon2 gaan maken
en een filmpje van een ander vuurtje
Damn, dat heb je wel vet gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:00 schreef menesis het volgende:
hier nog een filmpje![]()
maar dan van de meteoriet (of is het een komeet??)
http://media.putfile.com/Komeet
Vette shitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef idiotforaliving het volgende:
Check mn stageopdracht-final
http://www.youtube.com/watch?v=Xf9QwQ3JM3Q
![]()
Nice! Ziet er goed uit man.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef idiotforaliving het volgende:
Updates van de laatste tijd:
still uit mn eindproject:
[ afbeelding ]
interieur:
[ afbeelding ]
en nog een autoooo:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |