Thanksquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:17 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Dat is Lily Allen. Haar 'hit' is te zien bij YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=XJ_hfQ2h4kQ
Klinkt als Melrose - Oquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Ik zoek twee recente nummers die ik hier in Belgie dagelijks hoor op 't werk.
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)
Dan nog altijd Bro Hymn van Pennywisequote:
Okay dank jequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef BdR het volgende:
[..]
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoord:
-----
Marleen van Emmerik (Martini Remix) - Aanvallen
Zou de titel moeten zijn, maar ik kan em nergens vinden. Over de naam van de uitvoerende twijfel ik niet meer, aangezien dat een zangeres is. Maar ik vermoed dat het zal staan onder Martini Remix oid.
Mocht je in de toekomst nog muzikale vragen hebben, check het forum van www.kxradio.nl , vol dj’s en freakx die veel weten te vinden!
Grtz
Anton
Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek het deuntje wat onder de nieuwe reclame zit van Orange (Life's better together, met die pinguins).
Reclame hier te zien:
http://www.wanadoowordtorange.nl/wanadooWordtOrange.php
quote:
Bedoel je misschien Adelante van Sash?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het te losgaande nummer met de tekst: Dandale, Dandale
Iemand?
Nou hoop ik niet dat je die kinderact bedoeltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:35 schreef LEiPiE het volgende:
Heb ook een lastige... zit een vrolijk dance nummer in m'n hoofd, enige tekst is iets van 'wan taai, damdamdiedam' soort van aziatische misschien latijns amerikaanse vrouwenstem en dat meerdere malen achter elkaar... lastig googlen, want ken de tekst slechts enigzins fonetisch![]()
Gok is dat 't nummer niet erg oud zal zijn (als in: niet van voor 2005).
Die zoek ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek dat liedje uit die super de boer reclame , van die voetbal poppetjes
Je hoort hem in het begin heel even , hoog schreeuwende dames ofzo
Switch - A Bit Patchyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het te losgaande nummer met de tekst: Dandale, Dandale
Iemand?
"Conquest of paradise" van Vangelis, misschien?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:44 schreef davidita het volgende:
Eey mensen,
Ik zoek een vrij oud en bekend nummer maar zoals je al vermoed ken ik de naam niet :S
het is een klassiek nummer wat een beetje naar opera nijgt....
Het heeft nauwelijk tekst en het was gisteren op skyradio maar die plalist gaat maar tot een uur terug :S
Het werd volgens mij ook als afsluitings theme gebruikt voor "Spel zonder grenzen" van de TROS.
Het is een vrij laag nummer dat door mannen gezongen word.
Ik weet ook dat in de clip van dat lied iets van booten te zien waren.
Ik hoop dat iemand er wat mee kan,
Greetzz
David
Damn.... jij bent goed..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Conquest of paradise" van Vangelis, misschien?
Zou van IAM kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:37 schreef sterre1981 het volgende:
Ik heb hem al eerder gepost, maar ik ben bang dat t m hier dus niet gaat worden?
Op de achtergrond van dit filmpje zijn wat hiphopnummers geplaatst en ik wil weten welke dat bekend klinkende franstalige rapnummer is na de zesde minuut in het filmpje. Kan iemand me hiermee helpen?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Ach natuurlijk! Dat nummer heb ik allangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |