over 10 minuten gaat er ook een maar dan kan ik een half uur nutteloos in Winterswijk staan wachtenquote:
hahahaha, wanneer gaan we trouwens meeten?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
over 10 minuten gaat er ook een maar dan kan ik een half uur nutteloos in Winterswijk staan wachtenDie bus komt altijd aan als de trein net wegrijdt
Dus dan maar hier op school met een muziekje erbij nog een beetje fokken
Nee, geen zwembad.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Uh, ik zou het niet weten eigenlijk
Een zwembad?
Uh, een treinkaartje voor de meet?quote:
ehmm, ergens begin zomervakantie? Of in een weekend met mooi weerquote:Op maandag 12 juni 2006 14:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahahaha, wanneer gaan we trouwens meeten?
Ik pas om half 5 als de treinen meewerkenquote:
Maar jij kan fokkenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik pas om half 5 als de treinen meewerken
In de trein en bus nietquote:
Kijken ze daar niet mee dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 14:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In de trein en bus niet
Alleen op en rondom school heb ik draadloos internet
hogeschool hequote:Op maandag 12 juni 2006 14:45 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Kijken ze daar niet mee dan?
Bij mij op school wordt je er zo vanaf gestuurd als je niet iets nuttigs doet.![]()
Spreken we dan wel weer een x afquote:Op maandag 12 juni 2006 14:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ehmm, ergens begin zomervakantie? Of in een weekend met mooi weer
Ik heb vanmorgen trouwens nog een wuppie op straat gevonden
Is goedquote:
Ideaal man.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hogeschool he
Ze kunnen moeilijk een paar duizend computers in de gaten houden
En ook al kon het wel, dan zouden ze het nog niet doenWe mogen hier ongeveer zelf weten wat we doen
Oke, doeggquote:Op maandag 12 juni 2006 14:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is goed
Ik ga me maar eens richting het busstation verplaatsen
Je moet je niet vervelen op je verjaardag!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:03 schreef -Marlii- het volgende:
ik ga dr maar es ff vandoor
VerveelEn ben moe, en ga lekker buiten liggen/zitten
Againquote:Op maandag 12 juni 2006 13:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hou je vast. Zondag - Maandag mogelijk 30/35 graden.
Slof, check ff m'n twee topics van vandaag!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:39 schreef Sloffie het volgende:
ik verveelde me zo vandaag dat ik zowat heel R&P heb doorgelezen
zo, goed en breed bezig op dit forum!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Slof, check ff m'n twee topics van vandaag!
Kikkers in een woonwijk?
en
Houdbaarheidsdatum van water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |