Robben was beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:58 schreef BVO het volgende:
Al heb ik door de komotie hier ook weinig van de wedstrijd kunnen zien, misschien dat dat meespeelt. Robin was weer goed, die pass, die vrije trap
.
Magoed, ik ga het 'ns even vieren.
.
En daarvoor stond er weer 'geile'.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:58 schreef Ovidius het volgende:
Er stond toch 'gele'?
oh... nou.... lekker dan.....quote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat ze aandacht wil.
Gewoonquote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en wat loop jij nou weer blij te doen?!!??![]()
[]
The Good Girl zeker? Daarin is hij ook iets minder ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst een film met Jake, 't was de bevestiging dat ik 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst een film met Jake, 't was de bevestiging dat ik 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
Welke?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
En ik. Tis een toffe acteurquote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef rena het volgende:
[..]
The Good Girl zeker? Daarin is hij ook iets minder ja.
Maar voor de rest is hij nog steeds mijn held![]()
![]()
![]()
Net als dat Dizer tof isquote:
Verklaar?quote:
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.quote:
Wat een naam!quote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
Good Girl ja... 't is absoluut 'n goed acteur, en soms heeft hij wel een leuk bekkie, maar over 't algemeen heeft hij 'n beetje een moeilijk hoofd
Eet smakelijk.quote:anyway...... ik ga eten[sla ja
]
O, maar hij is wel leuk qua uiterlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.
En dat hoeft/is niet het geval bij mensen die 'tof' of 'held' worden genoemd.
Ja, en babette vond dus van niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:21 schreef rena het volgende:
[..]
O, maar hij is wel leuk qua uiterlijk.![]()
Super leuk zelfs
![]()
Maar nu ga ik BBQ-enAdios amigos y amigas!
kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.
En dat hoeft/is niet het geval bij mensen die 'tof' of 'held' worden genoemd.
Wat zijn we het toch vaak met elkaar eens.quote:
mijn sla is niet te vreten, want 't is een restje van donderdag...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
Mijn pizza is een beetje droog, maar helaas kan ik er niks van zeggen, want ik hem toch gratis gekregen. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken (of zo iets...)
Die ging toch stoppen?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nietes... ik heb daar ElisaB![]()
En het is een leuke forum
Maar bedankt
Ik wist het gister al, maar ik mocht niks zeggen
Tijdelijke maar. Gewoon een sebbatical. Kan maanden duren, maar misschien ook een jaarquote:
Mwah... eerder dat jullie aan het uitsterven zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat betekent wel een waardestijging voor de zwarten.
Whehequote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Zwarten moeten aan het werk.'t Liefst op het land ofzo!
Beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Zwarten moeten aan het werk.'t Liefst op het buitenland ofzo!
Ja, ik wil niet te veel met je quote kloten.quote:
Mag best, hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet te veel met je quote kloten.
Daarom, ja.quote:
Gelukkig niet.quote:
Nee, dit meen ik nietquote:
Hier moest ik toch ook wel een beetje om gniffelen. "Die ander"quote:Op zondag 11 juni 2006 18:54 schreef remlof het volgende:
gefeli biermans!
en die ander ook natuurlijk
Ach, biermans heeft ook fansquote:Op zondag 11 juni 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier moest ik toch ook wel een beetje om gniffelen. "Die ander".
Ik heb het over Rafa, niet over Raffaquote:
Federerquote:Op zondag 11 juni 2006 19:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had liever Federer zien winnen..
Asjemenou.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik gooi net mn as in mn volle blikje red bull![]()
![]()
HOLY CRAP!!! Heeft ie gewonnen? Maar Federer stond eerste set toch met een 300 kilometer voor?quote:
Doorgaans spelen ze meer dan één set.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
HOLY CRAP!!! Heeft ie gewonnen? Maar Federer stond eerste set toch met een 300 kilometer voor?
Was ist loss???quote:Op zondag 11 juni 2006 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben weer terug, maar ik voel me niet al te jofel.
Ja, das klote hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |