quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je direct betaald is dat hele ID gebeuren niet van toepassing
Lezen dus.quote:
Dus eigenlijk zeg je dat je het wel eens heb gedaan, maar je doet het niet meer omdat het toch niet goed aanvoelde??quote:Op maandag 12 juni 2006 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik nooit. dan voel ik me een smerige paria.
omdat dat me eerste boete is sinds tijdenquote:
Jij doet een algemene stelling welke onjuist was. Om je nu te beroepen op het topic is wat makkelijkquote:
oowquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
En wat heeft een goede moslim aan haram verkregen geld ?
Dat is niet altijd zo, ze hebben vaak geen zin in politie en alle toestanden die erbij komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:33 schreef Michelle.v het volgende:
Als je een boete moet betalen e.d dan vragen ze naar legitimatie, als je die niet hebt dan wordt de politie ingeschakeld.![]()
Dus dit topic kan wel gesloten worden, de topicstarter wil gewoon aandacht.
laat ze maar eerst op tijd komenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:36 schreef Queen_Minny het volgende:
Je hebt de winst toch al binnen betalen die boete,en de volgende keer gewoon een kaartje kopen zoals ieder fatsoenlijk mens.
Of anders koop je een fiets, dan ben je in een keer klaar en geen gezeik meer met kaartjes![]()
ik heb een groot inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je het wel eens heb gedaan, maar je doet het niet meer omdat het toch niet goed aanvoelde??
Maar je hebt het geld er toch al uitgehaald.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:37 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat dat me eerste boete is sinds tijden
![]()
Het personeel moet ook betaald worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:40 schreef Meki het volgende:
[..]
laat ze maar eerst op tijd komen
en laat ze maar eerst de kaartjes goedkoop maken
6,60 naar Hoofddorp ( 3.30 ) daarmee kom ik lekker chappen in Burger King![]()
jah en ik wil ermee meer makenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:41 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar je hebt het geld er toch al uitgehaald.
Ik kan het zwartrijden wel goed begrijpen, toen ik nog wat minder geld en geen auto had toen reed ik ook vaak zwart met de trein.
Haal je een kaartje stempelen ze het niet af, ik voelde mij eigen dan altijd bestolen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:42 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Het personeel moet ook betaald worden.
Ze zijn vaak te laat door gedoe met zwart rijders.
En 6.60 overleef je ook wel.
Zo niet, fiets kopen!
Die bedelaars werken ook voor hun centjes,net als jij.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:44 schreef Meki het volgende:
[..]
wij betalen allemaal belasting ook voor die bedelaars
aach dat maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mooi dat het wel uitmaakt, er is al vastgesteld dat je het niet mag gebruiken voor de Hadj.
als je het artikel beter had gelezen zag je dat het om paupers gaat die het doen. maar goed gezien dit topic behoor jij wel tot die groep.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en ik wil ermee meer maken
![]()
iedereen doet het
Miljoenenfraude bij de NS
heel erg goed ik steun dat
ik werk keihard en heb er geen zin om mijn uurloon uit te geven aan NS kaartjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:45 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Die bedelaars werken ook voor hun centjes,net als jij.
ik behoor erniet bij maar ik kan het begrijpen waarom ze het doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het artikel beter had gelezen zag je dat het om paupers gaat die het doen. maar goed gezien dit topic behoor jij wel tot die groep.
Alsof die mensen niet hard werken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:46 schreef Meki het volgende:
[..]
ik werk keihard en heb er geen zin om mijn uurloon uit te geven aan NS kaartje
Maar als je een kaartje koopt dan komen ze nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:47 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Alsof die mensen niet hard werken.
De hele dag kaartjes knippen en zwartrijders op hun lazer geven lijkt me ook niet bepaald lollig.
Dat is een risico dat je neemt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar als je een kaartje koopt dan komen ze niet
en als je geen kaartje koopt dan komen ze wel
ik liet de conducteur me een boete gevenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:50 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Dat is een risico dat je neemt.
Als je dan gepakt word moet je niet zeiken.
Gewoon kaartje kopen, door parasieten als jij zijn die dingen zo verdomd duurquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar als je een kaartje koopt dan komen ze niet
en als je geen kaartje koopt dan komen ze wel
oow jah ik ga ermee doorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:53 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Gewoon kaartje kopen, door parasieten als jij zijn die dingen zo verdomd duur
Hoop dat ze je volgen en ze je elke keer pakken. Jouw soort zijn net honden, net zo lang aanpakken tot ze goed luisteren.quote:
Maar toch zeuren dat je een boete hebt op fok.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:52 schreef Meki het volgende:
[..]
ik liet de conducteur me een boete geven
ik maakte hem wel gek
ik zei jullie moeten ook een keertje op tijd komen anders had ik wel een kaartje gekocht
ik zei ook toen erbij Aaach me loon is toch binnen geef die boete maar
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:53 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Gewoon kaartje kopen, door parasieten als jij zijn die dingen zo verdomd duur
Moet 'ie wel eerst z'n matties optrommelenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:58 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Maar toch zeuren dat je een boete hebt op fok.
En had je de conducteur anders KO willen slaan ofzo?
De trein even laten stoppen en dan zn maatjes erbij halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:59 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Moet 'ie wel eerst z'n matties optrommelen![]()
Inderdaad, dat viel me ook al op.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:56 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Hoop dat ze je volgen en ze je elke keer pakken. Jouw soort zijn net honden, net zo lang aanpakken tot ze goed luisteren.![]()
Honden hebben in het algemeen toch een hoger IQ hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:05 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel me ook al op.![]()
Meki is net een hond.![]()
Alleen zijn honden trouw en luisteren ze beterquote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:05 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Inderdaad, dat viel me ook al op.![]()
Meki is net een hond.![]()
En honden hebben het voordeel dat je ze kan aanlijnen als ze vervelend zijn, en maken ze t helemaal bont kan je ze laten afmaken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:05 schreef teh-Rammie het volgende:
[..]
Alleen zijn honden trouw en luisteren ze beter![]()
Dan ga je toch lekker fietsen, schooier?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:46 schreef Meki het volgende:
ik werk keihard en heb er geen zin om mijn uurloon uit te geven aan NS kaartje
Hee nog een NS stagiairquote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:26 schreef Meki het volgende:
[..]
trein die vies rijden
trein die je laten wachten voor niks
trein die geen gratis koffie heeft
en voornamelijk geen goede service en gelijk duur
zij diegene moeten niks krijgen maar sancties van de klanten
iedereen heeft een schijthekel aan moslimsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en ik wil ermee meer maken
![]()
iedereen doet het
Miljoenenfraude bij de NS
heel erg goed ik steun dat
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
iedereen heeft een schijthekel aan moslims
goed he! steun jij dus ook!
Wij moeten geld bezuinigenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:05 schreef maartena het volgende:
Je doet al je mede-Marokkanen in Nederland weer eer aan zie ik!
gratis ??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef Charizma het volgende:
Jaren lang op en neer gereist met de trein en soms maanden lang nooit gecontroleerd...
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, en wie betaalt er nu voor die pauper combino's, miskoop van de eeuw.
N.B.:
Artikel 74 boek 6 BW
1. Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.
2. Voor zover nakoming niet reeds blijvend onmogelijk is, vindt lid 1 slechts toepassing met inachtneming van hetgeen is bepaald in de tweede paragraaf betreffende het verzuim van de schuldenaar.
Vooral doen. Ik mag hopen dat ze je betrappen en aan de politie overdragen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Meki het volgende:
we moeten NS keihard aanpakken
ik stel voor stoelen kapot maken in de treinen
Tis te lezen dat je een marocaan bent...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Meki het volgende:
Jij lijkt verdacht veel op:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:23 schreef MrSASO het volgende:
hier Nog een Breezaahhhh, ohh nee dat ben ik.
Sneak Preview enzoo
Muhhahahaahaha
[afbeelding]
Mooi, nu kun je die in je fotoboek zetten. Niks excuus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:23 schreef MrSASO het volgende:
hier Nog een Breezaahhhh, ohh nee dat ben ik.
Sneak Preview enzoo
Muhhahahaahaha
[afbeelding]
Ga dan niet met de trein.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
ik behoor erniet bij maar ik kan het begrijpen waarom ze het doen
zij zijn arm en NS is duur wat doen men dan
zwart rijden en Kaartjes namaken
Kerel dat ben ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij lijkt verdacht veel op:
[afbeelding]
![]()
Ik gooi er wel een betere in als deze dronken fotoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:21 schreef K33T het volgende:
[..]
Mooi, nu kun je die in je fotoboek zetten. Niks excuus.
Handig gratis klein tooltje van Microsoft installerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:55 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik gooi er wel een betere in als deze dronken foto![]()
Ik krijg ze alleen niet kleiner zodat ik ze kan uploaden in m`n fotoboek.
En dan nog klagen dat de stoelen niet lekker zitten en de treinen vies zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Meki het volgende:
Laat de bedelaars maar eerst maar op tijd komenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:33 schreef base3ball het volgende:
[..]
En dan nog klagen dat de stoelen niet lekker zitten en de treinen vies zijn![]()
Raap me opquote:Welkom op Meki mega Maandag sale
Meki heeft weer een mooie aanbieding aan te bieden op Speurders
Meki presenteert : Familie Beer
Familie Beer - Meki wil ze via Speurders gaan verkopen
De voordelen op een rij
- Allemaal nog jong
- Zelfs Baby beer krijg je erbij
- Ze kunnen praten tenminste als je het kan horen
- Ze zijn niet vervelend
- Papa Beer is erg dik en Mama Beer erg dun
- Kunnen zo een uitkering krijgen
Vergeet niet Familie Beer is nergens te verkrijgen behalve via Speurders OP=OP
Laat u verrassen door Familie Beer en neem een uitdaging met een nieuw familie u mag alles met hun doen ,
Familie Beer wil graag veel water zien dus vergeet niet anders worden ze woedend en gaan ze staken
Neem deze mooie collectie mee naar huis en kom in aanraking met nooit vertoonde Berenfamilie
Vergeet niet OP=OP echt waar OP=OP laat dat duidelijk zijn
Thanksquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Handig gratis klein tooltje van Microsoft installeren![]()
Powertoy image reziser, voortaan met rechtermuisknop op een image en dan selecteer je hoe groot hij moet worden... http://download.microsoft(...)zerPowertoySetup.exe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |