quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ugh, wat een gaylords. Nee, geef mij maar wat ruigers....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!

Nee hoor, want ik vind ze ook lekker.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:22 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Lang haar is juist gaaf! Maar goed, als de rest van de wereld toch op die andere types valt, zijn de langharige mannen lekker allemaal voor mij

Komt denk ik omdat die foto's die worden laten zien van die poseurs wel erg ego lijken en macho, dan ben ik het wel met je eens..wat beter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:05 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom nou weer? Geef toe dat het stukken beter is dan die poseurs op de rest van deze pagina's?

Die verdienen een fotoshop topic.quote:

Van alle bands kom je ook met Norther, nee die zijn ruig.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!

Wat een kasthomo'squote:Op woensdag 12 juli 2006 11:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo hoort het! potdomme!

Dan is het zelfs nog gayer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:33 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
officiele wk-avatar van portugal van fok.

Oja, zo klinkt het al een stuk minder gayquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:33 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
officiele wk-avatar van portugal van fok.

quote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Om deze foto lach ik me nog elke keer dood als ik um zie
[afbeelding]![]()

pisnichtquote:Op maandag 12 juni 2006 03:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Beter dan je lelijke kop nog verergeren met alto/gothic/metal-kleding

Dat doen die metro sexuelen alquote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Voetballers proberen altijd op te vallen door rare dingen te doen. Dat hij dan voor zo'n diadeem kiest, vind ik inderdaar bijzonder vreemd.
Houd toch op, man! Straks gaan mannen nog make-up opdoen, een string dragen en hun oksels en benen scheren. (Wielrenners worden geëxcuseerd voor hun benen.)

Wie zijn deze twee dope gasten?quote:

Waarom worden wielrenners geëxcuseerd voor hun benen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Voetballers proberen altijd op te vallen door rare dingen te doen. Dat hij dan voor zo'n diadeem kiest, vind ik inderdaar bijzonder vreemd.
Houd toch op, man! Straks gaan mannen nog make-up opdoen, een string dragen en hun oksels en benen scheren. (Wielrenners worden geëxcuseerd voor hun benen.)
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |