quote:Op maandag 12 juni 2006 21:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je er zo uit wil zien is er iets goed mis met je
[afbeelding]
O mensen ik kleed me eigen ook zo hip hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:21 schreef Danilo87 het volgende:
ik vind die sonic niet een echte mooiboy maar gewoon een mannelijke vorm van een hollywoodsletje..
Ja nee inderdaad, want jij kan natuurlijk weten dat ieder zulks mensen zijn haar niet wastquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Ihl je zult maar zo'n stinkende metalhead zijn, dan slaap je omringd in je eigen plakhaar
Vooral de 2e doet bij redelijk vrouwelijk aan, en de andere 2 zou ik nou niet stereotyp mannelijke man willen stellen hoor..quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ugh, wat een gaylords. Nee, geef mij maar wat ruigers....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!
Ik draag ook wel eens een hemdquote:Op maandag 12 juni 2006 21:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als je er zo uit wil zien is er iets goed mis met je
[afbeelding]
Mocht dat op mij slaan moet ik je helaas teleurstellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 07:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Vind die jongens op die sites ook erg overdreven.
Maar nog erger vind ik de mensen die het hardst zeiken en er zelf als een boer/zwerver/nerd bijlopen.
Mannen met lang haar, neuken elkaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Lang haar is juist gaaf! Maar goed, als de rest van de wereld toch op die andere types valt, zijn de langharige mannen lekker allemaal voor mij
je hebt anders wel een mieterige UI.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mocht dat op mij slaan moet ik je helaas teleurstellen
Overdag loop ik altijd in pak (werk) en anders loop ik ook in gewoon nette kleding rond.
foto uit het fotoboek was trouwens tijden wadlopen mocht je daarmee aankomen ......
Ik ben alleen niet zo'n wuzzie die zijn kontharen scheert (nooit antwoord van Chuck gehad), 100den euro's aan zalfjes uitgeeft of uberhaubt van dat soort metromietjes shit doet.
ik snap juist niet wat er nou mis is met zalfjes gebruiken, konthaar scheren of wat dan ook wat te maken heeft met mietjesgedrag, net alsof de echte man bossen haar uit zijn poepgat laat steken en er geen reet aan doet. wat jammer dat juist die term metroseksueel is ingevoerd, dat dat hele bevooroordeelde gedrag nog eens beschermt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Mocht dat op mij slaan moet ik je helaas teleurstellen
Overdag loop ik altijd in pak (werk) en anders loop ik ook in gewoon nette kleding rond.
foto uit het fotoboek was trouwens tijden wadlopen mocht je daarmee aankomen ......
Ik ben alleen niet zo'n wuzzie die zijn kontharen scheert (nooit antwoord van Chuck gehad), 100den euro's aan zalfjes uitgeeft of uberhaubt van dat soort metromietjes shit doet.
Ik moest aan hetzelfde denken. Chi-Chi, hij is vreemd gegaan!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:11 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
eerder een mislukte door jamai bevruchte saiyan ja![]()
idd, terwijl ze vanachter worden uitgewoond door de club van homofiele nigeriaanse bosnegersquote:Op maandag 12 juni 2006 10:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Beste straf voor dat soort idioten zou zijn om ze over 10 jaar gedwongen een paar uur lang naar deze foto's te laten kijken (en naar de bonnetjes van die kleren)
![]()
quote:Op www.wateenmat.nl staat er een foto van terence en mij over matjes en iemand heeft dus in terence zijn naam mensen lopen spammen:S Waardoor hij nu op die site staat. btje vreemd allemaal.
ik sta zelf ook er nog alleen op
zielige mannetjes
Nou, ik ken er zat, en slechts een minderheid van hen doet dergelijke dingen. Metalmannen zijn niet van die heaumeaux.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mannen met lang haar, neuken elkaar.
Dat weet je hè?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!
Nee hoor, want ik vind ze ook lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Lang haar is juist gaaf! Maar goed, als de rest van de wereld toch op die andere types valt, zijn de langharige mannen lekker allemaal voor mij
Komt denk ik omdat die foto's die worden laten zien van die poseurs wel erg ego lijken en macho, dan ben ik het wel met je eens..wat beter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom nou weer? Geef toe dat het stukken beter is dan die poseurs op de rest van deze pagina's?
Die verdienen een fotoshop topic.quote:
Van alle bands kom je ook met Norther, nee die zijn ruig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!
Wat een kasthomo'squote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!
Dan is het zelfs nog gayer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:33 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
officiele wk-avatar van portugal van fok.
Oja, zo klinkt het al een stuk minder gayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:33 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
officiele wk-avatar van portugal van fok.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Om deze foto lach ik me nog elke keer dood als ik um zie
[afbeelding]![]()
pisnichtquote:Op maandag 12 juni 2006 03:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beter dan je lelijke kop nog verergeren met alto/gothic/metal-kleding
Dat doen die metro sexuelen alquote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Voetballers proberen altijd op te vallen door rare dingen te doen. Dat hij dan voor zo'n diadeem kiest, vind ik inderdaar bijzonder vreemd.
Houd toch op, man! Straks gaan mannen nog make-up opdoen, een string dragen en hun oksels en benen scheren. (Wielrenners worden geëxcuseerd voor hun benen.)
Wie zijn deze twee dope gasten?quote:
Waarom worden wielrenners geëxcuseerd voor hun benen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Voetballers proberen altijd op te vallen door rare dingen te doen. Dat hij dan voor zo'n diadeem kiest, vind ik inderdaar bijzonder vreemd.
Houd toch op, man! Straks gaan mannen nog make-up opdoen, een string dragen en hun oksels en benen scheren. (Wielrenners worden geëxcuseerd voor hun benen.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |