Ja hoor, dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil je wel een keer helpen hoor. Maar dan moet je wel beloven dat er geen camera tevoorschijnt gehaald wordt, want dat levert trauma's op enzo
.
Jeetje, een wereld ramp hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:36 schreef Debsterr het volgende:
Wat doe je nou... besef ik me NET dat ik een nieuwe moet openen... doe jij het![]()
Ik vind het altijd zo leuk om topictitels te verzinnen, wereldramp jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jeetje, een wereld ramp hoor.
stoute shark
trustequote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga slapen! En wel nu! En dus, tot ziens mensen, tot morgen ofzo
. Slaap lekker allemaal
![]()
m..maar de zon schijnt altijd!quote:
Dat Sub zelf al wakker isquote:Op zondag 11 juni 2006 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenOok namens Sub
die vraagt zich overigens af wat Re nog zo laat wakker doet
Hij heeft nog 7 minuten om te douchen en aan te kledenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat Sub zelf al wakker is. Sub, schiet es op joh, volgens P ben je langzaam
.
Ik weet het al.. geloof mequote:Op zondag 11 juni 2006 13:14 schreef fraubitch het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaanog 3 dagen
vrouwen en vodka...je wilt het niet weten.. geloof me
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij smst met anonieme fans?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:35 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ghehehe, ja een anonieme fan bood me ook al per SMS aan mee te gaan.
oeps...das niet zo handig idd. Nu met die verkiezing krijg je al die mafkezen achter je aanquote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn nummer staat in mijn whois.Maarre, daar komt snel verandering in.
misschien volgende keerquote:Op zondag 11 juni 2006 14:53 schreef Toeps het volgende:
Muhuhu!Ik wil naar het strand, maar ik moet huiswerkjes doen, en niemand wil mee... Nog vrijwilligers?
bewaar de foto's voor die koude winternachtenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:47 schreef Re het volgende:
of zal ik eens fotootjes gaan verwerken ?
alle 3500![]()
![]()
:9
nah terrasje wint
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb hier een soort Debby does Dallas idee bij
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:47 schreef Re het volgende:
of zal ik eens fotootjes gaan verwerken ?
alle 3500![]()
![]()
:9
nah terrasje wint
Auw!quote:Op zondag 11 juni 2006 23:28 schreef blackbully het volgende:
hmmm ik heb een dode pixel in mijn D70.
vald mee hoor, maar zie bij het openen van de foto's steeds 1 rood puntje, maar als ik hem ga zoeken ben ik hem al kwijt omdat het raw progje hem laat meekleuren met de omgeving. dus hoef er niet op te soepen. maar toch. is het begin van het einde.quote:
1 pixel is niet het begin van het einde. Het is wel reden om je camera in de gaten te houden, om te zien of het verergert. Maar pas als het belangrijk toe gaat nemen moet je je zorgen maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:33 schreef blackbully het volgende:
[..]
vald mee hoor, maar zie bij het openen van de foto's steeds 1 rood puntje, maar als ik hem ga zoeken ben ik hem al kwijt omdat het raw progje hem laat meekleuren met de omgeving. dus hoef er niet op te soepen. maar toch. is het begin van het einde.
zorgenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1 pixel is niet het begin van het einde. Het is wel reden om je camera in de gaten te houden, om te zien of het verergert. Maar pas als het belangrijk toe gaat nemen moet je je zorgen maken.
van mij mag je, maar dan wel voluit,quote:Op zondag 11 juni 2006 23:44 schreef Ynske het volgende:
Mag ik hier even kankeren?
maak me een beetje zorgen omheb niets meer van hem gehoord sinds gister
vriendjelief is op vakantie in de woestijnquote:Op zondag 11 juni 2006 23:49 schreef blackbully het volgende:
[..]
van mij mag je, maar dan wel voluit,
heb geen idee waar je het over hebt namelijk.
Jezelf niet te druk maken he meis...quote:Op zondag 11 juni 2006 23:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
vriendjelief is op vakantie in de woestijn
heb m gister nog ff gesproken via sms
m gemeld dat t hier niet echt goed ging ivm heel heftige migraine aanval
toen nog 1 sms gehad, zelf ook nog op gereageerd
daarna niets meer gehoord, alleen een bericht op fok net tegengekomen dat hij zich druk maakt naar aanleiding van sms die hij gekregen heeft, maar weet niet of dat over mijn sms gaat
nu blijkt dat mijn telefoon weer dwars ligt te doen en de berichten die ik door de dag heen gestuurd heb net pas verstuurd zijn...
beetje lastig allemaal
weer saai in us?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft hij wel verbinding in de Sahara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |