tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef bupatH het volgende:
:d wehehe nice
zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef idiotforaliving het volgende:
geldt dit ook?
http://img29.imageshack.us/my.php?image=pisa131cc.png
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
zelfgemaakt?![]()
tof man![]()
waarmee?
(tip: tinypic.com werkt wel)
KPov Modelerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer posten![]()
ik had em al gehost voor op een ander forum, vandaar de url![]()
Waar maak jij trouwens je 3d dingen in?
hmm doet me een beetje denken aan een of andere reclamequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
Heb gisteravond even een klein en snel animatietje gemaakt.
[afbeelding]
single frame daaruit.. (ben nog maar net begonnen met maya)
wow dies wel nicequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
Voor school een product moeten natekenen in solid works, hier de render:
[afbeelding]
Heb niet alle onderdelen getekend, we waren gelukkig met zijn 2'n
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
pixel2life.com <- goede tutorial site, diverse programma's
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.
hehe wel stoer danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
whooooeeehoooeee...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
dan is dit gewoon de nieuwe seriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Jump het volgende:
Ik wist dat er nog ergens een 3D topic liep: Pats hier met je 3D creaties - Deel II
Maar laatste reactie daar is maar van 17 december
tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
(mogelijke links voor in de openingspost van dit vervolg...)
tutorialized.com <- goede tutorial site voor diverse programma's
the3dstudio.com <- soms leuke freeware models
victor3d.be <- professional show-off portofolio
Je kan altijd een berichtje plaatsen in het FB topic of mailtje sturen als je hem later nog wilt aanpassenquote:
die is moooooooiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
(mogelijke links voor in de openingspost van dit vervolg...)
tutorialized.com <- goede tutorial site voor diverse programma's
the3dstudio.com <- soms leuke freeware models
victor3d.be <- professional show-off portofolio
owhh wist ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef Omkron het volgende:
doe ff normaal man..
tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan altijd een berichtje plaatsen in het FB topic of mailtje sturen als je hem later nog wilt aanpassen
nicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef idiotforaliving het volgende:
*update*
wenteltrap gefixt, hekje gemaakt.
http://img232.imageshack.us/img232/4049/pisa11cp.png
wat wil je precies leren dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef Eastwood het volgende:
even offtopic vraagje: Zijn hier ook CAD tekenaars bij.. of liever gezegt kunstenaars? Wil graag wat nieuws doen, maar wil daar wat tips over enzo. Hier toevallig iemand ervaring?
(toe aan een nieuwe hobby..tja.. doe eens gek.. jezelf CAD tekenen leren..![]()
)
nice zal wel ff duren voor ie in mn adept autoupdate komtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Skinkie het volgende:
De nieuwe blender is uitMorgen maar eens mee spelen
Nog nooit mee gewerkt, is het vergelijkbaar met max?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Skinkie het volgende:
De nieuwe blender is uitMorgen maar eens mee spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |