tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef bupatH het volgende:
:d wehehe nice
zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:54 schreef idiotforaliving het volgende:
geldt dit ook?
http://img29.imageshack.us/my.php?image=pisa131cc.png
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer postenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
zelfgemaakt?![]()
tof man![]()
waarmee?
(tip: tinypic.com werkt wel)
KPov Modelerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
Yup in 3D studio max. Model is nog een work in progress, als ik volgende week klaar ben zal ik nog wel een keer posten![]()
ik had em al gehost voor op een ander forum, vandaar de url![]()
Waar maak jij trouwens je 3d dingen in?
hmm doet me een beetje denken aan een of andere reclamequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
Heb gisteravond even een klein en snel animatietje gemaakt.
[afbeelding]
single frame daaruit.. (ben nog maar net begonnen met maya)
wow dies wel nicequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:42 schreef NikkelCobalt het volgende:
Voor school een product moeten natekenen in solid works, hier de render:
[afbeelding]
Heb niet alle onderdelen getekend, we waren gelukkig met zijn 2'n
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
pixel2life.com <- goede tutorial site, diverse programma's
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:05 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Ik vind het er wel creatief uitzien! Ondanks dat je net ben begonnen.
hehe wel stoer danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
whooooeeehoooeee...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:09 schreef Omkron het volgende:
[..]
Nou.. ik ben op het idee gekomen door deze flash site eigenlijk.. zej je geluid even wat zachter..
de inspiratiebron
dan is dit gewoon de nieuwe seriequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:39 schreef Jump het volgende:
Ik wist dat er nog ergens een 3D topic liep: Pats hier met je 3D creaties - Deel II
Maar laatste reactie daar is maar van 17 december
tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
(mogelijke links voor in de openingspost van dit vervolg...)
tutorialized.com <- goede tutorial site voor diverse programma's
the3dstudio.com <- soms leuke freeware models
victor3d.be <- professional show-off portofolio
Je kan altijd een berichtje plaatsen in het FB topic of mailtje sturen als je hem later nog wilt aanpassenquote:
die is moooooooiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[afbeelding]
(mogelijke links voor in de openingspost van dit vervolg...)
tutorialized.com <- goede tutorial site voor diverse programma's
the3dstudio.com <- soms leuke freeware models
victor3d.be <- professional show-off portofolio
owhh wist ik nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:34 schreef Omkron het volgende:
doe ff normaal man..
tnxquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan altijd een berichtje plaatsen in het FB topic of mailtje sturen als je hem later nog wilt aanpassen
nicequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:47 schreef idiotforaliving het volgende:
*update*
wenteltrap gefixt, hekje gemaakt.
http://img232.imageshack.us/img232/4049/pisa11cp.png
wat wil je precies leren dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:00 schreef Eastwood het volgende:
even offtopic vraagje: Zijn hier ook CAD tekenaars bij.. of liever gezegt kunstenaars? Wil graag wat nieuws doen, maar wil daar wat tips over enzo. Hier toevallig iemand ervaring?
(toe aan een nieuwe hobby..tja.. doe eens gek.. jezelf CAD tekenen leren..![]()
)
nice zal wel ff duren voor ie in mn adept autoupdate komtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Skinkie het volgende:
De nieuwe blender is uitMorgen maar eens mee spelen
Nog nooit mee gewerkt, is het vergelijkbaar met max?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:38 schreef Skinkie het volgende:
De nieuwe blender is uitMorgen maar eens mee spelen
opzich wel interessant dus, heb hier alleen geen linux bak staanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Skinkie het volgende:
Het is open source, heeft verschillende renders en draait net als Maya onder Linux. Ik heb niet meer nodig
niet echt vergelijkbaar met max dusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:46 schreef JapyDooge het volgende:
even voor de duidelijkheid: er is ook een windowsversie
blender is wel nice en met een simpele tutorial heb je het in een uurtje of twee wel door
toch wel hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:49 schreef idiotforaliving het volgende:
[..]
niet echt vergelijkbaar met max dus
nicequote:
nooit mee gewerktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef Skinkie het volgende:
In Blender is de IPO editor ook best leuk
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:36 schreef Omkron het volgende:
Voor een animatie moeten je modellen(of de camera) bewegen. Messiah is zo'n programma waarin je dat erg goed kunt doen. Heeft iemand hier ervaring mee? De berichten waren volgens mij nogal lovend.. maar ik heb me er nog niet in verdiept.
projectmessiah.com <- hier staan video demo's/tutorials van het programma
Blender is verbazingwekkend complex voor opensource software!![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
lol jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:31 schreef Jump het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spijtig dat die te breed is voor avatar
lijkt me een leuk effect maar ik kan em niet bekijken @ linuxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef menesis het volgende:
Ik heb een foto genomen en naar een 3d filmpje omgezet
bekijk hier het resultaat. Zet wel even de 'view size' eerst op 640 pix!
het werkt zo: men neme een foto (2d) en men maakt de geometrie een beetje na. Daarna projecteer je die foto op de geometrie en dan moet je het een beetje fine tunen en dan kun je de camera een stuk bewegen en lijkt de foto opeens 3d
waarom uit twee blokjes??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
lol jaresizen ergens mee? (Jasc Animation Shop ofzo?)
iemand een idee hoe je zoiets makkelijk maakt?
[afbeelding]
wat ik nu doe is 1 paal tekenen, dmv 2 blokjes op invert de schuine hoekjes eraf halen en een latje erachter, daarna iedere paal kopierenmss is het wel de snelste manier hoor
of?
hmm ja eens proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef shi het volgende:
[..]
waarom uit twee blokjes??
okay ik gebruik geen max, maar ik zal helaas wel moetten over een tijdjegezien alias is overgenomen door autodesk, maarokay
als je nou gewoon een blokje in langwerpig scaled, deze door de lenngte loopsplit en dan nog eenkeer in de breete loopsplit, dan de vertices van de middelste horizontale tij omhoog verplaatst tot op de hoogte van waar je de punt wilt hebben en dan de bovenste verticed naar het midden toe scaled?
en dan een latje erachter
of snap ik nu de vraag niet
Firefox trekt zich echt geen fuck aan van rechtermuisknop beveiligingen:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
lijkt me een leuk effect maar ik kan em niet bekijken @ linuxmss een .avitje op putfile.com? (niet als media dan)
tank jouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:17 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Firefox trekt zich echt geen fuck aan van rechtermuisknop beveiligingen:
http://upload3.putfile.com/videos/2617353296.avi
wow vet gaafquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef menesis het volgende:
het werkt zo: men neme een foto (2d) en men maakt de geometrie een beetje na. Daarna projecteer je die foto op de geometrie en dan moet je het een beetje fine tunen en dan kun je de camera een stuk bewegen en lijkt de foto opeens 3d
coolquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:24 schreef menesis het volgende:
ik kan hem ook niet bekijken.. maar heb wel gewoon windows en IEquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
lijkt me een leuk effect maar ik kan em niet bekijken @ linuxmss een .avitje op putfile.com? (niet als media dan)
hmm geen idee welk codec hij gebruikt heeft maar misschien even nemo codec pack installeren?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet bekijken.. maar heb wel gewoon windows en IE
"fout tijdens het downloaden van codec.."![]()
ow, het is Xvid de tegenhanger van DivX (en het omgekeerde qua naamquote:Op zondag 29 januari 2006 12:28 schreef Eastwood het volgende:
[..]
ik kan hem ook niet bekijken.. maar heb wel gewoon windows en IE
"fout tijdens het downloaden van codec.."![]()
whehe dies wel funnyquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Misanthropist het volgende:
[afbeelding]
mooi stukje design van een vriend van me
wow da's vet mooi werk van die kerelquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef menesis het volgende:
[..blaat..]
Hier staat trouwens een echte mooie uitwerking van die 2,5d techniek! (check het filmpje in de OP) Alhoewel die gozer ook heeeel goed met 2d spul is!
Is dit zo'n programma waarmee dat kan? Ik zat net te zoeken op die website maar kan niks van vergelijkend materiaal vinden. Lijkt me wel super cool om een keer te proberenquote:Op zondag 29 januari 2006 10:33 schreef shi het volgende:
[..]
cool
zo modeleer ik meestal voor mijn werk, aleen wij spelen vals tegenwoordig. maar voor die tijd was deze shader voor maya een uitkomst
http://www.highend3d.com/maya/downloads/shaders/2985.html
Bedoel je nu mijn filmpje? Dat kan met 3d max zonder plugins gewoon. Het enige wat je moet doen is de foto als materiaal op een object doen en dan de modifier ' camera map' gebruiken.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:59 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Is dit zo'n programma waarmee dat kan? Ik zat net te zoeken op die website maar kan niks van vergelijkend materiaal vinden. Lijkt me wel super cool om een keer te proberen![]()
ok, bedankt.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef menesis het volgende:
[..]
Bedoel je nu mijn filmpje? Dat kan met 3d max zonder plugins gewoon. Het enige wat je moet doen is de foto als materiaal op een object doen en dan de modifier ' camera map' gebruiken.
ik dacht alquote:Op maandag 30 januari 2006 15:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Mijn aller eerste model in 3ds max
[afbeelding]
Heel blij met het resultaat alleen liggen mijn ambities wat te hoog...
Voor het heden liggen ze te hoog omdat ze gehinderd worden door een gebrek aan kennis en tijd om erin te steken.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Googolplexian het volgende:
Volgens mij bestaat er niet zoiets als ambities die te hoog liggenNice job!
Dit is mijn laatste creatie:
[afbeelding]
let niet op de datum op het vat ... die klopt nog niet in de render
Not Foundquote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef Googolplexian het volgende:
Volgens mij bestaat er niet zoiets als ambities die te hoog liggenNice job!
Dit is mijn laatste creatie:
[afbeelding]
let niet op de datum op het vat ... die klopt nog niet in de render
thanx, zal vanavond eens ff wat gaan proberen.. en dan ga ik ook actief 3d tekenenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:00 schreef menesis het volgende:
Goeie programma's:
-Blender (het is zelfs gratis)
-3D studio max: het is samen met Maya toch wel het meest gebruikte programma. Blur studios werkt alleen maar met 3d max en je zou voor de grap eens op die site moeten kijken, dan weet je meteen wat er allemaal mee kanHet schijnt ook het makkelijkste te leren te zijn en zowiezo zijn er bákken met tutorials voor 3dmax (zonder tutorials kom je nergens!)
-Maya (is wat moeilijker te leren geloof ik)
En cinema 4D wordt ook steeds vaker gebruikt. Ik heb ook met een vroege versie daarvan gewerkt maar ik vond het toen niets.
opgelost, als het goed isquote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /temp/fok/«O»preview.jpg was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
het is geen programma, maar het is een camera map shader voor mentalray onder autodesk mayaquote:Op maandag 30 januari 2006 08:59 schreef Eastwood het volgende:
[..]
Is dit zo'n programma waarmee dat kan? Ik zat net te zoeken op die website maar kan niks van vergelijkend materiaal vinden. Lijkt me wel super cool om een keer te proberen![]()
hij's coolquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
opgelost, als het goed isfenks
leuk manquote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef Pinobot het volgende:
Alweer een tijdje geleden gemaakt met roomarranger.
http://www.roomarranger.com/
[afbeelding]
geinigquote:Op maandag 30 januari 2006 19:28 schreef Pinobot het volgende:
Alweer een tijdje geleden gemaakt met roomarranger.
http://www.roomarranger.com/
[afbeelding]
nice donequote:Op maandag 30 januari 2006 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Nouja dan moet ik ook maar eens wat showen:
[afbeelding]
*klik op de afbeelding voor duidelijkere weergave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |