Mag ik hem een enorme schop onder z'n achterste verkopen ??quote:
Hoeveel broers heb jequote:Op donderdag 8 juni 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mag ik hem een enorme schop onder z'n achterste verkopen ??
Mag ik, mag ik, mag ik????Toeoe
Toetoeoe
Supertoeoeoe...
![]()
Ik heb geen broer of zus (ouder/jonger) Ik ben alleenheerser in huis.. Ik mocht zelf kiezen van mijn ouders toen ik 5 of 6 was. Echt heel democratisch.. "Wil je nog ene broertje of zusje erbij?" "NEE! }: " En toen werd ik dictator in huis..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel broers heb je
Ik kan dit verklaren wel trouwens
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:40 schreef fraubitch het volgende:ik kom terug naar nederland
![]()
heb het helemaal gehad hier op kreta![]()
nederlaaaaaaannnddd![]()
Ben jij Oranjefan? Wil jij een kleurtje tijdens het WK?quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:56 schreef HMaster-II het volgende:
Ik ben nu al dat hele oranje kleurtje zat...
Mag ik dat een groen kleurtje??? met (Oranje hater) erachter???
grieken en afsprakenquote:
*alvast met open armen op schiphol gaat staan*quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef fraubitch het volgende:
grieken en afsprakenzo kan ik ook zijn
ik geef ze een week de tijd om me te vervangen en dan ben ik wegggggggg
Ze land op Eeldequote:Op donderdag 8 juni 2006 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*alvast met open armen op schiphol gaat staan*
bevalt het niet?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
grieken en afsprakenzo kan ik ook zijn
ik geef ze een week de tijd om me te vervangen en dan ben ik wegggggggg
ze heeft heimdinges, snap dat danquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
bevalt het niet?
is er geen ander werk?
Nee dat snap ik dus ff niet. Ik zou zo weer terug gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
ze heeft heimdinges, snap dat dan
Ja, maar jij gaat niet met 35 graden hard werkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nee dat snap ik dus ff niet. Ik zou zo weer terug gaan
dat is ook weer zo....quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat niet met 35 graden hard werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |