tegen Ivoorkustquote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Xenwolfie het volgende:
van Nistelrooy scoort? Waar?
Ja, met tien man is het altijd lastigquote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef BramKVO het volgende:
neem Robben weg en het is ook al beduidend minder duidelijk.
Who caresquote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Mexico Iran , wie wint denken jullie?
Jongen, wat lul je... wees blij dat ie weer goed speeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
- Robben mag wel eens wat vaker de bal afgeven, zeker als er spelers vrij staan, en niet zo arrogant zijn om alles er zelf in te schieten.....
U bent voor Feyenoord?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben erg blij dat nederland gewonnen heeft, maar jezus watheb ik mij zitten ergeren verdomme!
- Nistelrooij was bar slecht!
- duurde veel te langdat Kuyt erin kwam!
- Robben mag wel eens wat vaker de bal afgeven, zeker als er spelers vrij staan, en niet zo arrogant zijn om alles er zelf in te schieten.....
- ik ergerde me aan die nederlandse commentator
- Heitinga
- Sneijder
Ja, jij weet waar je hebt over hebtquote:Op zondag 11 juni 2006 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat hij heeft gescoord? Open uw ogen en zag dat hij voor de rest belabberd voetbalde!
![]()
Daar let ik niet op.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als je ook geen ene speelbare bal krijgt de hele wedstrijd, of niet pbagger?
Ik denk dat Mexico wint.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Mexico Iran , wie wint denken jullie?
En zelfs dat misluktquote:Op zondag 11 juni 2006 16:55 schreef pberends het volgende:
Van Nistelrooij probeert z'n slechte prestaties te verdoezelen door het showen van z'n spiermassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |