Maar die hebben over het algemeen (als het goed is) wat minder ervaring met knalharde baardharenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Misschien hebben de dames een idee?Die hebben tenslotte wat meer ervaring met epileren!
Je vindt zo'n vlassig snorretje wel opwindend?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als ik het geld ervoor had, dan had ik mijn baardhaar definitief weg laten laseren, alleen me snorharen niet.![]()
Nee helemaal niet, ik laat me snor ook nooit staan. Maar wie weet als ik straks 40 of 50 jaar ben, misschien staan zo'n snor dan wel tof.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:05 schreef Robocock het volgende:
[..]
Je vindt zo'n vlassig snorretje wel opwindend?
In dit topic is er wel een dame die daar gewoon gaat epileren.....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:08 schreef Ska-te het volgende:
Vrouwen epileren ook echt niet hun schaamhaar/okselhaar hoorDat scheren we gewoon
Nou..... uit nieuwsgierigheid he? Gelijk overal strips geplakt zodat ik niet meer terug kon en trekken maarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Ska-te het volgende:
Die is gek!!! Hahaha
Serieus, als ik dat zou doen......dan wil je niet weten hoe dat eruit komt te zien!![]()
Ik ken trouwens ook niemand die dat uberhaupt zou durven te proberen
Alleen het bovenkantje of ook je lipjes?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou..... uit nieuwsgierigheid he? Gelijk overal strips geplakt zodat ik niet meer terug kon en trekken maar.
.
. Ik ging gillen, er zat ineens overal bloed en het doet nog steeds zeer nu een halve dag later
.
Gelukkig alleen de bikini lijn en de bovenkantquote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alleen het bovenkantje of ook je lipjes?
Das wel behoorlijk duur, dus dat wordt het voorlopig niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef BetaWolff het volgende:
Je zou permanente ontharing d.m.v. laser kunnen overwegen, als je het er voor over hebt.
Doe jij het anders ff bij jezelf voor hoe ik dat het beste kan doen, zodat ik een mooi egaal resultaat krijg!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:15 schreef 2cv het volgende:
Gasbrander.
Waarom?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
Doe et!
Leedvermaak.quote:
Zoiets dacht ik al........quote:
Nah, kan je beter aan m'n vader vragenquote:Op zondag 11 juni 2006 01:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Doe jij het anders ff bij jezelf voor hoe ik dat het beste kan doen, zodat ik een mooi egaal resultaat krijg!![]()
Vanaf je 13equote:Op zondag 11 juni 2006 01:42 schreef Tuvai.net het volgende:
'k begin dat scheren de laatste tijd ook flink zat te worden, dat ik 't vaker gewoon een paar dagen niet doe. Ik scheerde me al vanaf m'n 13e (had ik van die irritante kietelende donshaartjes op m'n gezicht -_-) om de paar dagen en sinds m'n 16e of zo moest ik 't al elke dag gaan doen.
Scheren of epileren?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:45 schreef NightH4wk het volgende:
Doe het gewoon onder de douche, scheelt tijd en het werkt zeer goed.
Doe ik ook altijd onder de douche, scheelt een hoop irritatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:47 schreef NightH4wk het volgende:
Scheren idd.
Heb je geen blindscheerdiploma dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik mag graag in de spiegel kijken als ik mezelf scheer zodat ik kan zien wat ik aan het doen ben.
Tuurlijk zou ik dat wel kunnen, maar met spiegel vind ik gewoon prettiger.quote:
Heb je ook een kwast en schuim dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Tuurlijk zou ik dat wel lukken, maar met spiegel vind ik gewoon prettiger.![]()
Geen kwast, wel schuim uit een bus.quote:
Vertel er eens wat meer over........quote:Op zondag 11 juni 2006 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
er is een soort schuurpapiertje datook werkt
echt apart
Dus jij hebt je baard weleens staan epileren?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:06 schreef navvy het volgende:
Laat ik eens niet overdrijven, met een gillette sensor excel doe ik 2 dagen, met een mach3 5 dagen, ik verdoem scheren, en epileren helpt geen ruk, kan ik je vertellen, ze komen met honderd tegleijk terug.
Had je ook veel irritatie daarna?quote:Op zondag 11 juni 2006 02:12 schreef navvy het volgende:
Ja meerdere malen, meer pijn dan glorie, scheren is ene betere optie, laseren is me te duur en vertrouw ik ook nie.
Niet handmatig joh, maar met een apparaatje....quote:Op maandag 12 juni 2006 02:25 schreef Stansfield het volgende:
Ik trek wel eens met een pincet 1 of 2 haartjes eruit die niet geschoren zijn ofzo. Dat gaat nog wel. Maar het is een heel karwij om dat met je hele baard te doen.
Ja ok maar dat doet volgens mij nog veel meer pijn. Met een pincet eruit trekken was nog wel te doen qua pijn. Maar zo'n apparaat is volgens mij gruwlijk.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Niet handmatig joh, maar met een apparaatje....![]()
Die houden we erin!quote:Op maandag 12 juni 2006 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
Heb je meteen zo'n roeg uiterlijk, perfect toch. Zo'n kop die uitstraalt dat je geen fuck maalt om scheren omdat je persoonlijkheid immers je sterkste pluspunt is. Uiterlijke verzorging is voor vrouwen. En scheren ook...
Uhm...........quote:Op maandag 12 juni 2006 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
blabla Uiterlijke verzorging is voor vrouwen. En scheren ook...
quote:Op maandag 12 juni 2006 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon eenmaal per week scheren, ideaal. Kun je de boel eerst kortwieken met een schaar en dan ff scheren. Soms wil het ook wel 2 weken, alhoewel ik mijn 'snor' dan wel weghaal uiteraard.
Heb je meteen zo'n roeg uiterlijk, perfect toch. Zo'n kop die uitstraalt dat je geen fuck maalt om scheren omdat je persoonlijkheid immers je sterkste pluspunt is. Uiterlijke verzorging is voor vrouwen. En scheren ook...
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:08 schreef Ska-te het volgende:
Niet doen! Ik weet niet hoor maar baardhaar is nogal dik haar. Ik denk dat je een week met een gezicht vol uitslag loopt als je dat doet!
Vrouwen epileren ook echt niet hun schaamhaar/okselhaar hoorDat scheren we gewoon
Hoeveel pijn doet dat?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:33 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfIk epileer alles hoor, lekker wekenlang glad zonder vieze stoppels en ingegroeide haren
![]()
Is het zo erg...quote:
quote:
Oke, voor de 1000ste keer, een baard staat mij niet, ook geen korte baard en ook geen sikje of beflapje. Daarbij heb ik op mijn wangen een hele onegale baardgroei, dus ook al zou ik het willen laten groeien, dan staan het nog voor geen meter.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Modus het volgende:
Ook een optie: tondeuse kopen en alles op 2 mm ofzo houden. Scheelt ook wat huidirritatie.
Dan krijg je ook vaak zo'n "ieh, dat prikt" reaktiequote:Op maandag 12 juni 2006 22:30 schreef Modus het volgende:
Ook een optie: tondeuse kopen en alles op 2 mm ofzo houden. Scheelt ook wat huidirritatie.
Mijn okselhaar heb ik wel eens een paar keer geepileerdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:08 schreef Ska-te het volgende:
OffTopic;quote:Op maandag 12 juni 2006 02:28 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon eenmaal per week scheren, ideaal. Kun je de boel eerst kortwieken met een schaar en dan ff scheren. Soms wil het ook wel 2 weken, alhoewel ik mijn 'snor' dan wel weghaal uiteraard.
Volgens mij gaat het eerder om het gemak van het niet meer hoeven te scheren. Niet of het je (al dan niet uiteindelijk) geld scheeltquote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Een berekening:
Scheren kost mij ongeveer ¤10,- per maand of ¤120,- per jaar (Gillette Mach 3 Turbo mesjes zijn +/- 2 per stuk, met 1 mesjes doe ik een week en daar komt dan 1 bus scheerschuim per maand bij).
Bij http://www.laseraesthetic.nl kan je in termijnen betalen vanaf ¤35,- per maand. Gemiddeld betaal je zo'n ¤250,- per behandeling voor je hele gezicht en er zijn zo'n 6 behandelingen nodig. Dat is dus ongeveer ¤1500,- in totaal. Met zo'n tariefplan zou je dus +/- 3,5 jaar lang elke maand ¤35,- betalen. In plaats van ¤10,- per maand betaal ik nu dus ¤25,- per maand extra.
Als ik 3,5 jaar lang zou blijven scheren kost mij dat ongeveer ¤300,-. Voor ¤1500,- kan ik mij 12,5 jaar lang scheren, dus ik heb pas winst als ik 38 jaar oud ben. Een gemiddelde man wordt ongeveer 75 jaar oud, vanaf mijn 38ste zou ik me anders dus nog 37 jaar lang geschoren hebben. Als ik dus op mijn 75ste dood zou gaan, dan heb ik ¤4440,- bespaart qua scheerkosten.
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef Unimog het volgende:
[afbeelding]
Voor de zware baard pak ik m'n Stihl altijd even uit de kast.
True true.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het eerder om het gemak van het niet meer hoeven te scheren. Niet of het je (al dan niet uiteindelijk) geld scheelt![]()
![]()
Ik heb dat ooit is gedaan, ik was ongeveer 3 uur bezig met het hele geval. En ja, dit doet echt heel erg zeer. Als je eenmaal bezig bent met je wangen gaat het nog wel, kom je in de buurt van je kin en lip, moet je echt even op een houtje bijten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Voor de mensen die niet weten hoe een epileerapparaat eruit ziet:
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |