tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef bupatH het volgende:
:d wehehe nice
zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef idiotforaliving het volgende:
geldt dit ook?
http://img29.imageshack.us/my.php?image=pisa131cc.png
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
zelfgemaakt?![]()
tof man![]()
waarmee?
(tip: tinypic.com werkt wel)
KPov Modelerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer posten![]()
ik had em al gehost voor op een ander forum, vandaar de url![]()
Waar maak jij trouwens je 3d dingen in?
hmm doet me een beetje denken aan een of andere reclamequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
Heb gisteravond even een klein en snel animatietje gemaakt.
[afbeelding]
single frame daaruit.. (ben nog maar net begonnen met maya)
wow dies wel nicequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
Voor school een product moeten natekenen in solid works, hier de render:
[afbeelding]
Heb niet alle onderdelen getekend, we waren gelukkig met zijn 2'n
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
Heb gisteravond even een klein en snel animatietje gemaakt.
[afbeelding]
single frame daaruit.. (ben nog maar net begonnen met maya)
pixel2life.com <- goede tutorial site, diverse programma's
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.
hehe wel stoer danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
whooooeeehoooeee...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |